Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisen ystävän äiti kuoli.

Vierailija
07.10.2016 |

Lähetänkö osanottoni? Ystävyytemme hiipui ehkä noin kaksi vuotta sitten...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suotta

Vierailija
2/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu lähettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähetä vaan.

Vierailija
4/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko entinen ystävä ottaa osanottoni loukkaavana? Luulen että hän loukkaantui kun en ole enää kutsunut häntä illanviettoihini...

Ap

Vierailija
5/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko entinen ystävä ottaa osanottoni loukkaavana? Luulen että hän loukkaantui kun en ole enää kutsunut häntä illanviettoihini...

Ap

En nyt tiedä pitäisikö loukkauksena, ehkä se olisi vähän tekopyhää.

Vierailija
6/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko osaanottosi aitoa vain jotain jotain vain kuuluu tehdä? Mitä, jos ystävä tämän jäljeen haukeutuu seuraasi saadakseen tukea suruunsa?

Vierailija
7/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, unohda sitten koko juttu. Entinen ystäväsi ei arvostaisi tekoasi mitenkään.

Vierailija
8/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, unohda sitten koko juttu. Entinen ystäväsi ei arvostaisi tekoasi mitenkään.

On ihan normaalia elämää, että ystävyyssuhteet vain hiipuvat, kun ihmisten elämäntilanteet muuttuvat. Kyllä minä enemmän mieleni pahoittaisin, jos perheenjäseneni kuolema dissattaisiin kuin siitä, olenko tullut kutsutuksi ihan jokaisiin kissanristiäisiin. (Vai oletteko teini-ikäisiä...?)

AP, tässä ei nyt mielestäni ole kyse sinun ja kaverisi "kuka aloitti" -leikistä, vaan siitä, että on kypsää ja aikuista käytöstä noteerata kohteliaalla eleellä, että entinen ystäväsi on kokenut perhepiirissään merkittävän menetyksen.

Vierailija
9/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En nyt tiedä pitäisikö loukkauksena, ehkä se olisi vähän tekopyhää.

Mitä tekopyhää on ottaa osaa toisen suruun?

Itse ilahtuisin ystävän asemassa.

Vierailija
10/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siiiis. En enää kutsunut häntä illanviettoihini, ei vain tuntunut siltä. Sitten kerran kutsuin hänet erääseen juhlaani, mutta hän "ei päässyt". Lähetti vain lahjan. Tästäkin on aikaa, olemme kuitenkin facebook-kavereita. En haluaisi loukata häntä.... En kaipaa häntä ystäväkseni, mutta tunnen myötätuntoa.

Ap

Vierailija
11/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaivannut minut hylänneiltä ystäviltä huomiota, kun kohtasin menetyksen.

Vierailija
12/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse en haluaisi, tuntuu niin kornilta. Äitini tosi sairas niin helppo samaistua.

Vierailija
13/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita osanotto vaikka siellä facebookissa, esim. yksityisviestinä, jos ei ole julkisesti asiasta postannut. Se on ihan korrektia tänä päivänä.

Vierailija
14/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota fabo-viestiäkin.... ehkä teen niin.

Ap

Vierailija
15/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaudu, etköhän ole jo osoittautunut paskaksi ystäväksi hänen silmissään.

Vierailija
16/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku kysyi tuota, että jos hän hakisi minulta tukea suruunsa, niin en kaipaa mitään sellaista, en usko että hänkään, mutta eikö ole normaalia, että vanhatkin ystävät lähettävät tukeaan?

Ap

Vierailija
17/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit siis olla joku entinen ystävä, joka saa hyvän mielen siitä että "auttaa" ottamalla suruun osaa, mutta et halua olla läsnä ja oikeasti auttaa. Tekopyhää.

Vierailija
18/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Illanviettoihini? Mikä Hyacinth Bucket sä oikein olet? Eikö mahtunut candlelight supperille kun piti tehdä tilaa uudelle kirkkoherralle?

Vierailija
19/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tällainen tilanne. Entisen ystäväni kanssa meni välit ja olimme yli 5 vuotta olematta yhteyksissä ja sitten kuulin, että hänen äitinsä kuoli. Laitoin osanotot hänen veljen fb:n kautta, mutta vastausta en saanut. Kun palasimme ystäviksi taas muutaman vuoden jälkeen, hän oli iloinen osanotosta ja piti sitä sydämellisenä tekona. Olin aidosti pahoillani ja halusin ottaa osaa.

Vierailija
20/34 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Illanviettoihini? Mikä Hyacinth Bucket sä oikein olet? Eikö mahtunut candlelight supperille kun piti tehdä tilaa uudelle kirkkoherralle?

Heh juu ei. Ihan kaveriporukan keskeisiä tavallisia illanviettoja. Tuo entinen ystävä oli ikään kuin "ylimääräinen" siinä porukassa. Me muut olimme tunteneet toisemme kauemmin ja olimme keskenämme läheisempiä. Hän sitten lopulta ehkä siksi jäi porukasta, luulen että hän loukkaantui siitä, en tiedä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi