Minulla on yhä käytössä noin 20 vuotta vanha kahvinkeitin
Ostin sen parikymppisenä. Braun-merkkinen. Kohta ostan uuden kunhan saan ensin rahat kasaan siihen (tiukkaa on).
Kommentit (12)
Ja minulla on käytössäni 42-vuotias stereoiden vahvistin, ei kuitenkaan viritinvahvistin. Kahvia sillä ei voi keittää.
Teknisesti kahvinkeitin on niin yksinkertainen laite, että se joko toimii tai ei toimi. Uutta ei siiskovin herkästi tarvitse ostaa.
Mulla on 23 vuotta vanha Mielen pyykinpesukone. Vielä toimii moitteetta. Ostin reilu parikymppisenä sen ensimmäiseen kotiini. On seurannut mukana jokaisessa muutossa.
Mun kahvinkeiin on vasta 16-vuotias. Muutamia varaosia vaihdettu.
Minulla on käytössä v. 1982 ostettu sähkövatkain, johon erikseen saa kiinnitettyä sauvasekoittimen. Taattua ja kestävää DDR-laatua!
Meillä 32 vuotta vanha Moccamaster ja keittää edelleen hyvät kahvit.
Minulla on Meksikossa vuonna 2000 valmistettu Krups. Hyvät kahvit edelleen.
Mulla on pesukone, joka on varmaan 25 vuotta vanha. Ja käytän sitä niin kauan kuin rikki menee.
Meilläpä on vuonna 1995 ostettu MOCCAMASTER-kahvinkeitin.
Äkkiä laskien sillä on ikää jo yli 30 vuotta. Ulkonäöllisesti vieläkin lähes uuden veroinen vaikka päivittäin käytössä ollut.
Minulla on 54 vuotta vanha Rosenlewin jääkaappi, 49 vuotta vanha Technicsin levysoitin ja 50 vuotta vanha sähköhella. Hyvin toimivat edelleen.
No mikä siinä on vikana kun vaihdat uuteen?