Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ben & jerry's jätskit on ihan hirveää ylimakeaa moskaa

Vierailija
04.10.2016 |

ylipainoisten jenkkidiabeetikkojen kansallisruokaa. yök.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä tyyppejä, jotka inhoavat kaikenlaisia ilmiöitä, pienempiä ja suurempia. Mites avokadopasta tai pulled pork, ottaako aivoon? Ja ne Pokemonin pelaajat, hyi! Ja Cheek se on kaikkein pahin!

? Miten nuo muut mainitsemasi asiat liittyy jäätelönsyöntiin? Onko ben&jerry'sin syöminen joku trendi-ilmiö josta pitää tykätä, jos haluaa olla "in"?

Myönnä pois, ei sua se itse jäätelö niin paljoa ällötä, että vaivautuisit tekemään siitä mammapalstalle aloituksen. Sua vaan ärsyttää ihan sairaasti hype tuon jäätelön ympärillä.

Vierailija
22/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas menee tunteisiin, kun joku ei tykkää samoista asioista kuin te? Itsekään en tykkää B&J -jäätelöistä, tulee huono olo jo ennen puoltaväliä. Ainoa sen sijaan rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taulukossa lukee, että 100 grammassa on 27 grammaa sokeria. Se 15% on joku "Aikuisen keskivertokäyttäjän saannin vertailuarvo", jota en tajunnut.

27% on oikein.

Se 15% tarkoittaa, että yhdessä annoksessa (mitä ikinä tarkoittaakaan) on 15% aikuiselle suositellusta päivittäisestä sokeriannoksesta. Eli jos ei mitään muuta sokeria päivässä saa, niin jädeä saisi syödä reilut kuusi annosta.

Vierailija
24/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä tyyppejä, jotka inhoavat kaikenlaisia ilmiöitä, pienempiä ja suurempia. Mites avokadopasta tai pulled pork, ottaako aivoon? Ja ne Pokemonin pelaajat, hyi! Ja Cheek se on kaikkein pahin!

? Miten nuo muut mainitsemasi asiat liittyy jäätelönsyöntiin? Onko ben&jerry'sin syöminen joku trendi-ilmiö josta pitää tykätä, jos haluaa olla "in"?

Myönnä pois, ei sua se itse jäätelö niin paljoa ällötä, että vaivautuisit tekemään siitä mammapalstalle aloituksen. Sua vaan ärsyttää ihan sairaasti hype tuon jäätelön ympärillä.

En ole tähän hypeen edes törmännyt? Missä se esiintyy? Muotiblogeissa ja naistenlehdissä? Olen kyllä ihmetellyt sitä että tuollaista ylihintaista ja ylimakeaa moskaa on niin paljon tarjolla kauppojen hyllyillä. Sopulit kai syö mitä vaan jos sen ympärillä on jotain hypeä.

Vierailija
25/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas menee tunteisiin, kun joku ei tykkää samoista asioista kuin te? Itsekään en tykkää B&J -jäätelöistä, tulee huono olo jo ennen puoltaväliä. Ainoa sen sijaan rakastan.

Ihan ihme reaktiota tosiaan. Täällä on kai jotain lihavia diabeetikkoja joiden pyhää ehtoollista juuri loukattiin.

Vierailija
26/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tahmaisen makean ystävä ja ben & jerry's jäätelöt ovat juuri lemppareita! Ei vain tule ostettua kovin usein sen hinnan vuoksi. Cookie dough ja peanutbutter cup on herkkua!

N22

Vierailija
27/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö sitten karkkia? Karkkien syöminen on käytännössä sama kuin söisi sokeripaloja.

Vierailija
28/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön 3kaverin jätskejä. Kotimaista kannattaa suosia.

Vierailija
29/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sitten karkkia? Karkkien syöminen on käytännössä sama kuin söisi sokeripaloja.

Suklaata ja joskus lakritsia. Hedelmäkarkit ja sellaiset on tosiaan pelkkää sokeria ja elintarvikevärejä. Yök. Tuleehan sitä sokeria syötyä ja jäätelöitä mutta nuo ben&jerry'sit on ylimakeita ja pahoja. Ja kalliita.

Vierailija
30/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää syön vain Sukulan jyrkin luomujäätelöä

Vierailija
31/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten osta ja syö niitä! :D miksi tästäkin piti tehdä aloitus, minä en pidä rusinoista enkä salmiakkijäätelöstä KETÄ KIINNOSTAA?!

Vierailija
32/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön 3kaverin jätskejä. Kotimaista kannattaa suosia.

Komppi tälle ja 3kaverin korvapuusti jäde on herkku ja ikinä en ole syönyt niin hyvää lakritsijädeä kuin 3kaverilta. Ei ole mitään perusvaniljaa lakuraidalla vaan täyttä lakua.

Vierailija
33/37 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten osta ja syö niitä! :D miksi tästäkin piti tehdä aloitus, minä en pidä rusinoista enkä salmiakkijäätelöstä KETÄ KIINNOSTAA?!

Sinuakin näyttäis kiinnostavan kun piti avata ketju ja kaikki muitakin ketjuun kommentoineita. Enkä enää ostakaan. Kaksi kertaa olen ostanut kahta eri makua ja molemmat yhtä pahoja.

Vierailija
34/37 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ällöittäviä.

Vierailija
35/37 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kykä ny enää jätskyy söä.

Vierailija
36/37 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin juuri B&J ällömakeaa, moni maku täynnä jotain sokeri-öljykikkareita. En ole ostanut vuosiin. Jos jotain, kolmea kaveria. Muutama pikkupurkki kuluu vuodessa, ihan sama siis, paljonko maksaa.

Vierailija
37/37 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäätävä sokeriholisti ja täytyy sanoa, että B&J on sellaista kuraa, että ei pysty vetämään edes puolta purkkia. Pari kertaa kokeilin ja luovutin. Ei kerta kaikkiaan pysty. Liekö sokeriefektiä korostettu muilla lisäaineilla tms. ihan tappiin, mutta tuntuu, että hiussuonet räjähtävät viiden lusikallisen jälkeen ja oksennus kolkuttelee kurkun perällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme