Olen lihava, kouluttamaton työtön yh. Sain miehekseni tohtorin.
En todellakaan usko kun naiset täällä valittaa ettei miestä löydy. Itse olin sinkku 5 vuotta, sinä aikana minulle oli tarjolla käsittämätön määrä tasokkaita miehiä. Komeita, sporttisia, koulutettuja, hyvissä työpaikoissa. Kyllä niitä riittää! Eikä haitannut että minulla on jo lapsia, olen lihava, ruma, työtön, käynyt vain peruskoulun jne. Ei ketään miestä tuntunut haittaavan.
N35
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen mies, joka haluaa tyhmän ja ruman naisen, että tuntisi itsensä paremmaksi. Käyttäytyykö kunnioittavasti sinua kohtaan? Ja aika outoa, ettet tiedä mitään hänen existään. Tiedätkö muuten hänen menneisyydestään?
No kyllä mä jotain tiedän. Miehellä on aikuinen poika mut asuu toisella puolella Suomea et harvoin nähdään. Pojan äitiä en ole koskaan tavannut, tiedän että on hyvässä työssä ulkomailla ja ikää yli 50..... Googlasin kerran sen nimen, hyi mua stalkkeria!
Mä kyllä luulen että mun mies olisi upea kenen tahansa rinnalla 😍 Joka päivä saan ihmetellä miten se juuri mut valitsi. Ehkä se on sit se että mä olen aina kotona kun en ole uraihminen enkä oikein ees harrasta mitään? Voiskohan se olla se juttu? En tiedä.
Ap
Sori, mutta en oikeasti usko, että jos todella olet kuvauksesi kaltainen, että sinun perässäsi olisi lukuisia komeita, sporttisia, koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa olevia tohtorimiehiä. Ehkä yksi sellainen voi ollakkin, mutta tuskin monia. Sillä jos nämä kuvailemasi miehet todella ovat komeita, sporttisia, koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa, näille miehille riittää sopiva määrä ihailijoita myös hoikkien, kauniiden, lapsettomien nuorten naisten keskuudessa. En tietenkään sano, että kaikki tai välttämättä edes useimmat nuoret naiset olisivat tuollaisten tohtorimiesten perässä, mutta kyllä heitä "sopivasti" kuitenkin on. Ja joo, varmaan jokainen sellainen mies valitsee heti automaattisesti lihavan, kouluttamattoman, ulkonäöstään huolehtivan 35vee yh-mamman, jos on kaunis, hoikka, lapseton nuori nainenkin tarjolla.
Tuo on siis niin totta.
Minäkin armoton isonenäinen, harvahiuksinen ja isopäinen persjalkainen rumilus + järkky laardipeffa (elämälle kiitos sain siltä paljon!) - silti käyny flaksi aina.
Mieskin mukava kuin mikä pysynyt jo 10 vuotta tuossa.
p.s olen kyllä ihan mukava. Ilmeisesti helposti lähestyttävä .
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta en oikeasti usko, että jos todella olet kuvauksesi kaltainen, että sinun perässäsi olisi lukuisia komeita, sporttisia, koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa olevia tohtorimiehiä. Ehkä yksi sellainen voi ollakkin, mutta tuskin monia. Sillä jos nämä kuvailemasi miehet todella ovat komeita, sporttisia, koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa, näille miehille riittää sopiva määrä ihailijoita myös hoikkien, kauniiden, lapsettomien nuorten naisten keskuudessa. En tietenkään sano, että kaikki tai välttämättä edes useimmat nuoret naiset olisivat tuollaisten tohtorimiesten perässä, mutta kyllä heitä "sopivasti" kuitenkin on. Ja joo, varmaan jokainen sellainen mies valitsee heti automaattisesti lihavan, kouluttamattoman, ulkonäöstään huolehtivan 35vee yh-mamman, jos on kaunis, hoikka, lapseton nuori nainenkin tarjolla.
Me ollaan oltu kohta 7v yhdessä, olen nyt 35v :)
En tiedä miksi mulle oli niin vientiä, mun lapset vieläpä kahdelle eri isälle eli oon ihan huono nainen tän AV:n mukaan :D Mä en koskaan jahdannut ketään, mua kyllä jahdattiin siitäkin edestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan usko kun naiset täällä valittaa ettei miestä löydy. Itse olin sinkku 5 vuotta, sinä aikana minulle oli tarjolla käsittämätön määrä tasokkaita miehiä. Komeita, sporttisia, koulutettuja, hyvissä työpaikoissa. Kyllä niitä riittää! Eikä haitannut että minulla on jo lapsia, olen lihava, ruma, työtön, käynyt vain peruskoulun jne. Ei ketään miestä tuntunut haittaavan.
N35
Voi juku! Lopultakin toivonpilkahdus! :D
Terv. Kohta mummoiässä-lihava-ruma-huumorilla varustettu-raihnainen-ikuinen optimisti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on siis niin totta.
Minäkin armoton isonenäinen, harvahiuksinen ja isopäinen persjalkainen rumilus + järkky laardipeffa (elämälle kiitos sain siltä paljon!) - silti käyny flaksi aina.
Mieskin mukava kuin mikä pysynyt jo 10 vuotta tuossa.
p.s olen kyllä ihan mukava. Ilmeisesti helposti lähestyttävä .
Mulla on näiden ominaisuuksien lisäksi hulluna selluliittia, en koskaan muista ajaa mitään karvoja mistä täällä hysterisoidaan ja koko komeuden kruunaa pullonpohjalasit! En muista koska oisin viimeksi ostanut uusia vaatteita tai käynyt kampaajalla, evvvk. Oon kunnon "catch" :D käyn sentäs suihkussa, silloin tällöin.
Eli rumilukset, tyhmät löllykät jne: teillä on toivoa!
Ap
No niin Ap, etköhän jo ole pilaillut tarpeeksi? Kuinka vanha olet, Ap? 14-vuotias pojankoppelo?
Olen huomannut, että jotkin miehet ottavat vaimon selkeästi alapuoleltaan, jotta voivat dominoida yhteiselämää. Vähän niin kuin piiakseen ja lapsille äidiksi.
Sulla ei meinaa tuo väärinkirjoittaminen välillä oikein ap onnistua...
Missä on komeita, sporttisia, koulutettuja miehiä hyvässä työpaikassa?
Onko miehellä myös kartano kotimaassaan, mutta asuu vokissa suomessa koska hänen sveitsissä olevat rahansa on jäädytetty?
Ja alkaako hän heti tehdä neurokirurgin töitä suomessa kunhan hän saa tutkintotodistuksensa mogadishun yliopistosta skannattuna tehylle?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että jotkin miehet ottavat vaimon selkeästi alapuoleltaan, jotta voivat dominoida yhteiselämää. Vähän niin kuin piiakseen ja lapsille äidiksi.
No mut on ainaskin otettu selkeästi "alapuolelta" ja joskus vähän yläpuoleltakin, mutta mulle on ihan ookoo olla upean ukon pikkupiikanen ja mitänysiihenkattaukseenkuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut on ainaskin otettu selkeästi "alapuolelta" ja joskus vähän yläpuoleltakin, mutta mulle on ihan ookoo olla upean ukon pikkupiikanen ja mitänysiihenkattaukseenkuuluu.
Muuten hyvä mutta meillä ei ole yhteisiä lapsia :D
Ap
Tässä selitys:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2678463/koulutus-pilaa-naisen?changed=14…