En kehtaa mennä huomenna töihin mies löi hampaat kurkkuun itkettää
Siis tuli humalassa kotiin ja haukkui huo*aksi sitten aivan yllättäen löi täysiä turpaan niin että kaksi hammasta lähti irti.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Tännehän tulisit sitä ensimmäiseksi itkemään. Huono trolli
Ottamatta kantaa ap:n aitouteen, niin miksi kuvittelet että kukaan ei tulisi tänne ensimmäisenä? Minä saattaisin hyvinkin tulla. Tulin ekana kirjoittamaan tänne silloinkin, kun äidilläni todettiin syöpä ja olin tosi järkyttynyt.
Samaa mietin itsekin. Jos ei kenellekään kehtaa asiasta kertoa, tänne voi kirjoittaa anonyymisti.
nielaisitko ne hampaat, vai mikä tässä nyt itkettää??
Ettekö te tajua että tämä on trolli kuka vammanen kirjoittelee jonnekkin vauva palstalle tälläistä heti kun on saanut turpaan niin että kaksi hammasta irtoaa haloo ihmiset.
Hampaat voi istuttaa takaisin esimerkiksi titaanimenetelmällä, ei hätää. se onnistuu kyllä.
Henkeä ei voi istuttaa ihmiseen jos hänet seuraavan kerran pahoinpidellään kuoliaaksi.
Älä koskaan ikinä ole enää ole mielipuolen kanssa.
Normaalimies(tai nainen) ei lyö.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy mennä ensin lääkäriin, että vammat kirjataan, sitten poliisille tekemään rikos ilmoitus (molemmat tänään).Älä jää kotiin yöksi.Hae apua
Googleta turvakoti. Se tappaa sut seuraavaksu. M40
Jo pelkkä sana "itkettää" aloituksissa on aina trollin merkki. Toki palstamammat on mehuissaan kun pääsevät lukemaan miesvihasatuja palstalla.
Syö perunamuusia ja tölkkilihapullia .. Hyvä ruoka parempi mieli
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kehtaa ystäville/perheelle kertoa? Kyllä mä voisin kuvitella kertovani vastaavasta tilanteesta ensin anonyyminä nettiin.
Häipykää ,täällä ei ole mitään nähtävää!
Pierettää!
Kai sentään pillua annoit tollaselle jännämiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kehtaa ystäville/perheelle kertoa? Kyllä mä voisin kuvitella kertovani vastaavasta tilanteesta ensin anonyyminä nettiin.
Jos ei kehtaa kertoa niin on tyhmä ja siitä hyvästä saakin kärsiä.
Mä en oikein tiedä mitä kiksejä joku saa tämmöisillä asioilla trollauksesta, tätä kuitenkin tapahtuu monessa kodissa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti sä oot tyhmä. Väkivaltasessa parisuhteessa kaikki ei oo noin mustavalkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti sä oot tyhmä. Väkivaltasessa parisuhteessa kaikki ei oo noin mustavalkosta.
Lyökää vain lyötyä. Entä, jos tuo on sanasta sanaan totta?
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään pillua annoit tollaselle jännämiehelle?
Tottakai
Tulitkin vissiin äsken vastaan kadulta hampaita keräillen ja miehesi puristeli pallejaan epätoivoisena joihin olit juuri potkaissut. Hah hah haa.kuolen nauruun!!!
Ja kyllä te molemmat huomenna reippaasti töihin menette vaikka molempia kuinka itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuli humalassa kotiin ja haukkui huo*aksi sitten aivan yllättäen löi täysiä turpaan niin että kaksi hammasta lähti irti.
Hammaslääkäripäivystyksen kautta poliisille nyt! Otithan hampaat talteen? Yleensä ne pystyy istuttamaan takaisin. Heti hammaslääkärissä selität rehellisesti, miten vahinko on tapahtunut.
1- mene ensiapuun.
Kerro mitä tapahtui ja että arvitset sairauslomaa.
2. Ilmoitat poliisille (rikosilmoitus pahoinpitelystä, lääkärintodistus jäljistä/kuva, haet lähestymiskieltoa)
3 Ero välittömästi, pysyt kaukana /lähestymiskielto ko hullulle miehelle.