Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulupostimerkkien hinta nousee taas

Joulumuori
05.10.2016 |

Huomasin, että tänä vuonna hinta on jo 0.90e/merkki. Hirvee ryöstöhinta joulutervehdyksestä. Viime vuonna jo tuli kalliiksi, kun ostin askartelutarvikkeet joulukortteihin ja sitten 0.80e/kpl maksavat merkit. Aion tänäkin vuonna supistaa korttien saajien määrää. Ei huvita laittaa 40e pelkkiin postimerkkeihin.
Lähetättekö paljon vielä perinteisiä kortteja vai laitatteko joulutervehdyksen viestillä tms.?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien suurimman osan itse lähitienoon tuttujen postilaatikkoihin.

Vierailija
2/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupostimerkin hinta nousee joka vuosi ja vanhat yli jääneet joutuu heittämään roskiin, jollei sitten liimaa korttiin kahta vanhaa merkkiä.

Minä lopetin korttien lähettämisen kaksi vuotta sitten, tuo ei ole digiajalla tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei pitäisi yllättää ketään. Kaikki hinnat nousee joka vuosi. Postimerkit, julkisen liikenteen hinnat, tupakka. Tarvitseeko sitä joka kerta niin kummastella?

Vierailija
4/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulupostimerkin hinta nousee joka vuosi ja vanhat yli jääneet joutuu heittämään roskiin, jollei sitten liimaa korttiin kahta vanhaa merkkiä.

Minä lopetin korttien lähettämisen kaksi vuotta sitten, tuo ei ole digiajalla tarpeen.

Mitä ihmettä :D Voithan sä ostaa niihin lisäksi 10 sentin merkkejä.

Vierailija
5/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai osta 5, 10 tai 20 cent merkkejä.

Vierailija
7/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuttuni saavat minulta kyllä joulukortin mutta toimitan niistä käteen noin 80%. Kiitos postin hinnoittelun.

Vierailija
8/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkin hinta kiinteäksi, jota ei saa nostaa koskaan. Mieluummin sata postilaista pellolle vuositaain, jos eivät tyydy ikuisesti vanhaan palkkaansa.

Stop the world!

Vierailija
9/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän joka vuosi vain noin viisi korttia, joten hinta ei haittaa. Lähes kaikkia läheisiäni näen joulun aikoihin, jolloin voin jonkin joulutervehdyksen antaa henkilökohtaisesti. Ainoastaan kauempana asuvalle mummolle, isotädille ja parille kaveripariskunnalle laitan paperikortit :)

Vierailija
10/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raaskinut lähettää enää vuosiin.

Vierailija
11/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkin hinta kiinteäksi, jota ei saa nostaa koskaan. Mieluummin sata postilaista pellolle vuositaain, jos eivät tyydy ikuisesti vanhaan palkkaansa.

Stop the world!

Se postimerkin hinnannousu ei kyllä postilaisten palkoissa näy, ei jakelussa eikä lajittelussa (molemmista on kokemusta). Paitsi pääjohtaja Malisen ja kumppaneiden liksoissa.