Kauanko Kannabis näkyy elimistössä.
Eli uuteen työpaikkaan valitessa on odotettavissa joitain kusileikkejä niin onko kellään tarkkaa tietoa? Kuullut monenlaisia tietoja tästäkin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Riippu poltatko vakituiseen vai satunnaisesti. Vakituinen käyttö näkyy helposti yli kuukauden. Rasvaliukoinen aine.
No tahti on ollut semmoinen kerran viikossa koska olen pihi xD viimeksi viime viikonlopulla niin jos tulee testi parin viikon sisällä?
Kolme viikkoa ainakin näkyy, voi näkyä säännöllinen käyttö kuukaudenkin. Olen tehnyt testejä työssäni, joten tämän tiedän.
Veressä sen verran mitä päihtymys kestää, päihdyttämättömät aineenvaihduntatuotteet virtsassa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa ainakin näkyy, voi näkyä säännöllinen käyttö kuukaudenkin. Olen tehnyt testejä työssäni, joten tämän tiedän.
Itseltäni otettiin joskus testi seuraavana päivänä käytöstä, eikä mitään näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
No voi vittu. Ja aineenvaihdunnan nopeutuksellakaan ole mitään hyötyä vaikka rasvaliukoinen on?
Väliaikaisesti voi laskea virtsan pitoisuutta juomalla niin pirusti. Virtsan väri on tällöin vaaleaa, Berocca auttaa tähän ja kreatiinia kannattaa ottaa myös. Liikunta on ainut joka poistaa jäämiä oikeasti.
Sun polttotahdilla todennäköisesti kahdessa viikossa saat puhtaan tuloksen, mutta tämä riippuu niin paljon ihmisen aineenvaihdunnasta.
Ei se kusessa kauan käy. Hiustestissä näkyy muutaman kuukauden, mutta nuo ovat niin kalliita testejä, ettei niitä tehdä edes silloin kun epäillään jonkun pajautelleen.
Vierailija kirjoitti:
Väliaikaisesti voi laskea virtsan pitoisuutta juomalla niin pirusti. Virtsan väri on tällöin vaaleaa, Berocca auttaa tähän ja kreatiinia kannattaa ottaa myös. Liikunta on ainut joka poistaa jäämiä oikeasti.
Sun polttotahdilla todennäköisesti kahdessa viikossa saat puhtaan tuloksen, mutta tämä riippuu niin paljon ihmisen aineenvaihdunnasta.
Mulla on onneksi pirun nopea aineenvaihdunta :D
Ap
Voi kyllä kys. työpaikalla olla vaativammatkin testit. No jos näyttää pahalle niin sitten ei otakkaan työtä. Muutenhan menettäisi sekä sen työn kuitenkin ja vielä puhtaat paperit.
Tämäkin on yksi syy miksi kannabiksen laittomuudessa ei ole mitään. Kannabis näkyy kuukausia testeissä, joten sitä ei voi käyttää jos niihin joutuu. Niinpä käytetään sitten piriä, koska piri haihtuu elimistöstä muutamassa päivässä ja sitä voi käyttää vaikka joutuisi käymään testeissä.
Jos otetaan hiusnäyte, niin näkyy niin kauan kunnes hius putoaa pois
Todellakaan ei satunnaispolttajalla näy noin kauaa. Säännöllisesti polttaviltakaan kun olen kysellyt, ei. Mutta tuo vettä viikkoja on ihan tuulesta temmattu. "Vaikka teet työksesi", et tiedä paljonko ihminen polttaa ja kerta/vko kuten ap sanoi ei näy viikkoja kenenkään veressä.
No polttelin viimeks 26.8 jonkun hikisen 0.4 about ja verikoe huomenna oks mitää mahkuu et näkyis
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tuskin tuollainen satunnainen käyttö näkyy vaikka seuraavana päivänä testattaisiin. Nämä on taas niitä urbaanilegendoja. Ei poliisien sylkitesteissäkään aina näy, vaikka olisi juuri polttanut.
T. Oikeasti asiasta tietävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tuskin tuollainen satunnainen käyttö näkyy vaikka seuraavana päivänä testattaisiin. Nämä on taas niitä urbaanilegendoja. Ei poliisien sylkitesteissäkään aina näy, vaikka olisi juuri polttanut.
T. Oikeasti asiasta tietävä
Sylkitesti on ihan arvontaa, kyllä kusitestissä näkyy viikkoja. Tuskin kahta kuukautta muilla kuin hyvin kyllästetyillä.
Vierailija kirjoitti:
No polttelin viimeks 26.8 jonkun hikisen 0.4 about ja verikoe huomenna oks mitää mahkuu et näkyis
Kannabis näkyy verikokeessa alle vuorokauden.
Työpaikan työhöntulotarkastuksen yhteydessä yleensä kusarit.
Mulla näky aktiivisena polttelijana reilu 5 viikkoa käytön lopettamisen jälkeen.
Riippu poltatko vakituiseen vai satunnaisesti. Vakituinen käyttö näkyy helposti yli kuukauden. Rasvaliukoinen aine.