Epäilen mieheni pettävän
Mieheni on muusikko menestyneessä suomalaisessa yhtyeessä, ja olen tähän asti uskonut että hän pysyy minulle uskollisena keikkareissuillaan. Nyt kuitenkin epäilykseni ovat heränneet, koska hänellä on reissuillaan puhelin aina kiinni useitakin päiviä putkeen. Tämän lisäksi bändin muut jäsenet julkaisevat someen jatkuvasti kuvia joissa mieheni seurassa esiintyy minulle tuntemattomia naisia, mutta kysyessäni heiltä, tai mieheltäni kaikki sanovat niiden olevan vain kavereita. Olen alkanut epäilemään että hänen bändikaveritkaan eivät haluaisi meidän seurustelevan.
Kommentit (21)
Jos et kerro yhtyettä, tämä on provo.
Palkkaa joku tyttö sinne keikalle vakoilemaan!!
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerro yhtyettä, tämä on provo.
Ei ole provo. en halua paljastaa yhtyeen nimeä, koska en tahdo heille minkäänlaista lisänäkyvyyttä, jos tuollaisia idiootteja ovat jokainen :(
Onko teillä lapsia? Jos ei niin sinuna pakkaisin tavarani, ja jättäisin tuommoisen "miehen" palaamaan tyhjään kotiin.
Taidan tuntea nimimerkin "keikkaleski". Soittaako miehesi erään sinitukkaisen naisen yhtyeessä?
Vierailija kirjoitti:
Taidan tuntea nimimerkin "keikkaleski". Soittaako miehesi erään sinitukkaisen naisen yhtyeessä?
Ei ole kyseessä Sannin yhtye, jos tähän suuntaan vihjailet. Eikä yhtyeen nimellä ole asia yhteydessä mitään virkaa.
No jos olisi mainittu, että suosittu tai tunnettu yhtye, mutta että menestynyt suomalaisyhtye. Ne on jo kaikki hajonneet :D Provo.
Mikä genre? Keikkaileeko ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
No jos olisi mainittu, että suosittu tai tunnettu yhtye, mutta että menestynyt suomalaisyhtye. Ne on jo kaikki hajonneet :D Provo.
Ei Nightwish, Bodom, Amorphis, jne. ole hajonneet.
Juu, onpa omituinen ukko. Oma mies laittaa keikkareissuilta jatkuvasti viestiä. En kattelis tollasta meininkiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu, onpa omituinen ukko. Oma mies laittaa keikkareissuilta jatkuvasti viestiä. En kattelis tollasta meininkiä ollenkaan.
Mikäs bändi sillä sun ukollas on?
Epäilyttävää toimintaa vähintään.
Mustasukkaisten tai epäluottavaisten naisten ei kannattaisi ottaa mieheksi kiertävää muusikkoa. Jos ne naiset on vaikkapa faneja niin niiden tapaaminen on ihan normaalia, ei se sitä välttämättä tarkoita että ukko pelehtisi niiden kanssa.
Masa ja Tepa eiku Tauski bändeineen tiätty. Voi sua reppanaa. Mutta 7 selvittää salarakkaan sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Dingo? Edelleen keikkailee ja satun tietämään, että yhden jäsenen vaimo on todella mustasukkainen.
Kyllähän se meno keikan jälkeen on aina aika melkoista, mutta puhelin pidetään yleensä äänettömällä, että aika huono provo näin keikkailijan näkökulmasta.
Mitä miehesi sanoo syyksi että se puhelin on niin vaikea pitää auki reissulla? Lähes joka paikassa pääsee halutessaan nykyään lataamaan puhelinta. Taidat olla oikeassa epäilyjesi suhteen, valitettavasti.