Paino vaan nousee kun aloitin kuntoilun!!! Neuvoja!!??
Nyt oon 2 viikkoa crosstrainerilla paahtanut menemään n. 1/2h päivässä ja kas kummaa, painoa on tullut 2kg lisää!!!!! Ruokavaliota olen hiukan keventänyt, en kuitenkaan paljon. Ennen laihduttamista söin jo terveellisesti ja normaalit annokset säännöllisin väliajoin. Lähtömitat 67/170 ja nyt vaaka näyttää 69kg. Mistä ihmeestä on oikein kyse?? Ei paljon motivoi hypätä crossarin päälle rehkimään kun kilot vaan nousee! Neuvokaa mua, miten tästä eteenpäin?
Kommentit (5)
kun etenkin raskaan liikkumisen seurauksena kuona-aineet kertyvät väsyneisiin lihaksiin. Liikunta kannattaa aina aloitta kevyesti jos sitä ei ole säännöllisesti aikaisemmin harrastannut ja hiljalleen koventaa tahtia. Toinen mahdollisuus on että liikkuminen on saanut sint nälkäisemmäksi ja olet huomaamattasi syönyt enemmän kuin aikasemmin. Siihen auttaa ruokapäiväkirjan pitäminen.
Älä tuijota vaakaa vaan mieluummin peliä (ja ehkä mittanauhaa).
kun aloittaa treeneemaan? Ja vasta sen jälkeen alkaa vasta läski palamaan?
pitkä tauko kun oon kuntoillu. Ja tosiaan treenaan tuon puoli tuntia siis putkeen ja kyllä sitä on aina aivan likomärkä sen jälkeen! Riittää mulle:)
Tämä jo valmiiksi niille, jotka kohta kertovat, että lihas painaa enemmän kuin läski. Painaa joo, mutta aika paljon kauemmin saa tehdä aika rankkoja treenejä, ennen kuin lihas alkaa painaa ;)