Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenpaine 102/52

Vierailija
06.10.2016 |

Onko syytä olla huolissaan? Sairauksia ei ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi näin päin! Tulet elämään todennäköisesti pitkään. Tosin sinulla saattaa olla huimausta esim. saunan jälkeen, mutta se ei ole ns. pahaa huimausta. Olisipa itselläkin tuollaiset luvut. Mutta kun on keskimääräin 90/140 vaikka urheilen, syön terveellisesti en polta ehkä juuri käytä alkoholia. Olen itse siinä rajalla, aloitetaanko lääkitys, mutta koska ei ole esim. korkeaa kolesterolia, niin asiaa seurataan.

Vierailija
2/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yläpaineesi on 102 ja alapaine 52?  Yleensä luvut ilmoitetaan toisin päin. Mutta jos lääkäri ei mitään sano, niin eivät ole liian matalat. Suurempi ongelma ovat liian korkeat luvut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, hyvät on sulla paineet!

Vierailija
4/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla useimmiten samaa luokkaa ap kanssasi. Ei mitään haittaa, ellet itse koe, että esim. huimaa tms. Mua ei koskaan. Joskus levossa mitattuna yläpaine mulla jopa alle sadan. 

Luontaisesti minulla matala. Tupakoin, ylipainoakin on hiukan, en urheile/liiku paljoakaan, syön suolaa.. muuten kyllä terveysongelmia riittää, onneksi ei tarvitse verenpaineesta välittää :).

Vierailija
5/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa tuo on yleistä, ja tosi terveitä ollaan! Nuorena huimasi usein, kun nousin liian nopeasti esim. makuuasennosta seisomaan, mutta vanhemmiten sekin on helpottanut.

Vierailija
6/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on tosi hyvä. Mulla samat lukemat, välillä yläpaine jopa alle 100. Joudun juomaan välillä suolavettä että saan nostettua:) Ihan lääkärin määräyksestä.

Meidän suku on pitkäikäistä, mummokin kuoli 95v:nä eikä ollut mitään sairauksia

Vierailija
7/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huimaa, niin ei ole syytä huoleen, verenpaine on hyvä ja ennustaa pitkää ikää. Minulla on vahva verenpainelääkitys, jolla paineet menevät ajoittain liiankin alhaisiksi ja jossain 90/60 tuntumassa pitää jo pidellä seinistä kiinni, että pysyisi pystyssä.

Vierailija
8/8 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yläpaineesi on 102 ja alapaine 52?  Yleensä luvut ilmoitetaan toisin päin.

Just noin päin ne aina ilmoitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi