Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko samaa vai eri mieltä siitä, että ilman säännöllistä seksiä parisuhde kuolee?

Vierailija
05.10.2016 |

Äänestä ja perustele!

Oletko samaa vai eri mieltä siitä, että ilman säännöllistä seksiä parisuhde kuolee?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Seksi, olkootkin vähän epäsäännöllisempääkin, on parisuhteen muista ihmissuhteista selviten erottava tekijä.

On muitakin tekijöitä, kuten yhteinen koti, yhteiset lapset, yhteiset harrastukset, yhteinen talous, yhteiset lomat, yhteiset rahat tai vaikka yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat sekä läheisyyttä muulla tavoin. Me olimme miehen kanssa vuoden ilman seksiä, mutta olisi ollut hassua sanoa, ettei meillä tuona aikana ollut parisuhdetta. 

Miksi olitte vuoden ilman seksiä ja eikö siinä ajassa halukkaampi olisi jo oikeutettu fuckbuddyyn?

En ole ee jolta kysyit, mutta olin yli vuoden ilman seksiä kun mies sairastui vakavasti. Seksiä halusin, mutta ei kyllä tullut mieleenkään lähteä hakemaan sitä muualta.

Oliko mies niin sairas, ettei edes käsin, suulla tai välineellä olisi mitenkään kyennyt sinua tyydyttämään?

Miten helv. itsekäs pitää ihmisen olla että vaatii tuollaista kun toinen on sairas? Oikeasti? Toinen on kipeä ja väsynyt, mutta ei kun mun alapää tarvii nyt huomiota?

Varmaan toisen kuolemassakin eniten huolestuttaa se kun lakkaa saamasta.

Vierailija
22/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan reilu kuukausi on siedettävä aika pitää toista ilman seksiä. Jos siinä ajassa ei pysty edes suulla tai muuten toista tyydyttämään, toisen on oikeus hakea tyydyttäjä suhteen ulkopuolelta, eikä haluttomalla ja/tai kyvytyämällä ole nokan koputtamista. Ei kellään, edes puolisolla, ole oikeutta pilata toisen elämää ja pakottaa elämään ilman nautintoa. Itse koen, että jos en saa suhteessa seksiä, en saa suhteessa mitään ja jään miinukselle kaikki asiat huomioon ottaen. Suhteessa eläminenhän on todella raskasta vrt. yksin eläminen, jolloin ei tarvitse ottaa huomioon kuin itsensä kaikissa asioissa.

. Mies puhuu... Ja sitten mennään vieraisiin. Luultavasti maksullisiin. :( niin epäreilua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolee.

Vaikka mieheni on mun paras ystäväni en haluaisi elää hänen kanssaan vain kämppiksenä. En kestäisi läheisyyden ja hellyyden puutetta, seksin puutteesta puhumattakaan! Raavas komea mies johon en saisi koskea!!?

Liikaa nähnyt vierestä näitä kaveripariskuntia joissa ei enää "tarvitse" seksiä harrastaa ja aina toinen kärsii, eli se jolla vielä on haluja. Läheisyyskin on jäänyt pois koska haluton kokee kaiken seksiin painostamisena (vaikka kyse olisi sylikkäin nukkumisesta mutta väkisinhän normaalilla halukkaalla miehellä seisoo siinä tilanteessa ilman että aikoo rakastella...). Haluton vetää kaikesta herneen nenään. Eikä todellakaan ymmärrä toisen surua ja tunteita

Mun isä oli 78 ja ystävättärensä 74 v kun heillä vielä oli kiihkeä rakkaussuhde:) Aivan ihanaa!

Vierailija
24/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on parisuhteen liima. Joillakin sitä on enemmän, joillakin vähemmän, mutta jos se katoaa kokonaan, niin kyllä suhde murentuu ennen pitkää.

Vierailija
25/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan reilu kuukausi on siedettävä aika pitää toista ilman seksiä. Jos siinä ajassa ei pysty edes suulla tai muuten toista tyydyttämään, toisen on oikeus hakea tyydyttäjä suhteen ulkopuolelta, eikä haluttomalla ja/tai kyvytyämällä ole nokan koputtamista. Ei kellään, edes puolisolla, ole oikeutta pilata toisen elämää ja pakottaa elämään ilman nautintoa. Itse koen, että jos en saa suhteessa seksiä, en saa suhteessa mitään ja jään miinukselle kaikki asiat huomioon ottaen. Suhteessa eläminenhän on todella raskasta vrt. yksin eläminen, jolloin ei tarvitse ottaa huomioon kuin itsensä kaikissa asioissa.

. Mies puhuu... Ja sitten mennään vieraisiin. Luultavasti maksullisiin. :( niin epäreilua...

Nainen puhui. Ja saisin kyllä ilman maksuakin.

Vierailija
26/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on vulvodynia (tai joku sen tapainen se nimi oli) He ovat olleet aviossa jo 15 vuotta ja heidän keskinäinen läheisyytensä näkyy. He myös harrastavat aktiivisesti yhdessä erilaisia asioita melkein joka päivä.

Vierailija
27/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani on vulvodynia (tai joku sen tapainen se nimi oli) He ovat olleet aviossa jo 15 vuotta ja heidän keskinäinen läheisyytensä näkyy. He myös harrastavat aktiivisesti yhdessä erilaisia asioita melkein joka päivä.

Vulvavikainen voi antaa anaaliin ja ottaa suihin.

Vierailija
28/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Seksi, olkootkin vähän epäsäännöllisempääkin, on parisuhteen muista ihmissuhteista selviten erottava tekijä.

Totta, mutta suhteen perusta on kemioissa ja moraalissa, arvostavassa kumppanuudessa. Seksi on pyramidin huippu, mutta ei pohja.

Minä taas näkisin, että parisuhde on palapeli, jossa jokainen pala on yhtä tärkeä, ja tekee siitä kokonaisen. Palapelikin näyttää rumalta ja vajavaiselta, jos siitä puuttuu joku osa.

Vierailija
29/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakkaus kuoli miestä kohtaan yhtä pikkuhiljaa kuin seksi kuihtui pois parisuhteesta. Tänä vuonna harrastettu kolme kertaa seksiä. En tunne enää mitään himoa tai rakkautta, koska mies ei tunnu haluavan minua eikä muutenkaan arvostavan. Ehkä jopa käy muualla seksiä harrastamassa.

Vierailija
31/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus johtaa eroon ennemmin tai myöhemmin. Seksiä haluamaton ihminen ei ansaitse parisuhdetta.

Vierailija
32/32 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus johtaa eroon ennemmin tai myöhemmin. Seksiä haluamaton ihminen ei ansaitse parisuhdetta.

Eikä myöskään sellainen ihminen joka painostaa toista seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi