Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimii paketin postiennakolla lähettäminen?

Vierailija
05.10.2016 |

Siis kuka maksaa ja mitä? Koska saan paketista sovitun summan? Pitääkö minun ilmoittaa tilinumeroni jonnekin vai ilmoitetaanko postista, kun paketin rahat ovat tulleet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäessä merkkaat pakettikorttiin sun tilinumeron ja summan, jonka haluat vastaanottajan maksavan sun tilille. Sun täytyy itse laskea siihen summaan lisäksi vielä ne postikulut+postiennakkomaksu, jotka joudut itse maksamaan pakettia lähettäessä. Sitten vastaanottaja maksaa sun ennalta määräämän summan pakettia noutaessaan ja se maksu tulee sitten sun ilmoittamalle tilille.

Postiennakko maksaa itsessään musta jo sen verran paljon, ettei juurikaan kannata... ellei sitten itse lähetyskin ole jo vähän arvokkaampi.

Vierailija
2/3 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta ja asiantuntevasta vastauksesta! Harvinaista tällä palstalla😊!

Ensimmäinen kerta, kun lähetän mitään postiennakolla. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Eikös tällä konstilla kuitenkin pysty varmistamaan, että saan rahani lähettämästäni paketista?

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pikkujuttu siinä on, että jos jostain syystä paketin saaja ei haekaan pakettia postista niin sinulle tulee maksettavaksi vielä paketin palautuskulutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän