Mikä mua vaivaa? Seksi tuntuu kiusalliselta parisuhteessa
Eli jos harrastan seksiä jonkun baarituttavuuden kanssa kerran pari niin miestä tekee mieli mutta joka kerta kun on löytänyt jonkun jonka kanssa menee yhteen niin seksi alkaa tuntumaan kiusalliselta eikä tunne sitä himoa vaikka rakastaa.
En ymmärrä. Eikö se pitäisi olla päinvastoin että seksi ihmisen kanssa jota rakastaa niin pitäisi olla mahtavaa?
Uuden miehen kanssa mikään ei nolota ja seksi ihanaa mutta parisuhteessa alan aina ujostelemaan ja jotkut asennot nolottaa ja kiusallista mutta normaalisti en ikinä ole ujo :(
Kellään muulla samaa?
Kommentit (2)
Itselläni sama homma, mutta ei tarvitse olla edes parisuhde vaan ihan riittää sekin, että itse olen kiinnostunut vastapuolesta. Jos panokumppani on joku random nobody, joka ei kiinnosta minua mitenkään, olen tosi vapautunut kun vähät välitän siitä, mitä se toinen minusta kelailee. Mutta heti, jos toisen mielipide on minulle merkityksellinen, menen ihan lukkoon ja jännitän itseäni tosi paljon.
Ei ole kokemusta, mutta tervetuloa pois sieltä kivikaudelta. Nykyään on normaalia harrastaa seksiä lähinnä satunnaisten tyyppien kanssa. Parisuhde on mennyttä aikaa, eikä kukaan kiihotu omasta tylsästä ja turvallisesta kumppanista.