V-kirjaimella alkavia koirannimiä?
Haluan koiralleni V-kirjaimella alkavan nimen. Uros-koiralle minulla olisi ollut pari nimeä valmiina, mutta tuleva koira on naaras.
Eli siis ehdotelkaa V-kirjaimella alkavia nimiä naaras-koiralle, kiitos :)
Kommentit (70)
Valma, Vanja, Verna, Viena, Viivi, Vilma, Viona, Vivi
Meillä oli joskus koira, jolle nimeksi valikoitui Vempula ihan luonteen ja ulkonäön vuoksi. Se koira nyt vaan oli sellainen vempula. <3
Vierailija kirjoitti:
Vimma!
Tää oli kans yks mun nimivaihtoehdoista!! Tätä oon miettinyt naaraalleki, mutta tästä tulee jotenkin mieleen sana "vamma" apua oonko tyhmä?! ;D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Valma, Vanja, Verna, Viena, Viivi, Vilma, Viona, Vivi
Vilma-nimeä oon myös miettinyt, mutta tää on ehkä vähän tylsä ja liian yleinen...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Villa
Tää olisi ihana nimi jollekin bichon friseelle tai villakoiralle, mutta ko. koira on sileäkarvainen niin ei jotenkin sopisi...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vimma!
Tää oli kans yks mun nimivaihtoehdoista!! Tätä oon miettinyt naaraalleki, mutta tästä tulee jotenkin mieleen sana "vamma" apua oonko tyhmä?! ;D
Ap
Ei minulla ainakaan käynyt mielessä vamma, koska yhdistän vimman enemmänkin tunteeseen :D Toisaalta oman koirani nimi ei edes ala V:llä ja silti kutsun sitä välillä vammanaamaksi :'D Rakkaalla lapsella on monta nimeä
T. Se joka ehdotti Vimmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vimma!
Ap
Ei minulla ainakaan käynyt mielessä vamma, koska yhdistän vimman enemmänkin tunteeseen :D Toisaalta oman koirani nimi ei edes ala V:llä ja silti kutsun sitä välillä vammanaamaksi :'D Rakkaalla lapsella on monta nimeä <3 Vimma on kyllä mielestäni tosiaan selvästi enemmän nartun nimi!
T. Se joka ehdotti Vimmaa
Ihana vammanaama <3 ;)
Ap
Jos Vilma on tylsä niin entäs sitten Wilma??
Lisää nimiehdotuksia kaivataan!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela. (paitsi jos aiotte tehdä sillä pentuja).
Viltsu. (Oikea nimi tietysti joku Wilhemina).
Vipstaaki.
Väpä.
Valma. Varma. Venni.
Virkku. (kuulostaa kyllä hevoselta enemmän).
Ja Venni on mun toinen nimivaihtoehto urokselle! Tätä en kyllä voisi antaa naaraalle.
Ap
Oho. Vennihän on ihan selkeesti naisen nimi. Kirjoitetaan tosin usein Venny. Lapseni kuisteluryhmässä on 7-vuotias Venny ja hän on tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela. (paitsi jos aiotte tehdä sillä pentuja).
Viltsu. (Oikea nimi tietysti joku Wilhemina).
Vipstaaki.
Väpä.
Valma. Varma. Venni.
Virkku. (kuulostaa kyllä hevoselta enemmän).
Ja Venni on mun toinen nimivaihtoehto urokselle! Tätä en kyllä voisi antaa naaraalle.
Ap
Oho. Vennihän on ihan selkeesti naisen nimi. Kirjoitetaan tosin usein Venny. Lapseni kuisteluryhmässä on 7-vuotias Venny ja hän on tyttö.
Niin, mutta tässä puhutaan nyt Venni-nimestä, ei Venny-nimestä!! Venniksi on nimetty 2010-2016 353 poikaa, mutta vaan 16 tyttöä... Että taitaa se kyllä olla IHAN SELKEESTI poikien nimi :)
Ap
Vamos