Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän palkan pitäsi olla parempi

Vierailija
04.10.2016 |

Näin on närhen munat!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totanoin, palkka on jotain mitä maksetaan tehdystä työstä. Työttömät saavat erilaisia tukia. Toiset vähän enemmän ja toiset vähän vähemmän.

Onko sinulla yhtään syvällisempiä perusteluita?

Vierailija
2/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät saavat liiankin hyvää "palkkaa" eli toisin sanoen etuuksia, kun on varaa kieltäytyä tarjotusta työstä ja jäädä kotiin makailemaan. Työttömyys alkaa nykyään koko ajan yhä enemmän näyttämään jo ammatinvalinnalta sen sijaan, että työttömyys olisi pakon sanelemana tullut ikävä seuraus.

Pitäisi työttömyysetuuksien vastikkeellisuutta nostaa ja kunnolla, niin alkaisi työttömillekkin työt paremmin maistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttämän ei pitäisi saada minkäänlaista korvausta. Katsokaa minkälaiseen laiskuuteen on johtanut Tanskassa.

http://www.veksi.com/respUutiset.jsp?otsikko=Tanska

Vierailija
4/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totanoin, palkka on jotain mitä maksetaan tehdystä työstä. Työttömät saavat erilaisia tukia. Toiset vähän enemmän ja toiset vähän vähemmän.

Osui ja uppos :)

Vierailija
5/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja kannan työkseni mainospostia. Tällä hetkellä on vuosittainen Bilteman paksu luettelo menossa, huominen posti jo pihalla isossa lehtitalon tuomassa säilytyslaatikossa odottamassa,ja huomenna tulee vielä lisäksi  se varsinainen jaettava paikallislehti .

Jos otan lopputilin tästä "lisäansioksi" tarkoitetusta hommasta,tulee 90 päivän karenssi ja koska minulla on omakotitalo ja vielä (tosin vain)muutaman tonnin edestä perittyjä erään paikallisen yhtiön osakkeita niin sossusta ei taatusti heru mitään.

Sitten ollaan kyllä ihan  pelkkien eu-ruokakassien varassa.

Ai niin,sitä  "palkkaa" tästä 4p/viikko hommasta on käteen nettona peräti 127 euroa.

Virallisesti olen 'työtön',vaikka viikossa minulla on vain pari lepopäivää...

Vierailija
6/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: 127e/kk (netto)

Vierailija
7/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskuutta kirjoitti:

Työttämän ei pitäisi saada minkäänlaista korvausta. Katsokaa minkälaiseen laiskuuteen on johtanut Tanskassa.

http://www.veksi.com/respUutiset.jsp?otsikko=Tanska

Jos työttömille Suomessa ei maksettaisi minkäänlaista työttömyystukea tai -korvausta,niin en kyllä suoraansanoen uskalla ajatellakaan mitä siitä seuraisi. Se on  ainakin varmaa,että Suomi ei enää sen jälkeen  kuuluisi pitkään ns. turvalliseksi luokiteltavien maiden joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä