Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä auton kanssa? myydäkö vai pitää loppuun asti..

opiskelija pohtii
05.10.2016 |

Minulla on nyt 10v täyttänyt ihan OK auto(vw passat 1.9tdi), johon on pitänyt tehdä viime vuosina kuitenkin paljon kuluvan osan remppaa. Nyt se meni katsastuksesta huomautuksetta läpi, mutta taas saa jännittää mitä seuraavana vuonna tuo katsastuspäätös tullessaan. Auton olen kokonaan maksanut, ostin sen 4v sitten aika tasan ja olen nyt ajanut sillä vajaa 100tkm. Auton arvo nyt on ehkä 3000e jommin kummin puolin, siinä on yksi lommo tullut, mutta muuten ei ulkonäöllistä huomautettavaa.
Elikkä siis pohdiskelen olisiko järkevää pitää auto, vai vaihtaa halvempaan ja vanhempaan (bensa-autoon) jossa on halvemmat vakuutukset ja verot.
Nykyisessä menot:
-Diesel vero, rekisteröity kuitenkin pakuksi joka alentaa veroa
- Osakasko n. 300-400e/v
- Verot n.400e vuosi
- Vie yhdistetyssä ajossa noin 6L/100
- Osat on keskihintaiset, ei halvat mut ei kalliitkaan.

Auto on kuitenkin toimiva ja ollut tosi luotettava peli, varsinkin pitkässä matkassa. Nyt kuitenkin asun isossa kaupungissa vielä useamman vuoden ja yli sataa kilometria tulee ajettua tosi harvoin. Auto kuitenkin täytyy olla vuorotyön takia (semmonen 20-40km ajoa päivässä tulee siis 2-5krt viikossa). En raaskisi luopua mut en raaskisi maksaakkaan tuota kaikkee! Neuvoja??

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi halvempaan ellen ole tosi autoekspertti. Parin tonnin auto on arpapeliä ostaa. Nykyisen tunnet kuitenkin ja hyvä käyttöauto.

Vierailija
2/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et halvemmalla pääse jos vaihdat. Ihan samat riskit on kaikissa autoissa, paitsi täysin uusissa joissa takuu voimassa. Ja hankintahinta ja ylläpitokulut (täyskasko, mahd huoltosopimus) sen mukaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija pohtii kirjoitti:

Minulla on nyt 10v täyttänyt ihan OK auto(vw passat 1.9tdi), johon on pitänyt tehdä viime vuosina kuitenkin paljon kuluvan osan remppaa. Nyt se meni katsastuksesta huomautuksetta läpi, mutta taas saa jännittää mitä seuraavana vuonna tuo katsastuspäätös tullessaan. Auton olen kokonaan maksanut, ostin sen 4v sitten aika tasan ja olen nyt ajanut sillä vajaa 100tkm. Auton arvo nyt on ehkä 3000e jommin kummin puolin, siinä on yksi lommo tullut, mutta muuten ei ulkonäöllistä huomautettavaa.

Elikkä siis pohdiskelen olisiko järkevää pitää auto, vai vaihtaa halvempaan ja vanhempaan (bensa-autoon) jossa on halvemmat vakuutukset ja verot.

Nykyisessä menot:

-Diesel vero, rekisteröity kuitenkin pakuksi joka alentaa veroa

- Osakasko n. 300-400e/v

- Verot n.400e vuosi

- Vie yhdistetyssä ajossa noin 6L/100

- Osat on keskihintaiset, ei halvat mut ei kalliitkaan.

Auto on kuitenkin toimiva ja ollut tosi luotettava peli, varsinkin pitkässä matkassa. Nyt kuitenkin asun isossa kaupungissa vielä useamman vuoden ja yli sataa kilometria tulee ajettua tosi harvoin. Auto kuitenkin täytyy olla vuorotyön takia (semmonen 20-40km ajoa päivässä tulee siis 2-5krt viikossa). En raaskisi luopua mut en raaskisi maksaakkaan tuota kaikkee! Neuvoja??

Osamaksulla ja kulutuslainoilla vähän parsit autoa kasaan, niin hyvä tulee ja ei tarvitse maksaa itse kaikkea silloin.

Vierailija
4/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Minulla on nyt 10v täyttänyt ihan OK auto(vw passat 1.9tdi), johon on pitänyt tehdä viime vuosina kuitenkin paljon kuluvan osan remppaa. Nyt se meni katsastuksesta huomautuksetta läpi, mutta taas saa jännittää mitä seuraavana vuonna tuo katsastuspäätös tullessaan. Auton olen kokonaan maksanut, ostin sen 4v sitten aika tasan ja olen nyt ajanut sillä vajaa 100tkm. Auton arvo nyt on ehkä 3000e jommin kummin puolin, siinä on yksi lommo tullut, mutta muuten ei ulkonäöllistä huomautettavaa.

Elikkä siis pohdiskelen olisiko järkevää pitää auto, vai vaihtaa halvempaan ja vanhempaan (bensa-autoon) jossa on halvemmat vakuutukset ja verot.

Nykyisessä menot:

-Diesel vero, rekisteröity kuitenkin pakuksi joka alentaa veroa

- Osakasko n. 300-400e/v

- Verot n.400e vuosi

- Vie yhdistetyssä ajossa noin 6L/100

- Osat on keskihintaiset, ei halvat mut ei kalliitkaan.

Auto on kuitenkin toimiva ja ollut tosi luotettava peli, varsinkin pitkässä matkassa. Nyt kuitenkin asun isossa kaupungissa vielä useamman vuoden ja yli sataa kilometria tulee ajettua tosi harvoin. Auto kuitenkin täytyy olla vuorotyön takia (semmonen 20-40km ajoa päivässä tulee siis 2-5krt viikossa). En raaskisi luopua mut en raaskisi maksaakkaan tuota kaikkee! Neuvoja??

Osamaksulla ja kulutuslainoilla vähän parsit autoa kasaan, niin hyvä tulee ja ei tarvitse maksaa itse kaikkea silloin.

Kukas sen sitten maksaa?

Vierailija
5/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Minulla on nyt 10v täyttänyt ihan OK auto(vw passat 1.9tdi), johon on pitänyt tehdä viime vuosina kuitenkin paljon kuluvan osan remppaa. Nyt se meni katsastuksesta huomautuksetta läpi, mutta taas saa jännittää mitä seuraavana vuonna tuo katsastuspäätös tullessaan. Auton olen kokonaan maksanut, ostin sen 4v sitten aika tasan ja olen nyt ajanut sillä vajaa 100tkm. Auton arvo nyt on ehkä 3000e jommin kummin puolin, siinä on yksi lommo tullut, mutta muuten ei ulkonäöllistä huomautettavaa.

Elikkä siis pohdiskelen olisiko järkevää pitää auto, vai vaihtaa halvempaan ja vanhempaan (bensa-autoon) jossa on halvemmat vakuutukset ja verot.

Nykyisessä menot:

-Diesel vero, rekisteröity kuitenkin pakuksi joka alentaa veroa

- Osakasko n. 300-400e/v

- Verot n.400e vuosi

- Vie yhdistetyssä ajossa noin 6L/100

- Osat on keskihintaiset, ei halvat mut ei kalliitkaan.

Auto on kuitenkin toimiva ja ollut tosi luotettava peli, varsinkin pitkässä matkassa. Nyt kuitenkin asun isossa kaupungissa vielä useamman vuoden ja yli sataa kilometria tulee ajettua tosi harvoin. Auto kuitenkin täytyy olla vuorotyön takia (semmonen 20-40km ajoa päivässä tulee siis 2-5krt viikossa). En raaskisi luopua mut en raaskisi maksaakkaan tuota kaikkee! Neuvoja??

Osamaksulla ja kulutuslainoilla vähän parsit autoa kasaan, niin hyvä tulee ja ei tarvitse maksaa itse kaikkea silloin.

Kukas sen sitten maksaa?

Sen maksaa muut, jos kuolee tai jotain. Ajattele, jos vaikka kuolet tai joudut maksukyvyttömäksi, niin silloin on autoa korjailtu ilmaiseksi. Kannattaa ottaa osaria ehdottomasti noihin huoltoihin ja mitä pidempi, sen parempi. Tällöinhän on suurempi todennäköisyys omalle kuolemalle tai maksukyvyttömyydelle.

Vierailija
6/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaihto. Olet sitä jo korjaillut ja ennenkaikkea tunnet sen auton. Vaihtaminen halvempaan tai saman hintaluokan autoon on riski, koska niissä voi tulla kallis korjauskierre ennen kuin ovat luotettavia.

Vierailija
8/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Kannattaisi ostaa pitkällä rahoituksella joku halpa, uusi auto. Tulee halvemmaksi, kun ei tarvitse korjailla, vie vähemmän bensaa ja turvallisempi valinta. Naisetkin lähtee helpommin kyytiin uuteen pirssiin kuin johkin ruosteiseen chevy vaniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Paljonko sillä on ajettu? 1,9tdi kestää n. 750 000km ja silloin tehdään kansiremontti. Sen jälkeen ajetaan taas 750 000. Se on vahva kone.

Vierailija
10/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Kannattaisi ostaa pitkällä rahoituksella joku halpa, uusi auto. Tulee halvemmaksi, kun ei tarvitse korjailla, vie vähemmän bensaa ja turvallisempi valinta. Naisetkin lähtee helpommin kyytiin uuteen pirssiin kuin johkin ruosteiseen chevy vaniin.

Miten toi chevy van tähän pomppasi? Ja halvalla autollako niitä naisia saa? Ehei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Paljonko sillä on ajettu? 1,9tdi kestää n. 750 000km ja silloin tehdään kansiremontti. Sen jälkeen ajetaan taas 750 000. Se on vahva kone.

Eihän tuo 750tkm ole mitään. Diesel-mersujen sisäänajo on ensimmäinen 1 000tkm. En noihin volkkareihin paljoa luottaisi; hajoaa pumppusuuttimet ja tulee sähkövikoja. Ehkä silloin, jos ei ole rahaa mersuun tai toyotaan ja eikä halua ajaan skodalla, kun on niin rahoissaan.

Vierailija
12/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Reilulla tonnilla saat hyvän ja ruosteettoman 200-sarjan volvon. Ne on hyviä autoja. Mulla on 1400€ maksanut volvo, aina on mennyt leimasta läpi kehujen kanssa. Kulutus nätisti ajamalla n. 8l/100km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Paljonko sillä on ajettu? 1,9tdi kestää n. 750 000km ja silloin tehdään kansiremontti. Sen jälkeen ajetaan taas 750 000. Se on vahva kone.

Eihän tuo 750tkm ole mitään. Diesel-mersujen sisäänajo on ensimmäinen 1 000tkm. En noihin volkkareihin paljoa luottaisi; hajoaa pumppusuuttimet ja tulee sähkövikoja. Ehkä silloin, jos ei ole rahaa mersuun tai toyotaan ja eikä halua ajaan skodalla, kun on niin rahoissaan.

Mersut mätänee.

Vierailija
14/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Kannattaisi ostaa pitkällä rahoituksella joku halpa, uusi auto. Tulee halvemmaksi, kun ei tarvitse korjailla, vie vähemmän bensaa ja turvallisempi valinta. Naisetkin lähtee helpommin kyytiin uuteen pirssiin kuin johkin ruosteiseen chevy vaniin.

Miten toi chevy van tähän pomppasi? Ja halvalla autollako niitä naisia saa? Ehei.

Uudella halvalla autollakin saa naisia, koska ne led-valot houkuttelee ja antaa kuvan kalliimmasta autosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Paljonko sillä on ajettu? 1,9tdi kestää n. 750 000km ja silloin tehdään kansiremontti. Sen jälkeen ajetaan taas 750 000. Se on vahva kone.

Eihän tuo 750tkm ole mitään. Diesel-mersujen sisäänajo on ensimmäinen 1 000tkm. En noihin volkkareihin paljoa luottaisi; hajoaa pumppusuuttimet ja tulee sähkövikoja. Ehkä silloin, jos ei ole rahaa mersuun tai toyotaan ja eikä halua ajaan skodalla, kun on niin rahoissaan.

Opiskelijan ajoilla 750 000km on paljon. Ammattilaiset on asia erikseen.

Ei kukaan osta autoa loppuelämäkseen.

Vierailija
16/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Kannattaisi ostaa pitkällä rahoituksella joku halpa, uusi auto. Tulee halvemmaksi, kun ei tarvitse korjailla, vie vähemmän bensaa ja turvallisempi valinta. Naisetkin lähtee helpommin kyytiin uuteen pirssiin kuin johkin ruosteiseen chevy vaniin.

Miten toi chevy van tähän pomppasi? Ja halvalla autollako niitä naisia saa? Ehei.

Uudella halvalla autollakin saa naisia, koska ne led-valot houkuttelee ja antaa kuvan kalliimmasta autosta.

Tulikärpänen efekti? Tulee kenties yllätyksenä, mutta naisetkin tuntevat automerkkejä. Halpa auto iskuyrityksessä on noloa.

Vierailija
17/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakaskon pitäminen tuollaiseen autoon on rahan haaskausta.

Vierailija
18/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Paljonko sillä on ajettu? 1,9tdi kestää n. 750 000km ja silloin tehdään kansiremontti. Sen jälkeen ajetaan taas 750 000. Se on vahva kone.

Eihän tuo 750tkm ole mitään. Diesel-mersujen sisäänajo on ensimmäinen 1 000tkm. En noihin volkkareihin paljoa luottaisi; hajoaa pumppusuuttimet ja tulee sähkövikoja. Ehkä silloin, jos ei ole rahaa mersuun tai toyotaan ja eikä halua ajaan skodalla, kun on niin rahoissaan.

Jopa 2000-luvun mersuista häviää pellit ruosteen suihin, niin ei paljon lohduta, jos tekniikka kestäisi, mutta korista ei löydy yhtään lujaa kohtaa.

Vierailija
19/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MERSUT EI RUOSTU YHTÄÄN SEN NOPEAMMIN KUIN MUUTKAAN AUTOT!!!

Vierailija
20/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskelija pohtii kirjoitti:

Ajatus olisi siis myydä auto kun sillä on edes vähän arvoa vielä jäljellä eikä tällähetkellä mitään vikalistalla. Nyt jos siihen 1000-2000e koneremppa tulisi, ei mulla olisis sitä vara korjata, saati että sillä ei olisi myyntiarvoa sillon muutamaa satasta enempää. Visio siitä millaista autoa tässä OPISKELUAJAN (seuraavat 2,5v pitäisi) olisi tällainen:

-Bensa-auto, hinta n.1000e

- Pelkät pakolliset vakuutukset ja verot n. 400e/v yhteensä, ehkä halvemmallakin pääsee.

- Jos tulee isompi vika -> varaosiksi tai paaluun. -> n. 200e siitä voi saada jälleenmyynnissä.

AP

Kannattaisi ostaa pitkällä rahoituksella joku halpa, uusi auto. Tulee halvemmaksi, kun ei tarvitse korjailla, vie vähemmän bensaa ja turvallisempi valinta. Naisetkin lähtee helpommin kyytiin uuteen pirssiin kuin johkin ruosteiseen chevy vaniin.

Miten toi chevy van tähän pomppasi? Ja halvalla autollako niitä naisia saa? Ehei.

Uudella halvalla autollakin saa naisia, koska ne led-valot houkuttelee ja antaa kuvan kalliimmasta autosta.

Tulikärpänen efekti? Tulee kenties yllätyksenä, mutta naisetkin tuntevat automerkkejä. Halpa auto iskuyrityksessä on noloa.

Naiset, jotka tuntevat autoja ovat niitä miesmäisiä naisia, joita kannattaa muutoinkin välttää elämässä. Auton käyttäminen iskuyrityksessä on sama kuin olisi nyrkkiraudat tappelussa, joten selvä kilpailuetu on taattu vaikka pyöräileviin hipstereihiin verrattuna.