Onko mulla paksut pohkeet?
Oon 162/53 ja pohkeen ympärysmitta noin 34-35cm paksuimmasta kohdasta. Pidän itseäni tosi ällönä ja paksupohkeisena:( lohduttakaa mua:(
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa ilman kuvaa, mutta voin kertoa, että monet miehet tykkäävät niistä. Minä myös. T: mies 31v
Vaikea uskoa että joku tällaisista tykkää :( Täytyy laihduttaa itteni varmaan olemattomaksi..
Voi tyttö, älä ala mulle, ei toi ole pohje vaan tämä on POHJE :D
<ojentaa ymärysmitaltaan 45-senttistä treenattua pohjettaan>
Minulla on samanpaksuiset pohkeet mutta olenkin tikkujalka. 180cm/75kg mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa ilman kuvaa, mutta voin kertoa, että monet miehet tykkäävät niistä. Minä myös. T: mies 31v
Vaikea uskoa että joku tällaisista tykkää :( Täytyy laihduttaa itteni varmaan olemattomaksi..
Älä laihduta, olet juuri sopivan painoinen :)
Täällä 44 cm pohkeen ympärys...lihasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö, älä ala mulle, ei toi ole pohje vaan tämä on POHJE :D
<ojentaa ymärysmitaltaan 45-senttistä treenattua pohjettaan>
No sä oletkin varmaan treenattu ja timmi. Mä oon tämmönen laihaläski tanttapohje. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä 44 cm pohkeen ympärys...lihasta löytyy.
Mun reisi on sun pohjetta pienempi. Vau.
Mulla pohje on 40cm. 168/53. Ei tasan oo paksun näköiset, mutta vahvat kyllä - oon tanssija. Musta sun pohkeet kuulostaa normaaleilta.
No joo voin kertoa kokemuksesta, että ne ei laihduttamalla eikä liioin treenamallakaan pienene jos se lihaksen malli on sellainen että se on paksu ja lyhyt. Mulla on 36-37 cm ja olen treenannut ja treenannnut mutta ei se pienene ja laihtunutkin normaalipainon sisällä. Tosin muotoa on tullut sellainen nätimpi se nyt on. Harrastan paljon liikuntaa. Ja sulla EI ole paksu pohje.
Mulla 33 cm. Olen samanpituinen kuin sinä, mutta en ihan yhtä hoikka. Mielestäni pohkeeni ovat "normaalit" tai vähän sirot. Varmasti näytät pohkeinesi hyvältä.
Katsopas tuosta pohjemittoja. Sinä et yllä rimppakinttuinesi edes taulukon alimpaan mittaan. Kaikella ystävyydellä.
http://www.jdwilliams.co.uk/shop/freeformat/page.action?pageId=8537
Vierailija kirjoitti:
Mulla pohje on 40cm. 168/53. Ei tasan oo paksun näköiset, mutta vahvat kyllä - oon tanssija. Musta sun pohkeet kuulostaa normaaleilta.
No kyllä yli 35cm pohkeet on hoikalla naisella jo aika paksut vaikka varmasti monia viehättää tuollainen lihaksikkuus.
Yleensä REIDET on hieman päälle 40cm, siis naisilla.
Sivulta 21 alkaa pitkä mittataulukko. Vertaile sieltä pohkeitasi kroppasi muihin mittoihin.
Itse olen 164cm/62kg ja pohje on 36cm, äidillä on myös paksut. Ennen inhosin pohkeitani mutta nykyään pidän ylpeästi pillifarkkuja, olen oppinut hyväksymään pohkeeni. Tuskin siitä laihduttamalla kaventuisivat.
172 mies ja 37 cm pohje. Olen luullut itseäni tankkipohkeeksi, mutta ehkä en sittenkään ole. Aah, olenkin siro ja kaunis haltiamies.