Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen mies ja vaadin naiselta vain hyvän, muodokkaan peban ja iloisen luonteen

Vierailija
04.10.2016 |

Tässä kaikki! Ihan tosi. Taidanpa olla niin kutsuttu tyhmä-mies mutta tämä on miehisen biologiani asettamat ainoat mutta sitäkin tiukemmat vaateet naisen ominaisuuksille. Tällaisia naisia ei vain ole oikein missään. En kestä :(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on hyvä vaan.

Vierailija
2/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asetan vastaavat vaatimukset. Hyvän beban ja iloisen mielen lisäksi miehen, jonka äidiksi ja kodinhoitajaksi ei tarvitse ruveta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta ei löydy haluamiasi naisia.

Vierailija
4/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä naiselta? Kuljetko ympäriinsä vaatimassa naisilta, että "Sinulla pitää olla muodokas peba ja iloinen luonne!"

Tuo nyt vaan kuulostaa niin dorkalta, kun aikuinen (?) ihminen kirjoittaa vaativansa vastakkaiselta sukupuolelta jotain. Katsos kun me ihmiset olemme juuri sellaisia kuin haluamme olla, ihan riippumatta sinun vaatimuksistasi.

Vierailija
5/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen eikä voisi vähempää kiinnostaa pariutumisleikit.

Vierailija
6/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka muodokkaan?

Vierailija
7/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
8/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, nyt rupes itkettää... en kelpaa sinulle akateeminen mies, byääääää..... yhyyy...... maailmani sortuu.... nyyh nyyh....

Vierailija
9/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Naisen (puolison) tärkeimmät ominaisuudet ovat juurikin hyvä peba ja iloinen luonne. Jos nuo löytyvät, niin siitä on jo tosi hyvät perusteet suhteen rakentamiselle. Toisaalta jos nuo puuttuvat, niin silloin on ihan sama vaikka naisen titteli olisi yliesierikoisvaravaurioraivauspäällikkö.

Vierailija
10/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ajatteli samoin, piti mielen avoimena ja löysi minut 😊 Minulla on valtava peffa ja olen liiankin nauravainen. Miestä ei haitannut koulutukseni puute eikä edes se että olen yh.

Tsemppiä etsintään!

Vierailija
11/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä akateeminen mies tekee klo 14:48 Vauva.fi Aihe vapaa -palstalla. Eikö tuohon aikaan pitäisi olla vielä töissä, vai pitäisikö sanoa "röissä"?

Vierailija
12/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet etsinyt? Ainakin karjalaisilla on monesti erittäin iloinen ja nauravainen luonne ja takamustakin löytyy vaikka muille jakaa.

Vierailija
13/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisitko tarkemmin, mitä tarkoitat iloisella luonteella? Mulle tulee mieleen ylipirteä aina naama naantalin aurinkona ympäriinsä töheltävä höpöttäjä, kamalaa :D En tarkoita että olisi parempi olla perusnegatiivinen jöröjukka, kummatkin ääripäät on aikamoisia energiasyöppöjä.

Vierailija
14/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen juuri tuollaista naista ja täytyy myöntää, että vaadin vielä sen perusfiksuuden. Tämä on jo niin hassu tapaus ajatuksiltaan ja elämäntavoiltaan, ettei vaan pysty.

Vierailija
15/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Naisen (puolison) tärkeimmät ominaisuudet ovat juurikin hyvä peba ja iloinen luonne. Jos nuo löytyvät, niin siitä on jo tosi hyvät perusteet suhteen rakentamiselle. Toisaalta jos nuo puuttuvat, niin silloin on ihan sama vaikka naisen titteli olisi yliesierikoisvaravaurioraivauspäällikkö.

Olet lukenut Ollia eli Väinö Nuortevaa! Rakastan sinua!

Vierailija
16/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan totta, että HALUAT tuota. Valitettavasti läheskään kaikki eivät ole tietoisia siitä mitä he toiselta TARVITSEVAT. Hyvää, kestävää parisuhdetta ei muodostu vain pepun ja iloisuuden varaan.

Vierailija
17/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pääjalkainen, sopisimme hyvin yhteen!

Vierailija
18/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minkään näköinen nainen haluaisi aloittajan kaltaisen miehen? Aika epätoivoinen täytyy olla.

Vierailija
19/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta häiritset iloisuuttani.

Vierailija
20/35 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen juuri tuollaista naista ja täytyy myöntää, että vaadin vielä sen perusfiksuuden. Tämä on jo niin hassu tapaus ajatuksiltaan ja elämäntavoiltaan, ettei vaan pysty.

Silti vaan siinä naisessa yhä roikut kun kerran puhut preesensissä. Hyvin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi