Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa

paska olo
06.10.2016 |

Pitkä suhde miehen kanssa n 15v, välillä asuttu erillään mutta nyt 6 v yjdessä taas. Viimeinen vuosi eri ongelmien takia vaikea jajotain tulee kokoajan lisää. Minä menin ja petin nyt ja mies silti haluaisi antaa anteeksi ja jatkaa. Minä e koska se ei Ole miestä kohtasn oikein ja tiedön että tulevat vuodet tulevat olemaan tosi vaikeita. Tiedän koska mies joskus pettänyt ja se oli monta vuotta kamalaa ja lapset oli pieniä. Nyt tunne etyä halusin olla yksin ja jatkaa jotenkin elämää. En halus satuttaa enempää mutta mies ei halus. Asumme siis jo omissa asunnoissa. Hän mm uhkas tehdä elämästäni helvettiä jos en Anna yhtä mahdollisuutta ja näen jo sieluni silmin mihon se johtaa jos annan sen...prkl kun on vaikeaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä kuollutta tai pidä pääsi ja pysy poissa, koska takaisin ei ole paluuta. Uhkailua ja pettämistä ei pystyis..ei jatkoon.

Vierailija
2/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät mitä itse haluat. Toimi sen mukaan. Lähtökohdat jo ovat sitä myöten suopeat.

Vierailija
5/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään epäselvää.Ei jatkoon.

Vierailija
6/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt oma elämä ja järjestä asiasi siten, että mies ei voi enää elämääsi vaikeaksi tehdä.

Kai sinä olen jo huomannut, että elämäsi sen miehen KANSSA on mahdottoman vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä