mammaksi.fi:in raskaustesteistä?
Eli tilasin sieltä kaksi kappaletta one step HCG testejä, eilen sitten tein (niinkuin jo jossain topicissa mainitsin) testin kun kp oli 37/31 ja negaa näytti.
Mulla on ollut yleensä ihan säännölliset kuukautiset ja nyt ihmetyttää kun ne ei vaan ala.
Testiin tuli selvästi näkyviin se kontrolliviiva mutta muutaa ei sitten tullutkaan. Mietin vaan että mitä nyt teen, mulla on se toinen testi vielä käyttämättä ja ajattelin sen huomenna aamulla tehdä, mutta jos sekin näyttää negaa niin mitäs sitten?
Mulla ei oikeestaan ole muita oireita ollutkaan, paitsi pahoinvointia oli silloin kun menkat olis pitänyt alkaa. Mutta ei mitään rintojen arkuutta tms.
Kommentit (9)
ennen ole keväällä näin käynyt :).. Kertahan se olis tietysti ensimmäinenkin :)..
kantsii varmaan odotella vielä päivä pari ennen uutta testaamista, jos olisit raskaana tuskin HCG tasot yhdessä yössä hurjasti nousisi.
Jos niitä menkkoja ei ala kuulumaan ja raskaustesti näyttää aina negaa, niin sitten vain lääkäriin soitto.
Naisen kroppa reagoi helposti moniin eri asioihin stressistä alkaen, joten menkat saattavat myöhästyä milloin mistäkin syystä.
Toivotaan että saat haluamasi tuloksen, oli se sitten + tai -
että johtuu jostain ihan muusta nyt. Plussaahan tässä toivotaan.
No teen testin sitten vasta vaikka perjantaina ja ensviikolla lääkäriin jos ei vieläkään ole tilanne muuttunut..
Mietin vaan että onko testeille voinut jotain tapahtua kun kuitenkin olivat tuolla pakkasessa hetkenaikaa postilaatikossa ennekuin postin hain...
ja olen varmistanut vielä asiakaspalvelustakin!
tietää että testi toimii.. Kiitokse tiedosta :)..
jo keskiviikkona uudestaan testin ja negahan se oli :(.
Mutta menkat ei ole edelleenkään alkaneet. Ajattelin tänään hakea apteekista testin ja tehdä sen huomenaamulla.
Mikähän testi kannattaisi apteekista ostaa?
Itselläni on aina ollut säännöllinen kierto, ja nyt edelliset menkat tulivat yli kaksi viikkoa myöhässä.. Kuitenkin, kun vihdoin puolipaniikissa testasin, meni kaksi päivää ja täti tuli kylään ilman mitään oireita.
Mitään syytä tuohon menkkojen myöhästymiseen ei ollut: ei erityistä stressiä, ruokavalion muutosta, erilaista elämäntilannetta etc.
Neuvoisinkin odottamaan vielä vähäsen, ja varautumaan kivuttomiin ja oireettomiin menkkoihin niiden mahdollisesti alkaessa yllättäen.
Itse testasin pari kiertoa sitten kolme negaa... sitten kuukautiset alkoivat kp 45. Yleensä kiertoni on kellon tarkka, 32 päivää. No, toivotaan, että sun nega vielä kääntyy plussaksi sillä niitäkin tapauksia on...
Minulla ja kaverillani myöhästyy usein keväällä jossain vaiheessa menkat viikon-pari. Syynä on varmaan valoisaan aikaan siirtyminen.Kuulostaa varmaaan oudolta mutta näin vain on :D