Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa,kun työkaveri huomautti eilen

Vierailija
07.03.2006 |

kuinka olen laihtunut! Antoi taas motivaatiota jatkaa. Harvoin kukaan vaan mitään kommentoi,miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on ollut hirveä rumba joulusta alken emmekä ole ehtineet nähdä. Eilen sitten tuli kylään ja kehui kovasti minun laihtuneen. Antoi todella puhtia. Vielä olisi 8kg pudotettavaa. Reilu 15kg takana =)

Vierailija
2/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä riippuu ihmisistä ja tippuneiden kilojen määrästä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka on laihtunut jonkin sairauden tms.takia. -16kg! :)ap

Vierailija
4/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin jos kyseessä ei ole kovin läheinen ihminen. Tuntuu jotenkin siltä, että on noloa sanoa ääneen, että toinen on liian lihava ja on hyvä, että laihduttaa. Siis tätähän ei sanota mutta sehän siellä taustalla on ajatuksena.

Vierailija
5/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä onko sanoja läheinen vai ei. Se että lihavuudesta puhuttaisiin ääneen on eri asia. Henkilöhän tekee jos sille jotain...

Eikä lihavuus ole sellainen asia että siitä täytyy suunsa kiinni pitää, jokainenhan sen näkee kun toisella on ylipainoa.

Vierailija
6/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja MIES MYYJÄ katsoi lastamme " voi kuinka suloinen, kuinka vanha?" - joo, viisi päivää on hän..." herranjestas, ja te olette noin hoikka katsoi mua! Arvatkaa vaan meinasinko pussata suoraan suulle ja ostaa koko osaston!!!!

Vierailija
7/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en toisten laihtumisesta sano, paitsi jos tiedän, että on tarkoituksella laihduttanut. Syyhän voi olla joku sairaus tai jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan