Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

INFP Persoonallisuustyyppi

Vierailija
07.10.2016 |

Olen tehnyt tämän testin monesti ja aina saan saman tuloksen eli INFP. Pakko tossa on jotain perää olla kun lukee tota kuvausta. Haluisin kuulla muiden mietteitä. Oletteko töissä? Jos olet niin koetko olevasi oikealla alalla? Itse tällähetkellä työtön ja en tiedä mitä teen tulevaisuudessa :( Olen vähän hukassa ja usein ei meinaa olla motivaatiota ellei asia kiinnosta.. Olen 25v nainen.

https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v infp uskovainen,kissat,kirjat,raamattu ofc ja kultturit,taide,filosofia,välivuosi, säännöt roskakoriin tai ei kaikki :-D moni infp on kuulemma aik badassei xo entiiä oonko semmone mut joo kavereit en jaksa kokoaikaa nähä ja imee energiaa se jos mut ymmärretään väärin. Makoillu viikon ny koton no einy iha . Teen aik paljo asioita vaik ei näyttäis silt, jaa vähättelen ain asioit mitä teen :D + yritän olla lukemat uutisia !

Vierailija
22/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP-A. Loogikko, harvinainen, voin 3 % väestöstä. Olen aina ollut erilainen ja viihdyn omana itsenäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTJ-A, eli Päällikkö. Mieheni on ISTJ. Mies on tyytyväinen kun pysyn kiireisenä, ja voi keskittyä omiin introverttijuttuihinsa.

Vierailija
24/30 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ihan samoja tuntemuksia!

Ei ole ketään "oikeaa ystävää" tuntuu että olen vain ihmisille itku pylväs koska, ihmisillä on ollut aina tapa avautua mulle.

Oon sellanen et ettin joka ikisestä ihmisestä viimeiseen asti hyvää, vaikka oon huomannu et siitä saa lopulta aina takkiinsa. Silti haluan ajatella että jokaisessa ihmisessä on aina edes yksi hyvä asia.

Rakastan olla yksin, luontoa, taidetta ja eläimiä.

Kohtasin pariviikkoa sitten tytön jolla oli sama persoonallisuus kuin minulla ja tuntuu että olen ensimmäisen kerran elämässä tutustunut ihmiseen josta voisiminulle tulla oikea ystävä! :).

Vierailija
25/30 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te muut INFP:t ootte? Itse Vaasan alueelta. Täysin samoja fiiliksiä itsellä, eli tuota ulkopuolisuuden tunnetta, joten olisi kiva nähdä, miten synkkaisi saman persoonallisuustyypin kanssa.

Vierailija
26/30 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badassei xo

Mitä tarkottaa? (18v)

Vierailija
27/30 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli tulokseksi INFJ. Koen samankaltaisuutta INFP-ihmisiin sikäli, että koen itseni helposti ulkopuoliseksi ja ihmisiin tutustuminen tuntuu usein vaikealta. On vaikeaa luoda aitoa yhteyttä toiseen. Mitä enemmän ikää tulee, sitä helpommin ihmissuhteet jäävät pintapuolisiksi. 

Vierailija
28/30 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös INFP. Kun ensimmäisen kerran luin persoonallisuustyyppini kuvauksen, aloin lähes itkemään. Se vastasi niin hyvin käsitystä itsestäni, ja se oli vielä puettu niin kauniiksi kuvaukseksi.

Olen aina tuntenut olevani outo. En viihdy ihmisten kanssa kovin hyvin, mutta samaan aikaan pidän ihmisistä valtavasti. Minulla ei ole ystäviä, paitsi mieheni, joka on INTJ. Myös minulle ammatinvalinta on tuottanut paljon ongelmia.

Olen hyvin empaattinen, mutta myös jollain tapaa kova ja realistinen. Siedän ihmisten ongelmia ja pahaa oloa hyvin, mutta ihmisten arkipäivänen ilkeys ja pahuus vie voimat. Usein on tarve vetäytyä peiton alle lukemaan ja pohtimaan, että jaksan taas ihmisiä.

Vierailija
29/30 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt tämän testin monesti ja aina saan saman tuloksen eli INFP. Pakko tossa on jotain perää olla kun lukee tota kuvausta. Haluisin kuulla muiden mietteitä. Oletteko töissä? Jos olet niin koetko olevasi oikealla alalla? Itse tällähetkellä työtön ja en tiedä mitä teen tulevaisuudessa :( Olen vähän hukassa ja usein ei meinaa olla motivaatiota ellei asia kiinnosta.. Olen 25v nainen.

https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Olen töissä, mutten koe olevani oikealla alalla. Työnhaku pitäisi kohta aloittaa, kun opintovapaa päättyy pian. Etsin muutakin kuin omaa koulutusta vastaavaa työtä.

Infp

Vierailija
30/30 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös INFP. Kun ensimmäisen kerran luin persoonallisuustyyppini kuvauksen, aloin lähes itkemään. Se vastasi niin hyvin käsitystä itsestäni, ja se oli vielä puettu niin kauniiksi kuvaukseksi.

Olen aina tuntenut olevani outo. En viihdy ihmisten kanssa kovin hyvin, mutta samaan aikaan pidän ihmisistä valtavasti. Minulla ei ole ystäviä, paitsi mieheni, joka on INTJ. Myös minulle ammatinvalinta on tuottanut paljon ongelmia.

Olen hyvin empaattinen, mutta myös jollain tapaa kova ja realistinen. Siedän ihmisten ongelmia ja pahaa oloa hyvin, mutta ihmisten arkipäivänen ilkeys ja pahuus vie voimat. Usein on tarve vetäytyä peiton alle lukemaan ja pohtimaan, että jaksan taas ihmisiä.

Meillä on pariskuntana ihan samat persoonallisuustyypit. Yhdistelmä tuntuu toimivan.