Kumpi on mielestänne naisellisempaa (häpykarvoituksesta kysymys)?
a) Olla oma luonnollinen aikuinen nainen häpykarvoituksineen, luotetaan että miehet tykkäävät kauniista naisesta ilman tuunauksia. Ajatellaan, että häpykarvakolmio luonnollisena on naisellista koska sehän tytölle kasvaa kun tytöstä tulee Nainen.
b) Ajella karvoitus pois posliiniksi "koska miehet ovat karvaisempia" (eli karvattomuus olisi naisellista). Ja vähän ikäänkuin palvella miestä (seksissä9 koska yleinen naisihanne miehillä on suhteellisen nuori, viaton, kliini, tyttömäinen ja kiinteä pikkupimu.
Kommentit (33)
Jos noista olisi pakko valita, niin a, vaikka en sitä mieltä olekaan. Mieluiten siistitty, mutta kuitenkin karvoilla.
Noin vuonna 1970 näin jossain kotimaisessa tissilehdessä kuvan jonka otsikkona oli "vuosi 2000" ja kuvassa kaksi naista ylä- ja alapäät ajeltuna. Puolet ennustuksesta on toteutunut, milloin alatte ajamaan päännekin kaljuksi hygieniasyistä tai miehiä miellyttääksenne?
Karvojen ajelu ei todellakaan tee minusta seksiorjaa tai pikkupimua. AP, olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Karvojen ajelu ei todellakaan tee minusta seksiorjaa tai pikkupimua. AP, olet nolo.
Mutta tekee naisellisemman?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi niin kauhean moni on posliini tai erittäin vähillä häpykarvoilla kun äänestys näyttää, että 80% pitää naisen häpykarvakolmiota _naisellisena_.
Teetkö itse kaikki vartaloosi liittyvät päätökset muiden mielipiteiden perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Noin vuonna 1970 näin jossain kotimaisessa tissilehdessä kuvan jonka otsikkona oli "vuosi 2000" ja kuvassa kaksi naista ylä- ja alapäät ajeltuna. Puolet ennustuksesta on toteutunut, milloin alatte ajamaan päännekin kaljuksi hygieniasyistä tai miehiä miellyttääksenne?
Olen sheivannut - 85 asti. En tykkää karvoista, etenkin menkkojen aikaan tosi hankalat. Hiuksissa taas ei ole tuota menkkaongelmaa, ainakaan minulla. Mies tykkäisi karvoista mutta itseä ällöttää
Ihana mielikuva karvareuhkasta joka muhii siteessä menkkavereen sotkeutuneena. Naminami. Ei siis karvoja ollenkaan jos vaihtoehdot on nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sheivannut - 85 asti. En tykkää karvoista, etenkin menkkojen aikaan tosi hankalat. Hiuksissa taas ei ole tuota menkkaongelmaa, ainakaan minulla. Mies tykkäisi karvoista mutta itseä ällöttää
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, ei se posliinikaan pesemättä pelaa ja toisaalta karvoitus eristää eritteitä jäämään pois iholta. Huonointa hygieniaa on karvattomuus ja pienet keinokuitukalsarit. Haisee...
Paljas on pikkutytöillä. Aikuisilla kasvaa karvaa, joten se on tietenkin naisellisempaa.
Vähän typerät vaihtoehdot. Jos täysi posliini olisi miehen palvelemista, miten se ei olisi miehen mielestä kauniimpi? Yritetäänkö tässä nyt sanoa, että oikea nainen vastaa A ja nainen, joka haluaa miellyttää vain miestä (eli ei ole oikea nainen?), vastaa B?
Vierailija kirjoitti:
Vähän typerät vaihtoehdot. Jos täysi posliini olisi miehen palvelemista, miten se ei olisi miehen mielestä kauniimpi? Yritetäänkö tässä nyt sanoa, että oikea nainen vastaa A ja nainen, joka haluaa miellyttää vain miestä (eli ei ole oikea nainen?), vastaa B?
Kohdassa B nainen haluaa muuntautua sellaiseksi kuin mies haluaa eikä luota omaan naiseuteen sellaisenaan.
(oikeasti aikuiset miehet arvostavat naisia sellaisenaan, on naisten oma harhaluulo että miehet haluaa sitä mitä teinipojat 2010-luvulla vaahtoavat)
Lähes 50% on sitä mieltä, että aikuisella naisella naisellista on _karvaton_ häpyalue? Miksi se ei ole luonnostaan karvaton jos kerran näin olisi naisellinen ja kiihottava?