Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko synnytys oikeasti kamalaa??

Vierailija
05.10.2016 |

Olen tehnyt elämässäni aikaisemmin 1abortin koska minuapelottaa synnytys niin paljon. Haluan lapsen kovasti mutta en pääse pelostani yli.. :( Tuntuu että olen aivan kamala ihminen kun olen tehnyt näin.
Olen raskaana, viikolla 9. Minua pelottaa synnytys niin paljon että mietin kovasti aborttia. Viimeksi kun sen tein sairastuin masennukseen. Silti en pääse pelostani yli. Kenen puoleen voisin kääntyä? Onko synnytys oikeasti niin kamalaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat keisarinleikkauksen jos ei muuten niin omalla kustannuksella.

Vierailija
22/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ensimmäisestä abortista oppinut mitään kun pitää väkisin toistaa elämänsä suurinta virhettä.

Vauvat maksaa hengellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se kuplassa elää jos luulee että on oikeus tulla raskaaksi ja sitten tehdä abortti pelon takia.

Ensimmäisen abortin jälkeen ap olisi voinut hakeutua hoitoon ja pitää huolen ettei tule enää raskaaksi.

Joku moraali sitä pitää aikuisella ihmisellä olla.

Entä jos ap tekee näin yhä uudestaan ja uudestaan...montako aborttia on ok?

Vierailija
24/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ensimmäisestä abortista oppinut mitään kun pitää väkisin toistaa elämänsä suurinta virhettä.

Jos kaikki ajetteli samalla tavalla kuin sinä niin maailma olisi aika tupaten täynnä mm. ei toivottuja lapsia. aika ylikansoitettu tämä maapallo on jo nyt.

Vierailija
25/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap se kuplassa elää jos luulee että on oikeus tulla raskaaksi ja sitten tehdä abortti pelon takia.

Ensimmäisen abortin jälkeen ap olisi voinut hakeutua hoitoon ja pitää huolen ettei tule enää raskaaksi.

Joku moraali sitä pitää aikuisella ihmisellä olla.

Entä jos ap tekee näin yhä uudestaan ja uudestaan...montako aborttia on ok?

Entä jos aplla ei ole hyvää tukiverkostoa? Hän ei ole aikuinen? Hän ei ole tullut tietoisesti raskaaksi? 

Vierailija
26/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa onneksi on tuo 12viikon raja tehdä abortti koska alkio ei ole vielä niin kehittynyt.

Vierailija
27/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa onneksi on tuo 12viikon raja tehdä abortti koska alkio ei ole vielä niin kehittynyt.

SILTI LAPSI MAKSAA HENGELLÄÄN!!!

Vierailija
28/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusihuora oot ap

Vierailija
29/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SILTI LAPSI MAKSAA HENGELLÄÄN!!!

Ei se solumöykky mikään lapsi vielä ole. 

Vierailija
30/30 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään niin kamalaa kuin olin kuvitellut, kiitos epiduraalin. Ekan kanssa panikoin milloin se kuolettava kipu tulee, toka kerta meni leppoisasti miehen kanssa jutustellessa ja siinä sivussa punnertaen, mitään kipuja ei tosiaan ollut epiduraalin ansioista, ehkä olis ollut kamalaa ilman sitä...