Mitä mieltä, jos mies sanoo treffeillä, että...
"Kyl mä sulle kaffit tarjoon, mutta en mä sulle raflas tarjois"
Siis kysymättä kertoi.
Kommentit (24)
Tälläisiä laatumiehiä ne suomalaiset naiset tapailevat. Samaan aikaan kohteliaat mutta hillitymät kilttimiehet ovat jatkuvasti yksin. Miten voi edes teoriassa löytää noin juntin tapauksen, joka tuo pizzalaatikossa jämät mukanaan ja syö ne treffeillä? Täytyy olla todella jännä mies. Kait sentään annoin jännikselle pillua? Yleensähän nämä tarinat menee niin, että ensin haukutaan mies ja lopuksi todetaan että perkele seksikin oli huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä laatumiehiä ne suomalaiset naiset tapailevat. Samaan aikaan kohteliaat mutta hillitymät kilttimiehet ovat jatkuvasti yksin. Miten voi edes teoriassa löytää noin juntin tapauksen, joka tuo pizzalaatikossa jämät mukanaan ja syö ne treffeillä? Täytyy olla todella jännä mies. Kait sentään annoin jännikselle pillua? Yleensähän nämä tarinat menee niin, että ensin haukutaan mies ja lopuksi todetaan että perkele seksikin oli huonoa.
Kerro nyt, missä niitä kohteliaita ja hillittyja kilttimiehiä tapaa? Oletteko niitä, joita joutuu kotoa hakemaan vai uskallatteko tehdä aloitetta naiselle?
Ei jatkoon. Olen kustantanut ex- mieheni elämää 15 vuotta ja tyyppi oli ja on edelleen aina rahaton. Pysyvä ominaisuus siis, samoin kuon kavereiden kanssa baareilu. Älä tapas enää. Mulle tyyppi tuli kalliiksi, mutta joka oöivän kiitän, että älysin erota.