En kehtaa mennä huomenna töihin mies löi hampaat kurkkuun itkettää
Siis tuli humalassa kotiin ja haukkui huo*aksi sitten aivan yllättäen löi täysiä turpaan niin että kaksi hammasta lähti irti.
Kommentit (51)
Ja soita joku ystävä tueksi 112 lisäksi
0/5. Tännehän tulisit sitä ensimmäiseksi itkemään. Huono trolli
Ilmoita poliisille ja mene lääkäriin!
Soitat tietenkin heti poliisin!!!!
Kiva, että kerroit meillekin. Mitäs se mies nyt tekee? Ampuu naapurin koiraa ja samalla hakkaa sohvaa kirveellä.
Hymph. Jonnet on tänään ollu aktiivisia av:lla. Vielä jotain peppureikää ja -panoa, niin taso säilyy...
Juu kantsis mennä viivana lääkäriin ja soittaa poliisille myös. Saat saikkua
Provo! Jos olis justiinsa lyöty 2 hammasta kurkkuun, niin oltais matkalla lääkäriin tai vähintäänkin soittamassa häkeen eikä missään vauvapalstalla notkuttaisi.
Olen itsekin ollut perheväkivallan uhri ja ymmärrän jos ei nyt jostain mustelmista tai kuhmuista lähde lääkäriin, mutta hampaita irti??? Vaikea uskoa tätä..
Töihin kehtaaminen ei ole se päällimmäisin ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Tännehän tulisit sitä ensimmäiseksi itkemään. Huono trolli
Ottamatta kantaa ap:n aitouteen, niin miksi kuvittelet että kukaan ei tulisi tänne ensimmäisenä? Minä saattaisin hyvinkin tulla. Tulin ekana kirjoittamaan tänne silloinkin, kun äidilläni todettiin syöpä ja olin tosi järkyttynyt.
Miten voitte väittää noin helposti että on provo? Lapsena perheeni elämä oli juuri tuollaista.
Sun täytyy mennä ensin lääkäriin, että vammat kirjataan, sitten poliisille tekemään rikos ilmoitus (molemmat tänään).Älä jää kotiin yöksi.Hae apua
Hampaat on ehkä mahdollista istuttaa takaisin paikoilleen jos pääset nopeasti hammaslääkäripäivystykseen, Pidä hampaat suussa syljessä koko ajan. Laita lasku kammasremontista miehelle.
Voi kauhee :( soita 112