En tiedä mitä teen väärin...
Etsiskelen itselleni kumppania ja tähän mennessä kaikki jotka ovat minusta kiinnostuneet ovat olleet ihan liian vanhoja. Olen itse noin 30 ja minua ei todellakaan kiinnosta yli 10 vuotta vanhemmat miehet. Saati rahakkaat. Seurustelin kerran "rikkaan" miehen kanssa ja oli ihan perseestä. En tiennyt suhteen alussa että rahaa löytyi. Paljastui kun ei saanut opintotukea liian rahan takia. Se ulina siitä miten en käyttänyt vähäistä rahaani hänen haluamaan tavalla. Yritti myös käyttää minun rahani. Ei enää uudestaan.
Minulle kelpaisi työtön mies. Lyhyt mies kelpaisi. Alle sen 170cm, pidemmät eivät kiinnosta. Se mitä housuista löytyy on minulle se ja sama kun en seksiin pysty. Lihaksikkaatkaat eivät kiinnosta. Haluan tavallisen miehen en mitään machoa.
Ehkä en vaan osaa nettideittailla. Kaikki joille minä laitan viestiä, vähän jää parin viestin jälkeen. En saa vastauksia. Lähestyn lähinnä ihmisiä joilla on samoja harrastuksia ja ovat suurin piirtein itseni ikäisiä.
Ehkä olen vaan sosiaalisesti kyvytön ja ruma. Lyhyt ja ehkä hieman läski. Omituisia harrastuksia. Eipä sillä, ei minulla koskaan ole ollut vientiä. Ainoastaan nyt kun olen tehnyt deittiprofiilin, on tullut seksiehdotuksia ties miten paljon mutta niihin en vastaa. En etsi seksiseuraa eikä kasuaaliseksi kiinnosta (joskin en pysty seksiin koska traumat, joten sekin lienee huono juttu).
Helpotti.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nirso ja nirso, miten sen nyt ottaa. Preferenssit on mitkä on. Seksiin en pysty traumojen ja kivun takia. Voi olla myös vain päänsisäinen juttu koska en vain ole tavannut sitä joka ei pakota ja pane kuiviltaan. Eksällä oli tapana panna sen jälkeen kun olin saanut eikä orgasmin jälkeen kyllä tee enää mieli ollenkaan. Sattui ja tuntui pahalle. Toistui joka kerta vaikka sanoin. Olisin voinut olla ilmankin.
Hmm, millä muilla keinoilla silloin yitit tai meinasit tuottaa kumppanillesi orgasmin, jos jatkunut yhdyntä sattui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso ja nirso, miten sen nyt ottaa. Preferenssit on mitkä on. Seksiin en pysty traumojen ja kivun takia. Voi olla myös vain päänsisäinen juttu koska en vain ole tavannut sitä joka ei pakota ja pane kuiviltaan. Eksällä oli tapana panna sen jälkeen kun olin saanut eikä orgasmin jälkeen kyllä tee enää mieli ollenkaan. Sattui ja tuntui pahalle. Toistui joka kerta vaikka sanoin. Olisin voinut olla ilmankin.
Hmm, millä muilla keinoilla silloin yitit tai meinasit tuottaa kumppanillesi orgasmin, jos jatkunut yhdyntä sattui?
Lähinnä käsin tai suihin otolla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erinomaisesti että helpommin sanottu kuin tehty mutta kuitenkin. Se, että olet koko ajan ei ei ei -maailmassa ei vie sinua eteenpäin ja mikä tärkeintä ei auta sinua näkemään uusia avauksia ja uusia mahdollisuuksia. Sinun pitää päästä ei-kuorestasi ulos.
Se lienee hyvä alku että tiedostan sen että tunne-elämässä on lukkoja. Ongelma on tunnistettu joten sitä on helpompi purkaa.
Toki se, että en kelpaa omana itsenäni on hieman musertavaa. En siis tarkoita tuota negatiivista puolta, se ei kaunista ketään. Vaan omat haluni, mielenkiinnon kohteet yms. on jotenkin vääriä. Haluan olla rehellinen muille enkä valehdella olevani sitä ja tätä ja tuota kun en ole.
ap
ei!!!! Huomaatko, että taas valahdit tuohon ei-ajatteluun. Ota joku päivä lähiajalta ja päätä, että sinä päivänä et käytä eitä edes ajatuksissasi. Siitä se lähtee.
No hemmetti. Työtä näköjään sit riittää :D Lauantaina. Lauantaina en aio olla negatiivinen.
ap
Huom! Lauantaina aiot olla positiivinen.
Toi alun "rikas" opiskelija ja toisessa viestissä mainittu eksä ovat kaksi eri tyyppiä. Ensimmäisen kanssa asuttiin erikseen, toisen kanssa yhdessä. Eli taustalla mulla kaksi suhdetta joista kumpikaan ei onnistunut. Ehkä kolmas onnistuisi. Eikös se sanontakin niin mene tai jotain.
ap
Se ettei vielä ole löytänyt itselleen sitä oikeaa, ei tarkoita että tekisi jotain väärin. Useimmiten se tarkoittaa että tekee jotakin oikein....Jos tässä toista ihmistä saa neuvoa, niin ehdottaisin ihan aluksi lempeämpää suhtautumista itseesi ja hyväksynnän antamista itselle. En todellakaan usko että olet sosiaalisesti kyvytön ja ruma kuten sanoit! Deittimarkkinat vääristävät helposti kuvaa ihmisistä ja jopa itsestämme jos annamme sen määritellä keitä ihmiset ovat, mitä he haluavat ja ennenkaikkea kuka itse minä olen. Sielukkaalle ihmiselle se voi olla tuulinen paikka ja tuntua yksinäiseltä, vaikka suurin osa ihmisitä oikeasti kokeekin samoja tunteita..
Omista kavereista vaikeimmin naisia sai/löysi/tapasi ne hyvät mukavat tyypit joilla oli sydän paikallaan. Monesti mietin missä heidän vastakappaleensa ovat...
Huonojen kokemusten jälkeen on ok hakea omaa paikkaansa, antaa itselleen hyväksyntää ja alkaa taas nähdä metsää puilta. Kokemukset tai toiset ihmiset eivät määrittele sitä kuka sinä olet! Se voi viedä aikaa että uskaltaa taas levittää siivet auki ja lentää. Niissä deittihommissa toki kannattaa rikkoa omia raja-aitoja vaikka nuoremmalla tai vanhemmalla tyypillä, tai jollakulla jolla on ihan erilaiset kiinnostuksen kohteet :) Omituiset harrastukset on kyllä vaan iso plussa ja söpöä :D
I rest my case.
hottenrontti kirjoitti:
Se ettei vielä ole löytänyt itselleen sitä oikeaa, ei tarkoita että tekisi jotain väärin. Useimmiten se tarkoittaa että tekee jotakin oikein....Jos tässä toista ihmistä saa neuvoa, niin ehdottaisin ihan aluksi lempeämpää suhtautumista itseesi ja hyväksynnän antamista itselle. En todellakaan usko että olet sosiaalisesti kyvytön ja ruma kuten sanoit! Deittimarkkinat vääristävät helposti kuvaa ihmisistä ja jopa itsestämme jos annamme sen määritellä keitä ihmiset ovat, mitä he haluavat ja ennenkaikkea kuka itse minä olen. Sielukkaalle ihmiselle se voi olla tuulinen paikka ja tuntua yksinäiseltä, vaikka suurin osa ihmisitä oikeasti kokeekin samoja tunteita..
Omista kavereista vaikeimmin naisia sai/löysi/tapasi ne hyvät mukavat tyypit joilla oli sydän paikallaan. Monesti mietin missä heidän vastakappaleensa ovat...
Huonojen kokemusten jälkeen on ok hakea omaa paikkaansa, antaa itselleen hyväksyntää ja alkaa taas nähdä metsää puilta. Kokemukset tai toiset ihmiset eivät määrittele sitä kuka sinä olet! Se voi viedä aikaa että uskaltaa taas levittää siivet auki ja lentää. Niissä deittihommissa toki kannattaa rikkoa omia raja-aitoja vaikka nuoremmalla tai vanhemmalla tyypillä, tai jollakulla jolla on ihan erilaiset kiinnostuksen kohteet :) Omituiset harrastukset on kyllä vaan iso plussa ja söpöä :D
Periaatteessa minua vanhemmat eivät haittaa mutta tavallaan hieman häiritsee ajatus seurustella jonkun kanssa joka voisi olla isäni tai ukkini. Ja suurin osa näistä vanhemmista miehistä ovat etsineet seksiseuraa ja salasuhdetta. Ei kiitos. Eiköhän fiksuja ja mukavia miehiä tässä ikäluokassa (45-60 ja yli) mutta tähän mennessä kaikki ovat olleet salasuhteen perässä.
Lapsia en voi saada joten kumppanin löytymisellä ei ole kiirettä.
Voisi olla jännä kokemus olla jonkun kanssa jolla on ihan eri harrastukset ja mielenkiinnonkohteet.
ap
No hemmetti. Työtä näköjään sit riittää :D Lauantaina. Lauantaina en aio olla negatiivinen.
ap