Näin naapurin 12v-14v pojan polttamassa tupakkaa !! Käynkö kertomassa vanhemmille?
Kommentit (7)
Mitä haluaisit naapurisi tekevän, jos hän näkisi oman samanikäisesi lapsesi vastaavissa hommissa?
No minä olen 12 ja olen harrastanut seksiä
Ongelma?
Mulle kun tuli naapurin rouva kertomaan, että näki pojan 15 v kavereineen polttamassa tupakkaa. Kertoi tarkkaan ajan ja paikan.
Kiitin kauniisti. Hän kyseli, että minkä rangaituksen olin ajatellut. Tähän mennessä en mitään, kun ei se maailma siihen kaadu, jos 15 vuotias polttaa. Voin vaan puhua järkeä päähän, mutta milläs estät? Kuinka moni on lopettanut tupakanpolton, kun äiti käskee?
Toisekseen, että mun kullannuppu oli meidän mukana sukulaisissa, kun tuo tupakointi tapahtui. Vielä väitti, että kyllähän hän nyt teidän pojan tuntee!! Ei selkeesti.
Haluan tietää tietenkin, saa tulla kertomaan, kunhan faktat on oikein. Mieluusti kuulen noista jutuista nuorilta itseltään. Yksi kertokin, sitä soimas omatunto, että pari päivää kulki itkusena.. :D
Poltatko tupakkaa 4?
Seksi ei ole terveydellehaitallista.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 12 ja olen harrastanut seksiä
Ongelma?
Ei seksi ole kiellettyä, jos se on vapaaehtoista ja molemmat ovat siihen suostuvaisia. Tuo ikäsi tosin hieman rajoittaa seksikumppaneita, sillä sen pitäisi olla suurinpiirtein samanikäinen, ettei ole kyse lapsen hyväksikäytöstä. En kyllä todellakaan suosittele aloittamaan noin nuorena, mutta ymmärrän kyllä uteliaisuuden. Toivottavasti ehkäisystä oli huolehdittu.
No mitä se auttaa??? Tuskimpa lopettaa muusta kuin omasta tahdosta.