Jos nuolen tyttöystäväni pillua, niin pitääkö nuolla nyös persettä?
En ole ennen nuollut ja tyttöystäväni pyysi nuolemaan sieltä mutten tiedä pitääkö nuolla kaikki paikat sieltä.
Kommentit (43)
Joo, aika harvat pitävät siitä. Kerran koitin kokeeksi lipaista, niin asia tuli selväksi :D
Paha sanoo et pitääkö... Itse kiihotun pyllystä kovasti ja nuolen naiseni pyllyä ahnaasti! Ensin pillua ja jossain vaiheessa kääntää rivosti pyllyä naamalleni, jolloin jatkan kiimaisena nuolentaa! Meillä natsaa hyvin ja toiv muillakin
Tämähän riippuu ihan siitä mitä teidän seksisopimuksessa lukee, kannattaa lukea kaikki tarkkaan ajatuksella läpi ennenkuin allekirjoittaa. Jotkut saattaa laittaa kaikkia ehtoja joita sitten on noudatettava jos on laittanut nimen alle.
Siltä varalta, että joku teini tätä ihan vakavissaan pohtii niin vastaan: Ei, ei kuulu nuolla ellette ihan erikseen siitä sovi. Uskon, että aika harva kiihottuu anusaukon nuolemiseksi.
Pillun nuolemisella ei liioin tarkoiteta sitä, että pitää kielellä nuolla häpyhuulia ja emättimen aukkoa. Tottakai välillä voi kieltä liikuttaa niissäkin, mutta kyllä se käytännössä tarkoittaa klitoriksen kiihottamista kielellä.
Mä tykkään kun nuollaan kunnolla joka paikka;) Mutta se on vain mun mielipide, keskustelkaa asiasta. N28
No en kyllä nuolisi mitään epähygieenistä. kyllä perse pitää olla pesty jos sitä nuolla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kun nuollaan kunnolla joka paikka;) Mutta se on vain mun mielipide, keskustelkaa asiasta. N28
Tykkäätkö myös anaaliseksistä?
Musta tuntuu kivalta kun sitä nuollaan.
Taidan siis nuolla molemmat reiät kun siellä muutenkin olen.
joskus se on kuitenkin tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Anusta tietty.. eikö tässä siitä puhuttu? Vähän tarkkaavaisuutta.
Pillun ja perseen yhteishaju on kiihottavinta maailmassa.
Mä tykkään et nainen käy perseellään istumaan mun suun päälle sit nuolen ja nussin sitä persereikää suullani.
Ei ehkä ekalla kerralla kannata, eikä ehkä vielä kymmenennelläkään. Mutta jossain vaiheessa kun alkaa tuntea paria paremmin niin voi varovasti "vahingossa" kokeilla lipaista peppureikää pimpin nuolemisen yhteydessä. Jos nainen ei suoraan kiellä tätä niin voin luvata aivan uuden suuseksiulottuvuuden aukeavan.
Yhden illan jutuilta oon joskus peppureikää nuollut ekallakin kerralla, mutta en silloin jos on ollut tahtoja jatkaa suhdetta pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään et nainen käy perseellään istumaan mun suun päälle sit nuolen ja nussin sitä persereikää suullani.
Syötkö myös paskaakin?
M25 kirjoitti:
Ei ehkä ekalla kerralla kannata, eikä ehkä vielä kymmenennelläkään. Mutta jossain vaiheessa kun alkaa tuntea paria paremmin niin voi varovasti "vahingossa" kokeilla lipaista peppureikää pimpin nuolemisen yhteydessä. Jos nainen ei suoraan kiellä tätä niin voin luvata aivan uuden suuseksiulottuvuuden aukeavan.
Yhden illan jutuilta oon joskus peppureikää nuollut ekallakin kerralla, mutta en silloin jos on ollut tahtoja jatkaa suhdetta pidempäänkin.
Nuolin ekoilla treffeillä nykyisen vaimoni persettä ja pillua niin antaumuksella, että oli seitsemännessä taivaassa puoli tuntia. Tykkäsi.
Itse en suosittele tuota "lipsuttaa vahingossa" tekniikkaa. Kannattaa keskustella asiasta. Minua kiihottaa aivan helvetisti nuolla pyllyreikää, mutta keskustelin kyllä siitä eksälleni ennen kun hän antoi minun nuollasi tä. Se on sellainen asia mistä moni ei pidä, mutta jotkut kyllä tykkäävät.
Kannattaa kokeilla tykkääkö nainen siitä. Ole kuitenkin hienovarainen ja hivuttaudu anusalueelle hiljalleen, tai lipaise peppua ohimennen muun nuolennan ohessa. Jos osaat lukea naista yhtään niin huomaat kyllä onko se naiselle ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän riippuu ihan siitä mitä teidän seksisopimuksessa lukee, kannattaa lukea kaikki tarkkaan ajatuksella läpi ennenkuin allekirjoittaa. Jotkut saattaa laittaa kaikkia ehtoja joita sitten on noudatettava jos on laittanut nimen alle.
Tämä! Käsittämätöntä miten nykyään on monilla epäselvyyksiä seksiasioissa! Vaikkei nykyäänkään niitä sopimuksia tarvi ruveta jollain juristilla sorvaamaan,niin kyllä ennen oli seksisopimuksessa ihan yksinkertaisesti alakohtana Suuseksi, jossa oli ensinnäkin kerrottu mitä kumpainenkin haluaa ja mitkä on sovitut velvollisuudet. Ennen ainakin sopimukset oli silleenkin hyvä olla, että aina kun ei mieliteot kohtaa, niin voidaan sopia jostain vaihtokaupasta, kaveri kertoi että tällä oli eksänsä kanssa sopimuksessa semmonen klausuuli, että oli oikeutettu peppuseksiin 12 krt/vuosi edellytyksellä että nuolee aina vaimon halutessa jne.
No ei Todellakaan!! Ootko hassu, moni nainen Ei tykkää siitä..hygieniasyistäkin!!
Ole hyvä ja kysy, pitää pystyä juttelemaan!!