Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava, kouluttamaton työtön yh. Sain miehekseni tohtorin.

Vierailija
04.10.2016 |

En todellakaan usko kun naiset täällä valittaa ettei miestä löydy. Itse olin sinkku 5 vuotta, sinä aikana minulle oli tarjolla käsittämätön määrä tasokkaita miehiä. Komeita, sporttisia, koulutettuja, hyvissä työpaikoissa. Kyllä niitä riittää! Eikä haitannut että minulla on jo lapsia, olen lihava, ruma, työtön, käynyt vain peruskoulun jne. Ei ketään miestä tuntunut haittaavan.

N35

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tapasit hänet? Millainen hänen exänsä on?

Vierailija
2/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konitohtori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuuteesi en usko. Muilla asioilla ei miehelle ole niin paljoa merkitystä.

Vierailija
4/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Sykerö?

Vierailija
5/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypergamia.

Vierailija
6/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.. joo. No kumma, että mä nätti ja nuorehko nainen en pääse ikinä komeiden tai muutenkaan tasokkaiden miesten kanssa treffeille. Eli enpä taida uskoa tarinaasi.

Vierailija
7/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, hauska aloitus, mutta nyt annat liikaa toivoa noiden samojen ongelmien kanssa painiville. Harvassa on se mies, jolle oikeasti olisit se ykkösvalinta.

Vierailija
8/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa.. joo. No kumma, että mä nätti ja nuorehko nainen en pääse ikinä komeiden tai muutenkaan tasokkaiden miesten kanssa treffeille. Eli enpä taida uskoa tarinaasi.

Ehkä olet vittumainen nipo luonteeltasi, ja ap puolestaan hauska ja rento.

Vierailija
9/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa persekännissä :D siis minä, mies oli selvä. En ole koskaan tavannut yhtäkään miestäni exää joten enpä tiedä.

Minun piti googlata tuo hypergamia :D Kyllä, mieheni on mua pidempi, koulutetumpi, parempituloisempi, komeampi, laihempi ja 15v. vanhempi. Mitä haittaa tästä on kenellekään?

Ap

Vierailija
10/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorin tutkinto ei nyt vielä kauheasti kerro ihmisestä. Monet "joutuvat" nykyään tekemään ko. tutkinnon siksi, etteivät saa töitä, ja tämä pakkoväitteleminen heijastuu jo väitöskirjojen tasoon.

Myös tohtori voi olla köyhä, ruma, lihava, yh, luonnevikainen, alkoholi-tai mielenterveysongelmainen ja mitä näitä yleisesti pariutumisen kannalta haasteellisina pidettyjä piirteitä nyt onkaan.

Vierailija
11/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut mitään älystäsi. Siispä oletan, että olet poikkeuksellisen älykäs ja neroutesi valaisee ja häikäisee kaiken eteen tulevan. 

Vierailija
12/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Varakaskin tuo on. Itse olen lihava ja mukin perässä liikaa. Mutta kuulemma olen loistavaa seuraa ja älyllisesti stimuloiva.

Vierailija
13/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, hauska aloitus, mutta nyt annat liikaa toivoa noiden samojen ongelmien kanssa painiville. Harvassa on se mies, jolle oikeasti olisit se ykkösvalinta.

Siis mitennii liikaa toivoa? Jos mä saan uskomattoman, täydellisen miehen niin kyllä ihan kuka tahansa voi saada! Kaikki haaveeni on siltä osin tulleet todeksi :)

Ei pidä tyytyä mihinkään "ihan ok" kun voi saada parasta. Kaikki nauroi mulle kun mulla oli pitkä lista vaatimuksia mitä miehen pitää olla, ei naura enää :P

Ap

Vierailija
14/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut mitään älystäsi. Siispä oletan, että olet poikkeuksellisen älykäs ja neroutesi valaisee ja häikäisee kaiken eteen tulevan. 

Niinpä vissiin. Luen lähinnä seiskaa ja seuraan esim. Temptation Islandia innoissani. En kyllä itse keksi miksi mut huolittiin mutta mies vaikuttaa tyytyväiselle valintaansa yhä 5 vuoden avioliiton jälkeen.

Ainut mitä itse hyvää itsestäni keksin on se etten ikinä nalkuta silleen niinkuin Tiina Ensitreffit Alttarilla-ohjelmassa. Ikinä!!

Ap

Vierailija
15/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori Sykerö?

Doctor Who?

Vierailija
16/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa persekännissä :D siis minä, mies oli selvä. En ole koskaan tavannut yhtäkään miestäni exää joten enpä tiedä.

Minun piti googlata tuo hypergamia :D Kyllä, mieheni on mua pidempi, koulutetumpi, parempituloisempi, komeampi, laihempi ja 15v. vanhempi. Mitä haittaa tästä on kenellekään?

Ap

15 vuotta vanhempi? No sehän selittää kaiken. 

Vierailija
17/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen mies, joka haluaa tyhmän ja ruman naisen, että tuntisi itsensä paremmaksi. Käyttäytyykö kunnioittavasti sinua kohtaan? Ja aika outoa, ettet tiedä mitään hänen existään. Tiedätkö muuten hänen menneisyydestään?

Vierailija
18/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä siivoamaan ja laittamaan ruokaa?

Vierailija
19/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat epätoivoisia?

Vierailija
20/34 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvä siivoamaan ja laittamaan ruokaa?

En oikeastaan, meillä mies tekee yleensä ruoat ja imurin varresta löytyy myös mies. Samoin se pyykkää. Mä en jaksa niin silleen koko ajan olla jotain väsäämässä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän