Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaaa!! Neljän miehen loukussa!

Vierailija
04.10.2016 |

Miten pirussa näin pääsi käymään... Erosin noin vuosi sitten miehestäni noin 10 vuoden yhdessäolon jälkeen. Olin ilman minkäänlaista uutta mieskontaktia noin 9kk eron jälkeen. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa ollaan harrastettu seksiä muutamaan otteeseen, ollaan nähty neljä kertaa viimeisen parin kuukauden aikana ja nähdään taas viikonloppuna. Tää mies vaan asuu musta sen verran kaukana, että mitään pysyvää tästä ei ole kehittymässä, vain hauskanpitoa.

Tapasin sitten hieman tän edellisen miehen jälkeen toisen aivan huikean tyypin. Meillä on paljon yhteistä ja vietämme paljon aikaa toistemme seurassa. Mutta suuri mutta on se, että tää mies on naimisissa. Suhteemme ei ole vielä edennyt millään tavalla fyysikseksi.

Noin kuukausi sitten tapasin yhden vanhan ihastukseni ajalta ennen exmiestäni. Vietimme villin yön ja näin hänet taas tänään sattumalta ja molemmilla se tietty kiilto silmissä.. nähdään ehkä siis pian uudestaan..

Ja sitten vielä! Mun exmies on alkanut pommittamaan mua viesteillä ja ilmassa on selvästi jonkinnäköistä kaipuuta ja nostalgiaa tai jotain.

Mitä ihmettä tässä oikein nyt tapahtuu? Mulla ei oo koskaan ollu mitään tällaista tilannetta ja oon jotenkin ihan sekaisin. Toi naimisissa oleva mies pitäisi tietysti heti unohtaa, mutta on vaan niin kiinnostava tyyppi...

Saako tästä nyt vaan nauttia niin kauan kuin sitä kestää vai pitääkö tässä alkaa sättimään itseään lutkaksi? Tavallaan aika ihana ja itsetuntoa nostattava hetki käynnissä, mutta ei tää kuitenkaan kestä loputtomiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ihmeessä! Kyllä ne fiilikset siitä selkiää. Mahtava tilanne.

Vierailija
2/2 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille muista sinulta saaneista ja katso kuka jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi