Ilouutinen partalapsukaisille, EU harkitsee ilmaisen Interrail-passin tarjoamista 18-vuotiaille
Kommentit (14)
En nähnyt vaatimusta parrasta. Eikä 18-vuotias nyt niin lapsi enää ole.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotiaat ovat jo aikuisia.
nimenomaan ovat!
Partalapsilla ei ole passia, joten he eivät saa eurooppalaisille tarkoitettua lippua.
Pääseekö sillä Barcelonasta Donetskiin? Ajattelin hakea sieltä turvapaikkaa ja mielenvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Partalapsilla ei ole passia, joten he eivät saa eurooppalaisille tarkoitettua lippua.
Kyllä minun kaverillani ainakin on Suomen passi huolimatta siitä että hänellä kasvoi tuuhea kokoparta jo 12-vuotiaana.
Miten 18-vuotias voi mennä interrailaamaan kun ei sen ikäinen voi edes mennä tapaamansa miehen luokse 200 kilometrin päähän yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun kaverillani ainakin on Suomen passi huolimatta siitä että hänellä kasvoi tuuhea kokoparta jo 12-vuotiaana.
Mamu siis.
Vierailija kirjoitti:
Totta, eivätkä partaIapset ole vielä ehtineet matkustaa Tukholman metrolla siinä vaihteessa kun he ovat vasta Välimeren rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamu siis.
Ei, vaan Toni. Kuinka niin?
Huono, jos tuollainen toteutuu. Eurooppa on nykyään niin turvaton, etten halua lapsilleni tuollaisia houkutuksia todellakaan.
Muinoin oli interreilaaminen paljon turvallisempaa. Nyt ei tosiaankaan ole. (Matkustakoot yhteen kohteeseen kerrallaan, jossa on sitten majoitus koko ajaksi turvallisessa hotellissa. Interraililla tulee nukuttua asemilla ja junassa välillä ja odoteltua epämääräisinä aikoina junia )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamu siis.
Ei, vaan Toni. Kuinka niin?
Ajattelin että ei kai vaan Manu ole lähdössä.
Koskeeko tarjous karvaranteista Olavi Mäenpäätä? Sillä on myös parta.
18-vuotiaat ovat jo aikuisia.