Nettitrollit yrittää pilata toisten elämiä
Vain koska ideologiat ja mielipiteet ei miellytä.
Kommentit (48)
eräs vain kirjoitti:
Trollaaminen, isommalla tasolla on mielestäni, suoraan sanottuna, vitun paskamaista ja lapsellista käytöstä. En ny tarkoita tässä jotain pientä nettimeemun postaamista vaan vakavaa vihapuhetta ja kys-kommentteja jotakuta yksilöä kohtaan.
Todistetusti trollaajat eivät pysty ymmärtämään/käsittämään oikean elämän ja nettielämän konnektiota eivätkä usko teoillansa olevan sanktioita. Monet trollit eivät tajua kuinka vakavia asioita he sanovat anonyymiteetin takana. Eräs esimerkki jonka olen nähnyt oli että eräs anonyymi jatkuvasti laittoi viestejä eräälle bloggaajalle että hänen pitäisi tappaa itsensä. Eräs päivä bloggaaja vain vastasi kyllä ja kirjautui ulos eikä kirjautunut sisään viikkoon. Kun hän sitten viikon päästä kirjautui takaisin sivustolle, tämä anonyymi oli laittannut viestejä ettei kai tämä bloggaaja vain ollut oikeasti tappannut itseänsä koska tämä anonyymi ei halunnut että hän olisi aiheuttannut jonkun kuoleman.
Anonyymeillä trolleilla on ongelma tajuta kuinka vakavia heidän tekonsa ovat. Anonyymiteetti on syy tähän koska he uskovat että heidän teoillansa ei ole vaikutusta oikeaan elämään.
Toisen itsemurhan toivominen, ehdottaminen tai edes avustaminen itsemurhassa ei ole Suomessa rikos.
Höpinät vihapuheesta on sananvapauden rajoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan juuri he, jotka sanovat trollaavansa ajanvietteen ja huumorin takia, ovat sadistisia psykopaatteja.
Tutkimuksen mukaan keksittyjen tutkimusten väittäminen totena on merkki sadistisesta psykopaatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan juuri he, jotka sanovat trollaavansa ajanvietteen ja huumorin takia, ovat sadistisia psykopaatteja.
Tutkimuksen mukaan keksittyjen tutkimusten väittäminen totena on merkki sadistisesta psykopaatista.
In two online studies (total N = 1215), respondents completed personality inventories and a survey of their Internet commenting styles. Overall, strong positive associations emerged among online commenting frequency, trolling enjoyment, and troll identity, pointing to a common construct underlying the measures. Both studies revealed similar patterns of relations between trolling and the Dark Tetrad of personality: trolling correlated positively with sadism, psychopathy, and Machiavellianism, using both enjoyment ratings and identity scores. Of all personality measures, sadism showed the most robust associations with trolling and, importantly, the relationship was specific to trolling behavior. Enjoyment of other online activities, such as chatting and debating, was unrelated to sadism. Thus cyber-trolling appears to be an Internet manifestation of everyday sadism.
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191886914000324
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun eläimet ei pilaannu!
Minun mielestä oikein taivutettu. " Pilata elämiä".
Kuinka itse olisit taivuttanut ?
'Pilata toisten elämää ' koska tuo 'elämä' on sana,josta ei monikkoa käytännössä ole.
On vain elämää kaikkialla ympärillämme.
(Luonto ei ole niin privatisoitunut, kuin nykyihminen,joka haluaa erottaa oman elämänsä kuin omaksi,muusta lajinsa edustajien elämästä irralleen ikäänkuin omaksi,kokonaan siitä erilliseksi,yksityisomistuksessa olevaksi lokerokseen.
Tyyliin: " tämä on minun elämäni ja tuo on sinun elämäsi." (ikäänkuin molemmat eivät silti hengittäisi samaa ilmaa ja olisi kumpikin sydämenlyönneillään mittaamassa samaa aikaa ja elämää...)
On vain elämää ja ja elämä,jossa me kaikki olemme koko aika (ja kaiken aikamme) kiinni-kuka sitten mitenkin, mutta kaikki kuitenkin siinä yhdessä ja samassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In two online studies (total N = 1215), respondents completed personality inventories and a survey of their Internet commenting styles. Overall, strong positive associations emerged among online commenting frequency, trolling enjoyment, and troll identity, pointing to a common construct underlying the measures. Both studies revealed similar patterns of relations between trolling and the Dark Tetrad of personality: trolling correlated positively with sadism, psychopathy, and Machiavellianism, using both enjoyment ratings and identity scores. Of all personality measures, sadism showed the most robust associations with trolling and, importantly, the relationship was specific to trolling behavior. Enjoyment of other online activities, such as chatting and debating, was unrelated to sadism. Thus cyber-trolling appears to be an Internet manifestation of everyday sadism.
Epäluottava lähde eikä tuo mitään edes todista.
Nettikysely liian pienellä otannalla, ei ole mikään tutkimus tai jos on muka, niin sellaisella ei ole MITÄÄN arvoa.
Mistä sitä tietää kuka tuohon kyselyyn on vastannut... todennäköisesti jotkut z-uvakit jota haluaa pilata trollien maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein Manitoban yliopiston tutkimus = arvoton nettikysely.
Nauran minä tuollaiselle "tutkimukselle".
Yhtä pitävää "faktaa" kun Jessikka Aron "Putinin trollit".
Kieli ja filosofia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Pilata toisten elämää ' koska tuo 'elämä' on sana,josta ei monikkoa käytännössä ole.
(Luonto ei ole niin privatisoitunut, kuin nykyihminen,joka haluaa erottaa oman elämänsä kuin omaksi,muusta lajinsa edustajien elämästä irralleen ikäänkuin omaksi,kokonaan siitä erilliseksi,yksityisomistuksessa olevaksi lokerokseen.
Tyyliin: " tämä on minun elämäni ja tuo on sinun elämäsi." (ikäänkuin molemmat eivät silti hengittäisi samaa ilmaa ja olisi kumpikin sydämenlyönneillään mittaamassa samaa aikaa ja elämää...)
On vain elämää ja ja elämä,jossa me kaikki olemme koko aika (ja kaiken aikamme) kiinni-kuka sitten mitenkin, mutta kaikki kuitenkin siinä yhdessä ja samassa.
Höpö höpö
Monikon partitiivi= elämiä
Jos jotkut pilaa elämiä niin ne on turvapaikanhakijat.
Ovat tappaneet jo 5 suomalaista 2015-16 aikana, joku nettitrollaus on aika pientä siihen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kieli ja filosofia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Monikon partitiivi= elämiä
Höpö höpö vaan itsellesi,kun et ymmärtänyt mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat tappaneet jo 5 suomalaista 2015-16 aikana, joku nettitrollaus on aika pientä siihen verrattuna.
Alapeukuttaja ilmeisesti on sitä mieltä että suomalaisten elämillä ei ole merkitystä?
Montako turvapaikanhakijaa suomalaiset on tappaneet? NOLLA.
Miksi nämä "turvaa hakevat" ihmiset tappaa suomalaisia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tappaneet jo 5 suomalaista 2015-16 aikana, joku nettitrollaus on aika pientä siihen verrattuna.Alapeukuttaja ilmeisesti on sitä mieltä että suomalaisten elämillä ei ole merkitystä?
Miksi nämä "turvaa hakevat" ihmiset tappaa suomalaisia???
Kuinkahan moni suomalainen on tänä aikana syyllistynyt henkirikokseen tappamalla jonkun maanmiehensä,tai-naisen ?
Vierailija kirjoitti:
Have break, have a kit kat.
Maksaako tuo firma sulle provikkaa sen tuotteiden täällä mainostamisesta,vai ?
Mielestäni ihmiset trollaavat netissä vain sen takia, että ovat nälkäisiä. Tiedättehän sen mainoksenkin, Youre not you, when youre hungry.
Pitääkö nettikirjoitteluja ottaa niin tosissaan, että ne pilaa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nettikirjoitteluja ottaa niin tosissaan, että ne pilaa elämän.
Pitääkö anonyymien väliseen nettikirjoitteluun osallistumisella yleensäkään pilata elämäänsä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tappaneet jo 5 suomalaista 2015-16 aikana, joku nettitrollaus on aika pientä siihen verrattuna.Alapeukuttaja ilmeisesti on sitä mieltä että suomalaisten elämillä ei ole merkitystä?
Miksi nämä "turvaa hakevat" ihmiset tappaa suomalaisia???Kuinkahan moni suomalainen on tänä aikana syyllistynyt henkirikokseen tappamalla jonkun maanmiehensä,tai-naisen ?
Jokusen ehkä enemmän, koska tämä maa on suomalaisia täynnä.
Mutta miksi turvapaikanhakijat tappaa suomalaisia... eihän mekään niitä tapeta.
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalainen ei kuitenkaan pilaa kenenkään kun tappaa muita?
Vain heikot sortuu elontiellä, jokaisen pitää kaivaa itsestään sen survivor/taistelija ja ne jotka eivät itse pysty pitäisi pyytää jotain toista auttamaan , kannustamaan ja psyykkaamaan oikein .