Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä teen väärin...

Vierailija
05.10.2016 |

Etsiskelen itselleni kumppania ja tähän mennessä kaikki jotka ovat minusta kiinnostuneet ovat olleet ihan liian vanhoja. Olen itse noin 30 ja minua ei todellakaan kiinnosta yli 10 vuotta vanhemmat miehet. Saati rahakkaat. Seurustelin kerran "rikkaan" miehen kanssa ja oli ihan perseestä. En tiennyt suhteen alussa että rahaa löytyi. Paljastui kun ei saanut opintotukea liian rahan takia. Se ulina siitä miten en käyttänyt vähäistä rahaani hänen haluamaan tavalla. Yritti myös käyttää minun rahani. Ei enää uudestaan.

Minulle kelpaisi työtön mies. Lyhyt mies kelpaisi. Alle sen 170cm, pidemmät eivät kiinnosta. Se mitä housuista löytyy on minulle se ja sama kun en seksiin pysty. Lihaksikkaatkaat eivät kiinnosta. Haluan tavallisen miehen en mitään machoa.

Ehkä en vaan osaa nettideittailla. Kaikki joille minä laitan viestiä, vähän jää parin viestin jälkeen. En saa vastauksia. Lähestyn lähinnä ihmisiä joilla on samoja harrastuksia ja ovat suurin piirtein itseni ikäisiä.

Ehkä olen vaan sosiaalisesti kyvytön ja ruma. Lyhyt ja ehkä hieman läski. Omituisia harrastuksia. Eipä sillä, ei minulla koskaan ole ollut vientiä. Ainoastaan nyt kun olen tehnyt deittiprofiilin, on tullut seksiehdotuksia ties miten paljon mutta niihin en vastaa. En etsi seksiseuraa eikä kasuaaliseksi kiinnosta (joskin en pysty seksiin koska traumat, joten sekin lienee huono juttu).

Helpotti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtä nirso sä olet kuin muutkin "tollanen ei kelpaa, tollanenkaan ei kelpaa, ei muuten kelpaa toikaan. Enkä muuten itse pysty edes seksiin". Toi vika lause on varmasti asia, mikä karkottaa suurimman osan miehistä

Vierailija
2/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saati rahakkaat.

Kelpuutat siis myös miehen, joka ei käy töissä eikä aio ikinä mennä töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yhtä nirso sä olet kuin muutkin "tollanen ei kelpaa, tollanenkaan ei kelpaa, ei muuten kelpaa toikaan. Enkä muuten itse pysty edes seksiin". Toi vika lause on varmasti asia, mikä karkottaa suurimman osan miehistä

Nirso ja nirso, miten sen nyt ottaa. Preferenssit on mitkä on. Seksiin en pysty traumojen ja kivun takia. Voi olla myös vain päänsisäinen juttu koska en vain ole tavannut sitä joka ei pakota ja pane kuiviltaan. Eksällä oli tapana panna sen jälkeen kun olin saanut eikä orgasmin jälkeen kyllä tee enää mieli ollenkaan. Sattui ja tuntui pahalle. Toistui joka kerta vaikka sanoin. Olisin voinut olla ilmankin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saati rahakkaat.

Kelpuutat siis myös miehen, joka ei käy töissä eikä aio ikinä mennä töihin?

Kyllä.

Vierailija
4/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö sitä rimaa alentaa entisestään? Kiinnostua kaikista, myös niistä jotka eivät minua sytytä millään tavalla? Lopettaa yrittäminen? Erakoitua?

Vierailija
5/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Hyvä. Tässä tapauksessa sut jutut voi ottaa tosissaan.

Vierailija
6/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllä poikkeuksellisen omituinen katsantokanta.

Vierailija
7/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Jos ei haittaa se että minä yritän saada töitä, jos jollekin kelpaan töihin. Vähän heikolta näyttää, tosin. Voisi miltei antaa periksi ja olla hakematta töitä ollenkaan. Oletan että olet se joka kysyi haittaako jos mies ei hae töitä/käy töissä.

ap

Vierailija
8/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tuplalainaus (viesti 3?) minun vastauksia.

Vierailija kirjoitti:

Kuis? Ehkä olen kyynistymässä tai sitten vaan etsin liikaa sellaista joka miellyttää omaa silmää. Onko väärin olla kiinnostumatta pitkistä, rikkaista ja lihaksikkaista miehistä?

ap

Vierailija
9/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Jos ei haittaa se että minä yritän saada töitä, jos jollekin kelpaan töihin.

ap

Saat hakea ja vastaanottaa työtä, kunhan et vaadi samaa mieheltä.

Vierailija
10/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuis? Ehkä olen kyynistymässä tai sitten vaan etsin liikaa sellaista joka miellyttää omaa silmää. Onko väärin olla kiinnostumatta pitkistä, rikkaista ja lihaksikkaista miehistä?

ap

viestistäsi huokuu oman itsen ja toisten mitätöinti. Lähes kaikki lauseesi ovat "ei ei ei".

Vierailija
11/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

ap

Se mistä muut saavat rahansa ei ole minun asia. Ehkä olen huono ihminen kun en pakota toisia etsimään töitä vastentahtoaan.

Vierailija
12/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

ap

Se mistä muut saavat rahansa ei ole minun asia. Ehkä olen huono ihminen kun en pakota toisia etsimään töitä vastentahtoaan.

Et ole. Vain rahan ahneet horot, jotka laskevat miehen arvon ja työssä rahassa, vaativat miestä käytämään töissä tai ainakin hakemaan töitä.

Vierailija
13/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

ap

Et ole. Vain rahan ahneet horot, jotka laskevat miehen arvon ja työssä rahassa, vaativat miestä käytämään töissä tai ainakin hakemaan töitä.

Olen aina arvostanut luonnetta enemmän kuin ulkonäköä (joo on mulla preferenssit mutta ne liittyy lähinnä pituuteen, toki tyyppi voi olla pidempi jos ei haittaa että käytän sit korkoja ja no tykkään katsoa ihmistä silmiin kuin yläviistoon) ja varallisuutta. Rahalla saa joo asioita mutta ei onnea. Ja muutenkin, minun rahat, sinun rahat. Molempien omat rahat.

Ehkä olen vaan naiivi. En tiedä.

ap

Vierailija
14/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

viestistäsi huokuu oman itsen ja toisten mitätöinti. Lähes kaikki lauseesi ovat "ei ei ei".

Ehkä kenties joo. Kaksi ja puoli vuotta väkivaltaisessa (henkistä, ei ehtinyt lyömiseen asti) tekee ihmeitä mielelle. Niitä palasia sit nyt kerätään. Ehkä olen viettänyt liikaa aikaa yksin eron jälkeen eksää piilossa.

ap

Vierailija
15/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä kenties joo. Kaksi ja puoli vuotta väkivaltaisessa (henkistä, ei ehtinyt lyömiseen asti) tekee ihmeitä mielelle. Niitä palasia sit nyt kerätään. Ehkä olen viettänyt liikaa aikaa yksin eron jälkeen eksää piilossa.

ap

Yritä nyt jotenkin siirtyä ei-ajattelusta kyllä-ajatteluun. Uskoisin ison osan ongelmistasi ratkeavan sen jälkeen.

Vierailija
16/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Yritä nyt jotenkin siirtyä ei-ajattelusta kyllä-ajatteluun. Uskoisin ison osan ongelmistasi ratkeavan sen jälkeen.

Pikkuhiljaa yritän. Ilman tukiverkostoa se on vain hieman hankalaa vaikka terapiassa on tullut puitua noita ongelmia vaikka millä mitalla. Mutta ehkä joku kaunis päivä. Usko pois, itseäkin kyllästyttää toisinaan tämä jatkuva negatiivisuus ja vähättely omalta osalta.

ap

Vierailija
17/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen vaan naiivi. En tiedä.

ap

Et ole. Älä välitä palstan rahanahneiden horojen jutuista. Se ei sun ongelma, että useimmat ihmiset priorisoivat ahneuksissaan vain työtä ja rahaa. Se ei ole häpeä, jos et ole samanlainen ahne horo.

Vierailija
18/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erinomaisesti että helpommin sanottu kuin tehty mutta kuitenkin. Se, että olet koko ajan ei ei ei -maailmassa ei vie sinua eteenpäin ja mikä tärkeintä ei auta sinua näkemään uusia avauksia ja uusia mahdollisuuksia. Sinun pitää päästä ei-kuorestasi ulos.

Vierailija
19/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erinomaisesti että helpommin sanottu kuin tehty mutta kuitenkin. Se, että olet koko ajan ei ei ei -maailmassa ei vie sinua eteenpäin ja mikä tärkeintä ei auta sinua näkemään uusia avauksia ja uusia mahdollisuuksia. Sinun pitää päästä ei-kuorestasi ulos.

Se lienee hyvä alku että tiedostan sen että tunne-elämässä on lukkoja. Ongelma on tunnistettu joten sitä on helpompi purkaa.

Toki se, että en kelpaa omana itsenäni on hieman musertavaa. En siis tarkoita tuota negatiivista puolta, se ei kaunista ketään. Vaan omat haluni, mielenkiinnon kohteet yms. on jotenkin vääriä. Haluan olla rehellinen muille enkä valehdella olevani sitä ja tätä ja tuota kun en ole.

ap

Vierailija
20/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lienee hyvä alku että tiedostan sen että tunne-elämässä on lukkoja. Ongelma on tunnistettu joten sitä on helpompi purkaa.

Toki se, että en kelpaa omana itsenäni on hieman musertavaa. En siis tarkoita tuota negatiivista puolta, se ei kaunista ketään. Vaan omat haluni, mielenkiinnon kohteet yms. on jotenkin vääriä. Haluan olla rehellinen muille enkä valehdella olevani sitä ja tätä ja tuota kun en ole.

ap

ei!!!! Huomaatko, että taas valahdit tuohon ei-ajatteluun. Ota joku päivä lähiajalta ja päätä, että sinä päivänä et käytä eitä edes ajatuksissasi. Siitä se lähtee.