Synnyttäminen pelottaa ja hävettää
En uskalla synnyttää, luulen että voisin vaikka paskentaa tai pissata aviomieheni ja kätilöiden nähden jos suolta ei ehditä tyhjentämään, ja hävettää jos on mieskätilö joka nää alapääni
Apua!
Kommentit (13)
Lupaan sulle ettet mieti noita enää kun on toiminnan aika. Hoitohenkilökunta on nähnyt kaiken ja miehen ei tarvi työntää päätään sun jalkopäähän, voi istua sun pään vieressä ja pitää kädestä.
Ja synnytyksen jälkeen oot valaistunut kun tajuat miten lapsellinen olit :)
Suunniteltu sektio -> onnellinen perhe.
hanska kirjoitti:
Olet joka tapauksessa naisena pilalla, joten väliäkö tuolla enää.
Voitko täsmentää miitä tarkoitat tällä? Miten niin "pilalla"?
Tärkeintä on saada lapsi hengissä ja vammoitta ulos sekä pitää sinut mahdollisimman hyvässä kunnossa. Millään muulla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Voitko täsmentää miitä tarkoitat tällä? Miten niin "pilalla"?
Ei enää neitsyt kenties?
Pisut tulee samalla kun lapsivedetkin. Voit pyytää peräruisketta, jotta kakka tulisi hallitusti, heti kun menet sairaalaan. Sitä ei tarvitse ottaa miehesi nähden ellet tahdo mennä vessaan miehesi kanssa.
Mua kanssa pelotti se ulostaminen mutta kätilö hoiti sen erittäin huomaamattomasti ja tottuneesti ja mies oli mun pään tasolla eikä tajunnut mitään. Älä huoli.
Minä en pystynyt pissaamaan synnytyksessä vaikka rakko oli täynnä. Otettiin katetrilla. Pyysin peräruiskeen kummassakin synnytyksessä ja hoidin asian vessassa. En nähnyt yhtään ulostetta pedillä eikä haissut paska. Verta oli kyllä senkin edestä. En jaksanut uhrata ajatustakaan hoitohenkilökunnan mietteille mun alapäästä tai eritteistä. Tärkeintä oli ite selvitä hengissä ja saada lapsi terveenä maailmaan. Mies oli täysillä mukana, ei sitäkään eritteet kiinnostanu. Tsemppiä.
Älä hupsi, täällä kiusaavat. Olet varmaan tosi nuori? Lääkärit ja hoitajat tekevät tätä työkseen joka päivä ja koko ajan eli he eivät todellakaan muista keneltä mitäkin tulee kunhan lapsi tulisi terveenä ja hyvänvointisena ulos. Sitäpaitsi vo todellakin pyytää tuon peräruiskeen ennen synnytystä jos haluat ja eivät sitä 'viran puolesta' jo sinulle esitäkin.
Onnea matkaan ja reippautta mileen ja turhat 'häpeät' pois koska sellaista ei kertakaikkiaan synnytyslaitoksella ole eikä sanaa tunneta.
Voin kertoa että se homma sattuu niin paljon että ei ole väliä kuka näkee alapään.
Ensin pelkää että kuolee. Sitten pelkää ettei kuolekaan. Synnytys tiivistetysti.