Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään 10v voi

Vierailija
05.10.2016 |

hoitaa 4v sisarustaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei niitä lapsia voi ottaa mukaan pikaiselle kauppareissulle?

AV:lta olen oppinut, että muut ihmiset eivät voi sietää lapsia ruokakaupassa. (en ole ap)

Vierailija
22/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain tuntuu, että olisi kiva edes se muutama minuutti nipistää itselle ihan omaa aikaa. Sellainen pieni kauppakäynti tai lenkkikin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
24/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tunnin ajan.

Vierailija
25/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsista eroon, voit kävellä taloa ympäri. Olet kuitenkin huutoetäisyydellä.

Entäpä jos pienempi syö leegon tai viinirypäleen ja se meneekin henktorveen? Osaako vanhempi lapsi auttaa? Tukehtumiseen menee vähemmän aikaa kuin sinun palaamiseesi kaupasta. Ja sitten tietysti syytät vanhempaa lasta ja sanot miksi et vahtinut... Ja kaikkien elämä on pilalla.

Vierailija
26/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on muuttuneet tyhmemmiksi kuin ennen vanhaan, jolloin 7- ja 3-vuotiaat oli kaksistaan kaikki koulujen loma-ajat.

Vierailija
27/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi, liian iso riski. Isompi kotiin opettelemaan itsenäisyyttä ja pieni kauppaan.

Vierailija
28/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nyt on niin ylivoimaista ottaa ne lapset mukaan kauppaan? Mulla on kauppaan 50 metriä ja nopeimmillaan oon ollut kotona takaisin vähän vajaa 7 minuutissa lähdöstä, mutta silti mun lapset 4 ja 6 lähtee mukaan jos mies ei oo kotona.

Vierailija
29/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi, liian iso riski. Isompi kotiin opettelemaan itsenäisyyttä ja pieni kauppaan.

10 v "opettelemaan itsenäisyyttä"?? Kyllähän tuon ikäiset nyt ovat koulun jälkeenkin itsekseen kotona. 4v nyt on liian nuori jäämään isomman kanssa kotiin, mutta 10v pitäisi pärjätä kyllä.

t. 12-vuotiaan äiti