Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Richsplainig: annetaan tässä neuvoja köyhille.

Vierailija
06.10.2016 |

No lapsilisät kannattaa rahastoida, paljon parempi tuotto kuin pankkitilillä.

Kommentit (266)

Vierailija
81/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat Hyvä joulumieli-keräyksestä 30e lahjakortin ruokakauppaan, osta vaan lanttuja ja porkkanoita ja tee itse laatikot, kuin huippumartat konsanaan.

Minä teen lanttu-, porkkana- ja maksalaatikon aina itse. T. Rapiat 85 000 vuodessa tienaava.

Vierailija
82/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa kuntosalilta. Eroa s-ryhmän jäsenyydestä. Eroa kirkosta. Eroa puolisosta. Eroa Suomen valtiosta. Muuta lehtiroskikseen. Syö lehtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko perheenne sittenkin toimeen yhdellä autolla kahden sijasta?

Tarkoitat varmaan kahdella autolla kolmen sijaan?

Meillä vanhemmilla on vielä toistaiseksi kolme autoa kummallakin, mutta nuorimmat lapset ovat saaneet vain kaksi autoa täytettyään 18 vuotta.

Vierailija
84/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Ferrari on huoltokuluiltaan kallis. Kannattaa vaihtaa se uuteen avoautoon kuten Mercedes-Benz SL tai BMW 640i. Säästät myös polttoainekuluissa huomattavia summia.

Ykkösluokan sijaan kannattaa harkita että valitsee mannertenvälisille lennoille bisneksen. Muista myös käyttää kertyneet lentopisteet matkustusluokan korotukseen.

Vierailija
85/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot omakotitalot uima-altaalla ovat niin 80-lukua. Trendikäs downshiftaaja hankkii asunnon Helsingin keskustasta. Autoiluakin voi vähentää, kun palvelut ja kaupat ovat käden ulottuvilla.

Vierailija
86/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat Hyvä joulumieli-keräyksestä 30e lahjakortin ruokakauppaan, osta vaan lanttuja ja porkkanoita ja tee itse laatikot, kuin huippumartat konsanaan.

Minä teen lanttu-, porkkana- ja maksalaatikon aina itse. T. Rapiat 85 000 vuodessa tienaava.

Joistakin näistä kommenteista saa oikeasti aika avuttoman ja tyhmän kuvan ihmisistä. Laatikot on oikeasti tosi helppoa ja halpaa tehdä itse, marjoista saa metsästä hyvää ja halpaa hilloa talven varalle, ja puuron kanssa erinomainen ja halpa ja vielä tosi terveellinenkin aamupala. Ja kelpaa ainakin meille ylemmän keskiluokan/eliitin perheelle.

Sen voisi vielä joku selittää, miksi nämä eivät sovi köyhille?

Vierailija
87/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää silakoita.

Vierailija
88/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole leipää, syökää leivoksia. -Marie Antoinette

Vierailija
89/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda parempipalkkaiseen työpaikkaan tai mene töihin jos olet työtön.

Vierailija
90/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää silakoita.

- Harri Holkeri

Vierailija
91/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää lapsenne syötäväksi rikkaille herroille ja rouville. - Jonathan Swift: A Modest Proposal

Vierailija
92/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käy joka päivä erikoiskahveilla.  Niistä kertyy yllättävän iso summa kuukaudessa.  (Tämäkin oli erään aikakauslehden säästövinkeissä.)

En juo erikoiskahveja koska ovat niin kalliita mutta köyhänä opiskelijana juon kahvia. En polta, en juo, en käy baareissa tai ravintoloissa. Yliopistolla kahvittelu piristää ja voin hetken pitää taukoa opiskelusta. En ole uskaltanut laskea paljonko kahviin kuluu rahaa vuodessa mutta se on suunnilleen ainoa paheeni mutta jota ilman elämä olisi ankeaa.

Vierailija
93/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot omakotitalot uima-altaalla ovat niin 80-lukua. Trendikäs downshiftaaja hankkii asunnon Helsingin keskustasta. Autoiluakin voi vähentää, kun palvelut ja kaupat ovat käden ulottuvilla.

Uima-altaan voi ottaa hyötykäyttöön, kun täyttää sen mullalla, salaojittaa sen, valaisee allasosaston kasvilampuilla ja kasvattaa altaassa juureksia,

Vierailija
94/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rohkeasti markettituotteita! Esim. meikkivoiteen tai ripsivärin voi saada jopa hieman alle 20 eurolla. 15 euron pikkurahalla voikin hankkia huulipunan tai kynsilakkapullon. Joka viikko ei tarvitse ostaa uusia vaatteita, kun tällä tavalla pienimuotoisemmin hemmottelee itseään.

Vierailija
95/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää kotitalousvähennys hyödyksi!

Vierailija
96/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy Golf-osakkeesi . Usein viheriölle pääsee jäsenen siivellä. Hyödynnä tuttujasi.

Vierailija
97/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele itsellesi kehityskeskusteluissa parempi palkka! Lopetat sen kiltin tytön nössöilyn ja vaadi rohkeasti lisää liksaa.

Vierailija
98/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista, ettei sauna ole jäänyt päälle useaksi päiväksi (olen lukenut tämän säästövinkin useaan kertaan, joku tunnettu poliitikkokin opasti kansalaisia näin).

Todella hyvä vinkki muuten mutta meillä ei ole saunaa.

Vierailija
99/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa, ettei kotiin ole hankittu turhia kanavapaketteja.

Vierailija
100/266 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pihistele turvakuluissa, muuten voi joutua ryöstetyksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi