Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden asunnon kylppärissä haisee

Vierailija
05.10.2016 |

Kämpässä haisi ekalla kerralla sisään mennessä niin järkyttävän voimakas viemärihaju, etten halunnut yöpyä koko asunnolla. Nyt kuukauden verran kylppäriä käytettyäni haju on lieventynyt, mutta voimistuu toisinaan ihan hirveäksi. Olen yrittänyt valuttaa viemäreihin litratolkulla vettä, mutta kun ei auta..

Mitäköhän tuolle voisi tehdä? Jotain putkiputsaria?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto on mulle uusi ja eka kämppäni, rakennettu joskus 2000 eli ei nyt siis uudiskohde kuitenkaan.. Mitenköhän noita viemäreitä kannattaisi lähteä putsaamaan?

Mitä teit köksän tunneilla?

Vierailija
22/25 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys: Käytiin eilen mutsin kanssa hakemassa putkimiesainetta, jotain vessanpesuainetta jne. Pesin vessanpöntön ja lattiakaivot, haju lähti täysin mutta palasi illalla takas... Mikä avuksi?

Vesilukko ehkä vuotaa, joko niin että viemärin haju pääsee suoraan huonoilmaan tai sitten niin että vesi häipyy hajulokosta. Tai sitten wc pöntön tai lavuaarin tiivisteet falskaa kiinnityskohdasta. Monta mahdollisuutta vielä vaikka hiukset hajulukon yli olisi jo putsattu pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jokin teini? Mene demi.fi hakemaan sitten. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
24/25 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunto on mulle uusi ja eka kämppäni, rakennettu joskus 2000 eli ei nyt siis uudiskohde kuitenkaan.. Mitenköhän noita viemäreitä kannattaisi lähteä putsaamaan?

Kohdassa 20s näkyy kuva laittiakaivosta sisältä. Siinä on pohjassa melkein keskellä kolikon kokoinen musta kumitulppa. Se reikä menee vesilukon ohi suoraan viemäriin ja jos tuo tulppa puuttuu tai on huonosti paikoillaan tai vuotaa, niin siitä tulee hajut huoneeseen. Omassa vanhassa asunnossa tuo tulppa oli kovettunut eikä pitänyt hajuja, laitoin siihen saniteettisilikonia ja uudestaan paikoileen, niin lakkasi haisemasta. Jos tulppa ei pidä, niin taloyhtiön huollosta voisi kysyä uutta tulppaa.

Vierailija
25/25 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! Köksän tunneilla tein ruokaa ja mankeloin, kiitos kysymästä, en valitettavasti osannut kysyä tästä viemärijutusta etukäteen.. Olen 18, tää on mun ensimmäinen asunto, tällaisesta ei oo kukaan puhunut ikinä mitään eikä mulle ole tullut itsellenikään mieleen. Oon ehkä uusavuton, mutta miten muuten sitä voi sit oppia  uusia asioita jos ei kysymällä? :DD Haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän