Jos nuolen tyttöystäväni pillua, niin pitääkö nuolla nyös persettä?
En ole ennen nuollut ja tyttöystäväni pyysi nuolemaan sieltä mutten tiedä pitääkö nuolla kaikki paikat sieltä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä kannattaa nuolla oikein ajatuksella ja seurata mitä tyttö tykkää! Tietysti pepun pesu ensin ja sitten tilkka liukkaria ja lipittään..
Minkä hiton takia liukuvoidetta pitäisi ennen nuolemista laittaa?
Ehkä nämäkin ovat makuasioita, mutta itse pidän enemmän mansikan makuisen perseen lipomisesta kuin paskan makuisen. Siksipä makuliukkaria ennen lipomista. 😋
AP, mene piparin nuolemisen aikana muutaman kerran välilihan alueelle ja takaisin pipariin.
Jos hän ei kommentoi, eikä fiilis muutu käy seuraavan kerran pikkusen pepun alueella.
Jos ei edelleekään fiilis muutu, niin aina vain rohkeammin pepun kimppuun.
Kyllä tyttö ilmoittaa, jos ei sitä halua.
Perseitä nuollaan vain työpaikoilla. Etätyö haittaa sitäkin toimintaa.
Kaikki samalla kertaa vaan niin säästyy vettä kun sen ei tarvi käydä pesulla.
Oletko alkanut koiraksi, ihmiset ei tuollaiseen alennu.
Enemmän kuin joka toinen mies suuseksiä antaessaan nuolee myös pyllyäni kun selvästi tarjoan sitä nuoltavaksi. Musta se tuntuu sekä hyvältä, että kiihottavalta.
Ei tietenkään kun "tyttöystäväsi" ilmantäyttöventtiili on siellä.
Lipauset sen vielä himoissasi auki ja sitten se lentelee ympäri kämppää.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä nuolisi mitään epähygieenistä. kyllä perse pitää olla pesty jos sitä nuolla pitää.
Ootko koskaan ajatellut bakteerien määrää, mikä kuhisee emättimessä?
Minun vaimoni tykkää siitä, kun nuolen peppuansa. Käy sängylle konttausasentoon tai mahalleen makaamaan ja pyytää nuolemaan pyllyä. Aiemmin myös istui naamalleni, mutta nykyisin ei jaksa enää kannatella itseään siinä asennossa. Tykkää myös nuolla minun peppuani. Peppupanot eivät kuulu seksiimme.
kyllä anusta nuolla voi, minun vaimo tykkää siitä.
Eipähän hänen tarvitse sitten pestä persettä.
Jos tuommosia kysyä niin kannattaa antaa tyttöystävä jollekin muulle
Kyllä pitää. Kuuluu hyviin tapoihin, ja tosimies ei torttuun tukehdu.
Tossu kirjoitti:
No ei Todellakaan!! Ootko hassu, moni nainen Ei tykkää siitä..hygieniasyistäkin!!
Ole hyvä ja kysy, pitää pystyä juttelemaan!!
On ainoastaan tervellistä jos uros puhdistaa kielellään naaraan peräaukon. Se on osa soidinmenoja ja myös vahvistaa uroksen immuniteettia, sekä pitää naaraan puhtaampana.
-Dosentti Perpää Kyrseeseen
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu kivalta kun sitä nuollaan.
t. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Pakko nuolla peppureikää koska kumppanillani ei ole pimppiä lainkaan vaan iso penis. Kuten minullakin.
Isossa peniksessä riittää nuolemista. Jätä peppureikä rauhaan.
Vastaukseni esitettyyn kysymykseen:
"Ei oo pakko, jos ei taho."