Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkavakutus ilman luottotietoja?

Vierailija
05.10.2016 |

Hei,

onko kellään tietoa mistä saan kertamatkavakutuksen jos luottotiedot ovat menneet paskaksi?
Tarvitsen kertamatkavakutuksen eikä vuosimatkavakutusta.

Lähden asumaan vuodeksi Thaimaahan.

Ja tiedän että ei saa koko vuodeksi yhtä kertamatkavakutusta. Olen kuiteskin tulossa Suomeen 90 päivän välein muutamaksi viikoksi katsomaan onko mökki ja kämppä kunnossa jne...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaisesta olen itse saanut vakuutukset, kai sieltä saa myös Euroopan ulkopuolelle sen nimestä huolimatta.

Vierailija
2/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiön silmissä luottotiedoton on hutiarpa ja pelkkä riski. Koska sulla ei ole luottiksia, on sun intressisä pelkstään vakuutuspetos.

En ole kuullut että vakuutusyhtiöt ilman luottiksia myöntäisi mitään vakuutuksia. Onko sulla sitten se mökki ja muu omaisuus täällä suomessa vakuutuettu? Kysy siltä yhtiöltä, se on ainoa jota voisi kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat maksun kerralla niin saat.

Vierailija
4/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakuutusyhtiön silmissä luottotiedoton on hutiarpa ja pelkkä riski. Koska sulla ei ole luottiksia, on sun intressisä pelkstään vakuutuspetos.

En ole kuullut että vakuutusyhtiöt ilman luottiksia myöntäisi mitään vakuutuksia. Onko sulla sitten se mökki ja muu omaisuus täällä suomessa vakuutuettu? Kysy siltä yhtiöltä, se on ainoa jota voisi kiinnostaa.

Vierailija
5/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autot, mökki, talo, vene ja peräkärry kavereiden ja avovaimon nimessä. Eli mulla ei muita sopimuksia kuin KELA-kortti pankin DEBIT-kortti (tili kyllä aina tyhjä). -ap

Vierailija
6/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleenkään vakuutuspetos vain sen takia, että on mennyt luottotiedot. Ja matkavakuutuksen olen viimeksi heinäkuussa ottanut Eurooppalaisen kautta ihan ongelmitta.

Vierailija
7/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkeistä. Taitaa onnistua ilman ongelmia. Ja 400e 3kk vakutuksesta ei ole kyllä paha hinta.

thx - ap

Vierailija
8/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vain luottotiedoista kyse. Kukaan yhtiö ei halua pelkkää matkavakuutusta, koska ne ovat joka tapauksessa persnettoa. Tuollaisia vakuutuksia myönnetään vain kokonaisasiakkaille, joilla on kaikki muukin samassa yhtiössä vakuutettuna.