Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvin koulutetun, fiksun ja hyvännäköisen naisen on vaikea löytää kumppania?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kaikille ei riitä alfoja.

Vierailija
2/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne keistä itse kiinnostuu, ovat samassa, elleivät vielä vilkkaammassa karusellissa. Ensitreffejä riittää jonoksi asti, joten miksi he asettuisivat aloilleen juuri nyt. Hekin tulevat ahneiksi. Ehkä on vielä parempaa tarjolla. Ei ehkä anneta edes mahdollisuutta rakastua. Tässä iässä, kun ei vielä ole niin kauhea kiire. Ne, ketkä itse kokee viehättäviksi, kokee viehättäväksi lukuisa muu joukko hyviä, kauniita naisia. Ne ketkä kiinnostuvat itsestä enemmän, eivät taas sytytä. Epäreilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö kauan auta, jos olet joku narsistinen päsmäri.

Vierailija
4/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku ahne ja pinallinen akka valittamasa kun ei löydy tarpeeksi varakasta ukkoa.

Vierailija
5/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku ahne ja pinallinen akka valittamasa kun ei löydy tarpeeksi varakasta ukkoa.

Olen mies ja tää koulutettujen naistein ilmiö on huono juttu. Suomesta on tulossa uusi Kiina.

ap

Vierailija
6/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteessa vikaa, niin kuin niin monella korkeasti koulutetulla naisella. Luullaan että se koulutus tekee ihmisestä jotenkin erikoisen tai paremman. Sitten ollaan niin pinnallisia ja vaatimustaso on niin korkea, että ei kelpaa kuin ne kaikista "parhaimmat" yksilöt. Korkea koulu pitäisi jos minä saisin äänestää olla paikka jossa älykkäät miehet voisivat sivistää itseään.

Vierailija
7/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Koska ne keistä itse kiinnostuu, ovat samassa, elleivät vielä vilkkaammassa karusellissa. Ensitreffejä riittää jonoksi asti, joten miksi he asettuisivat aloilleen juuri nyt. Hekin tulevat ahneiksi. Ehkä on vielä parempaa tarjolla. Ei ehkä anneta edes mahdollisuutta rakastua. Tässä iässä, kun ei vielä ole niin kauhea kiire. Ne, ketkä itse kokee viehättäviksi, kokee viehättäväksi lukuisa muu joukko hyviä, kauniita naisia. Ne ketkä kiinnostuvat itsestä enemmän, eivät taas sytytä. Epäreilua.

Kokeilisit sinäkin tutustua muihin, kuin niihin miehiin, jotka kuuluu siihen parhaaseen kymmenykseen. Pääsisit hyppäämään pois k ullikarusellin kyydistä lopullisesti ja se sinun kannattaisi tehdä jo heti.

Miten?? Olen jo tavannut mukavia tavallisia miehiä 2 - 5 kertaa, ollut mukava ja yrittänyt tunnustella fiiliksiä, mutta kun ei niin ei. Ja kaiken lisäksi! Ne keistä olen aidosti sitten paremmin tutustuttua kiinnostunut, ovat itse yhtäkkiä jarrutelleet, vaikka eivät ole ensisilmäyksellä minuun vaikutusta tehneet. Eli eivät ole mitään superalfoja olleet. Kai.

Vierailija
8/11 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson tuttuja, niin moni on hyvin kriittinen. Kriittistä ajattelua koulutetaan, ja se ulottuu arkeenkin. On fiksua olla kriittinen.

On jokin pikkuseikka (vaikka tupakointi tai pituus tai vinot hampaat), jolla kumotaan kaikki hyvät puolet. Haetaan täydellistä.

Hän sitten löytää mr täydellisen, kun rakastuu. Rakastuminenhan huijaa meidät siihen. Mutta sitten kun todellisuus paljastuu, niin hän ei siedä miehen erilaisuutta, vaan alkaa kritisointi.

Vierailija
9/11 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus tuhoaa luovuutta. Koulutus tarkoittaa muiden ihmisten luomien sääntöjen ja ihanteiden noudattamista. Tässä perimmäiset syyt. Muuten kohtaanto-ongelmaan voisi johtaa vääristyneet mielikuvat todellisuudesta: naisen odotukset ovat liian korkeat suhteessa tarjontaan.

Vierailija
10/11 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi?

11/11 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti ja tottuneesti löytyi sedältä mielipide nuorten naisten sukupuoli- ja parisuhde-elämästä. Loppuun toki vielä muistutus lisääntymisen tärkeydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme