Mies ei suostu laittamaan watsappiin yhteiskuvaamme
Ollaan oltu yhdessä jo 3 vuotta. Mies ei suostu laittamaan facebookiin suhdestatusta eikä yhtään yhteiskuvaa meistä. Ehdotin watsappiin profiilikuvan vaihtamista mutta ei suostu, yritän muka kontrolloida häntä. Suhdestatuksesta Ja fb kuvista kysyin vuosi sitten ja Nyt vasta watsapp joten en painosta tai jankkaa asiasta mutta mies kimmastuu täysin.(ollaan 32v) Mitä mieltä?
Kommentit (25)
Lopeta Facebookin ja whatsappin käyttö. Problem solved.
Lopeta heti paikalla.
Turhanpäivästä kitinää asioista, millä ei mitään väliä. Älä käytä energiaasi moiseen paskaan.
Itse seurustelen, enkä ikipäivänä laittaisi Whatsappin profiilikuvaksi yhteiskuvaa. Kyseessä on minun profiilini, ei meidän.
Vituttais tuollainen jankkaaminen akalta. Ei tarkoittaa ei.
Epäilen että pettää ja minun piilottelu lisää epäilyä. On ollut tinderiä vastaavassa profiili jonka poisti vuosi sitten ja nyt uusia naisia kavereina fb:ssä. Ap
Joko häpeää sinua, on hyvin itsekeskeinen tai haluaa esittää ulkopuolelle olevansa sinkumpi kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että pettää ja minun piilottelu lisää epäilyä. On ollut tinderiä vastaavassa profiili jonka poisti vuosi sitten ja nyt uusia naisia kavereina fb:ssä. Ap
Osaatko avata suutasi ja kysyä keitä nämä naiset on vai tuskailetko itseksesi ja yrität keksiä tuollaisia typeriä juttuja, kuten WhatsAppiin yhteiskuva!?
Vierailija kirjoitti:
Piilotteleeko sinua myös kavereiltaan ja perheeltään? Kysy keitä nuo naiset on.
Minäkin häpeäisin tuollaista kyyläävää ämmää, niin etten sitä haluaisi kaikkien näkyville laittaa.
Ei tulisi mieleenkään sanella miehelleni, millaista sisältöä hänen täytyy laittaa facebookiin tai whatsappiin. Sehän on hänen asiansa! Luultavasti olet ärsyttänyt häntä puuttumisellasi, ja nyt hän ei laita sinne kuvia tai muuta statusta periaattesta.
En minäkään tiedä, keitä kaikki miehen naispuoliset kontaktit ovat. En vahdi hänen somekanaviaan ja suosittelen samaa toimintatapaa sinulle.
Jos et luota mieheen, ei suhteenne ongelma ole nettikäyttäytyminen.
Siis.... 0/5. Ja jos ei muka ollut provo, niin seuraavaksi epäilen sinun provoilevan ainakin iän perusteella. Kuulostaa ihan joltain teiniltä.
Mielestäni suhteiden hehkuttaminen, imelien yhteiskuvien esittely ja parisuhdestatus päivitykset ovat säälittäviä. Siitä puhe mistä puute. Ihmisillä, jotka elävät heikossa parisuhteessa tai ovat ainakin itse todella epävarmoja itsestään ja omasta riittävyydestään, kokevat tarvetta korostaa ja leveillä parisuhteellaan. Tyyliin "kattokaa mua, mulla on poikaystävä, vaikka ette ehkä olisi uskoneetkaan". Noloimpia ovat nämä, jotka julistavat julkisesti rakkauttaan, mutta eroavat parin kuukauden seurustelun jälkeen ja joutuvat suureleisesti muuttamaa parisuhdestatuksen fbstä ja poistamaan yhteiskuvat exästä somessa..
Itsekään en halunnut yhteiskuvia, etteivät toiset naiset saisi tietää parisuhteesta. :D jäin tosin kiinni myöhemmin, ja tekosyytkin alkoivat loppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko avata suutasi ja kysyä keitä nämä naiset on vai tuskailetko itseksesi ja yrität keksiä tuollaisia typeriä juttuja, kuten WhatsAppiin yhteiskuva!?
Kysyin ja kertoi tavanneensa kadulla Ja nyt ovat ystäviä ja yhteydessä mm fb:n kautta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ja kertoi tavanneensa kadulla Ja nyt ovat ystäviä ja yhteydessä mm fb:n kautta. Ap
Kadulla!? Ja sinä uskot? Voi hyvää päivää... Älä ole ap tyhmä!
Whatsappin kuvan tarkoitus on, että näkee kätevästi kenelle on kirjoittamassa. Miksi ihmeessä siihen pitäisi laittaa yhteiskuva jos kyseessä on miehesi tili? Kaikki eivät käytä sovellusta pelkästään muutamalle kaverille kirjotteluun, vaan joillakin on harrastus- tai työporukoiden kanssa ryhmiä, jolloin kuva on ihan olennainen juttu, koska saman nimisiä henkilöitä voi olla useita, eikä kaikki muista välttämättä toistensa nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Whatsappin kuvan tarkoitus on, että näkee kätevästi kenelle on kirjoittamassa. Miksi ihmeessä siihen pitäisi laittaa yhteiskuva jos kyseessä on miehesi tili? Kaikki eivät käytä sovellusta pelkästään muutamalle kaverille kirjotteluun, vaan joillakin on harrastus- tai työporukoiden kanssa ryhmiä, jolloin kuva on ihan olennainen juttu, koska saman nimisiä henkilöitä voi olla useita, eikä kaikki muista välttämättä toistensa nimiä.
Profiilissa lukee nimi, jos kuvassa on puolisonsa kanssa niin eikö ihan yhtähyvin tunnista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä jo 3 vuotta. Mies ei suostu laittamaan facebookiin suhdestatusta eikä yhtään yhteiskuvaa meistä. Ehdotin watsappiin profiilikuvan vaihtamista mutta ei suostu, yritän muka kontrolloida häntä. Suhdestatuksesta Ja fb kuvista kysyin vuosi sitten ja Nyt vasta watsapp joten en painosta tai jankkaa asiasta mutta mies kimmastuu täysin.(ollaan 32v) Mitä mieltä?
Fiksu mies. Mä jättäisin miehen jos se edes piloillaan ehdottais yhteiskuvan lataamista mihinkään somepalveluun. Sä olet lapsellinen ja epävarma mieheesi verrattuna. Ei munkaan miehellä ole facessa suhdestatusta ja hyvä niin koska se asia ei todellakaan Facebookille kuulu.
Kyllä sä koitat kontrolloida, kasva aikuiseksi.
Pettää. Testaa, luo hemaiseva pörröpää-pulleat purjeet- valeprofiili ja ota kontaktia mieheesi.
No, tuo suhdestatus on kyllä meillä molemmilla, mutta en kyllä ymmärrä miksi WhatsAppiin pitää laittaa yhteiskuva!? Ei ole tullut ikinä mieleen tuollainen ja jos mieheni sellaista pyytäisi olisin hyvin hämilläni. Mitä miehesi sitten sanoi syyksi miksei halua suhdestatusta? Epäiletkö hänen pettävän?