Miehen ja naisen taso
Auttakaapa miestä mäessä. Tässä on kasattuna miehen ja naisen tasoon vaikuttavat asiat...
mitä enemmän listaamiani ominaisuuksia, sitä tasokkaampi eli kysytympi p/s-markkinoilla.
Miehet
- pituus. Naiset keskimäärin toivovat 20cm pituuseroa, jolloin 185cm on paras
- leveät hartiat
- jykevä leuka (googlaa Jeremy Meeks esimerkiksi)
- matala ääni
- vahvat piirteet, intensiivinen katse
Ratkaisevinta on siis geneettinen komeus.
- status, sisältäen
-- purkitettu status eli raha
-- koulutus, ammatti
-- kaveripiirit
-- vaikutusvalta
- ominaisuudet joita tarvitaan statuksen hankkimisessa
-- itsevarmuus, määrätietoisuus, sosiaalinen kyvykkyys ml. huumorintaju
-- johtaja vs seuraaja
-- kertoja vs kuuntelija
- pelimiestaidot
-- aloitteellisuus, flirtti, kyky siirtyä sulavasti kosketteluun
-- panokokemus, jonka kautta oppii miten naista luetaan ja käsitellään
Naisen taso:
Tärkeimmät,
- kauneus
- nuoruus (optimaalinen ikä n. 17-22v)
Lisäksi,
- kiva ja empaattinen luonne, huumorintaju
- mahdollisimman vähän seksikumppaneita
- tekee jollain tapaa osansa suhteessa, ammatilla/koulutuksella ei muuten väliä
Kommentteja, lisäyksiä?
Kommentit (18)
heh, täytän kyseiseiset vaatimukset , mutta olen "neitsyt" jostain syystä. :D
Vierailija kirjoitti:
heh, täytän kyseiseiset vaatimukset , mutta olen "neitsyt" jostain syystä. :D
Oletko nainen?
Taso kertoo millaisen kumppanin voisit saada. Jos esim. olet nirso, saattaa olla ettet hyväksy kuin sinulle täydellisesti sopivaa ytmiä. Jos et käy missään, sekin vaikuttaa.
Se ei myöskään kerro lähestymisien määrästä. Esim. 40v puumaa lähestytään enemmän kuin 20v hottista, koska puumaa on helpompi lähestyä ja onnistumisen mahdollisuudet ovat paremmat. Etenkin jos parhaimmillaan olevan naisen kehonkieli vaikuttaa torjuvalta.
Tästä aiheesta lisää:
http://ihmissuhteet.blogspot.fi/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-mar…
Aika hyvä kuvaus. Vielä jotain yksityiskohtaisempia kriteereitä voi löytyä liittyen omaan henkilökohtaiseen arvomaailmaan. Liika pelimiesmäisyys kyllä karkottaa fiksummat naiset. Mutta pelimiehet eivät fiksuja naisia etsikään.
Koko lista on skeidaa. Minä olen uramies ja mun nainen on kaupan kassalla ja sillä vähän riippuu rinnat. Millään muulla ei ole merkitystä, paitsi luonteella ja rakkaudella.
Finderella kirjoitti:
Aika hyvä kuvaus. Vielä jotain yksityiskohtaisempia kriteereitä voi löytyä liittyen omaan henkilökohtaiseen arvomaailmaan. Liika pelimiesmäisyys kyllä karkottaa fiksummat naiset. Mutta pelimiehet eivät fiksuja naisia etsikään.
Hyvä pelimies onkin sellainen jota ei tunnista pelimieheksi.
Kun nainen sanoo ettei pidä pelimiehistä, hän kuvittelee mielessään sliipatun öykkärin, taitamattoman pelimiehen.
Ei sitä ihanaa, rentoa, tavallista, taitavaa pelimiestä jonka kanssa asiat vain tapahtuivat hämmästyttävän nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Koko lista on skeidaa. Minä olen uramies ja mun nainen on kaupan kassalla ja sillä vähän riippuu rinnat. Millään muulla ei ole merkitystä, paitsi luonteella ja rakkaudella.
Tätä epäilen naisen kirjoittamaksi.
Mies tietäisi ettei naisen ammatilla ole vaikutusta hänen tasoonsa. Uramies olisi myös huomannut rahan/statuksen vaikutuksen suosioon, ja siihen millaisia kumppaneita vaikka kollegoilla tuppaa olemaan rinnalla.
Miesten kohdalla aika lailla paikkansa pitävä lista.
Naisten kohdalla ei.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä epäilen naisen kirjoittamaksi.
Mies tietäisi ettei naisen ammatilla ole vaikutusta hänen tasoonsa. Uramies olisi myös huomannut rahan/statuksen vaikutuksen suosioon, ja siihen millaisia kumppaneita vaikka kollegoilla tuppaa olemaan rinnalla.
Porvoosta päivää vaan.
Kauneuden lisäksi seksikkyys, sex appeal, voisi kyllä olla oma kohta naisille. Vaikka kauneus auttaa siinä, kaunis ei välttämättä ole kovin seksikäs, ja toisaalta perusnätti voi olla hyvinkin seksikäs.
Finderella kirjoitti:
Tohtorismies ei voi olla pelimies?
Kyllä mulle ainakin naisen älykkyydellä ja jossain määrin myös koulutuksella on väliä. En halua naista, jolla ei olisi kunnianhimoa tai, vielä pahempaa, heikko yleissivistys. Myös naisen hyvä itsetunto on tärkeä.
Miksiköhän miesten listalla on miesten ulkonäössä plussaa jykevä leuka? Aika monella seksikkäimpien listalla hyvin pärjänneillä miehillä on pieni leuka ja iso nenä. Tämä miellyttää myös omaa silmää.
Finderella kirjoitti:
Vilkaisin muuten blogiasi. Kirjoitat rehellisesti, harva nainen myöntää näitä asioita. Tikapuuteoriaan kannattaisi tutustua.
ts. miehelle kelpaa:
- suhteeseen samalla askelmalla oleva
- fuckbuddyksi yhtä askelmaa alempana oleva
- irtosuhteeseen kahta askelmaa alempana oleva
- hätäpanoksi kolmea askelmaa alempana oleva
Olet selvästikin tyypillinen citysinkku. Tottunut hyvin tasokkaisiin miehiin, ehkä iän vuoksi tippunut askelmaa alemmaksi kuin miehet joita haluaisit.
En usko että löydät kumppania mutta onnea kuitenkin etsintään :)
12121212 kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Vilkaisin muuten blogiasi. Kirjoitat rehellisesti, harva nainen myöntää näitä asioita. Tikapuuteoriaan kannattaisi tutustua.
ts. miehelle kelpaa:
Olet selvästikin tyypillinen citysinkku. Tottunut hyvin tasokkaisiin miehiin, ehkä iän vuoksi tippunut askelmaa alemmaksi kuin miehet joita haluaisit.
Well said! Olet varmasti jokseenkin oikeassa, kiitti :)
Finderella kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
ts. miehelle kelpaa:
Well said! Olet varmasti jokseenkin oikeassa, kiitti :)
Oleppa hyvä!
Koska vaikutat mukavalta ja blogisi perusteella rakastat lyhyitä (alle 170cm) miehiä, saat virtuaalihalinkin ;)
Nyt täytyy poiketa asioilla, vapaapäivä onkin kulunut rattoisasti nettipalstaillessa.
No kumpikaan ei saa olla läski.