Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni nainen luulee, että hänen ammatilla/koulutuksella ei ole mitään väliä miehelle?

Vierailija
05.10.2016 |

Itse olen diplomi-insinööri ja monesti saan treffisivuilla avauksia joiltain luokanopettajilta, sairaanhoitajilta, parturikampaajilta tms. Luulevatko he oikeasti, että heillä on jotain saumaa dippainssiin noilla seteillä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2776 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta mitä sinä tai kukaan muukaan mies tai nainen ajattelee minun koulutuksesta tai ammatista. Jos tuollaiset asiat on sinulle tärkeitä ja uskot tuollaisiin "tasoihin",  niin meillä ei todennäköisesti olisi muutakaan yhteistä. 

Eli käytännössä et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua, että mies kelpaa, vaan muut ratkaisee?

En minä noin sanonut. Mistä tuon tulkinnan repäisit? 

"Mua ei ainakaan kiinnosta mitä sinä tai kukaan muukaan mies tai nainen ajattelee minun koulutuksesta tai ammatista. Jos tuollaiset asiat on sinulle tärkeitä ja uskot tuollaisiin "tasoihin",  niin meillä ei todennäköisesti olisi muutakaan yhteistä."

Vierailija
22/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippa on housussas, "inssi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2776 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta mitä sinä tai kukaan muukaan mies tai nainen ajattelee minun koulutuksesta tai ammatista. Jos tuollaiset asiat on sinulle tärkeitä ja uskot tuollaisiin "tasoihin",  niin meillä ei todennäköisesti olisi muutakaan yhteistä. 

Eli käytännössä et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua, että mies kelpaa, vaan muut ratkaisee?

En minä noin sanonut. Mistä tuon tulkinnan repäisit? 

"Mua ei ainakaan kiinnosta mitä sinä tai kukaan muukaan mies tai nainen ajattelee minun koulutuksesta tai ammatista. Jos tuollaiset asiat on sinulle tärkeitä ja uskot tuollaisiin "tasoihin",  niin meillä ei todennäköisesti olisi muutakaan yhteistä."

No tuossa lainaamassasi tekstissä ei tosiaan sanallakaan sanota, etteikö se olisi tärkeää, että puolisokin tekisi töitä. Sillä vain ei ole väliä onko se puoliso parturi vai dippainssi.

Vierailija
24/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2776 kirjoitti:

Mitä puolisoon tulee niin toki on tärkeää, että mies käy töissä. Mutta ei minua sinäänsä kiinnostuna minkälaista työtä mies tekee, kunhan tienaa tarpeeksi rahaa, että saan miehestä taloudellista hyötyä.

Suomeksi.

Vierailija
25/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöläistä tai akateemista en halua. Muuten ehdottomia inhokkeja naisten ammateista tai tutkinnoista ei löydy.

Vierailija
26/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista, että kirjoitustaidollla on merkitystä.

Vierailija
27/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait muka miehenä vastauksia treffipalstalla? Selkeä provo. Muuten oon kyllä samaa mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan