Celine on varmaan tosi hottis
Kommentit (36)
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violethan myönti tässä yks yö olevansa proana.
100098447743737. Kerran OLEN SPROSKINNY
Proskinnyt eivät glamoroi anoreksiaa, katso my anorexic story videoita ja toivo sairastuvansa anoreksiaan...
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä usko. Ellei ole provo vaan oikeasti niissä mitoissa missä kertonut olevansa, niin varmaan aika karu näky. Liika laihuus ei ole kaunista. Ja mikäli luonteeltaan on se minkä on täällä meille näyttänyt, niin ei ei. Paska luonne rumentaa entisestään.
Eh???? 165/44 on NORMAALIA ei laiha! Tsiisus, en edes erota luitani kunnolla!!!
Tuon painoinen ei ole ihminen vaan luuranko.
T.läskidebialisti
Mielenkiinnosta, kertoisitko omat mittasi,ikösi ja sukupuolesi??
185/82 52 ja mies ja läskiä ei ole missään.
Olen kerran seurustellut naisen kanssa joka oli 170/59 ja hän oli aivan liian laiha,ei hänellä ollut yhtään lihaksia eikä voimaa tehdä mitään vähänkään raskaampaa.
Ahaa?! Ei voimia????? Teen semiraskasta työtä fyysisesti lährs jokainen päivä! Olrt seurustellut läskin.naisen kanssa ja pidit jopa sitä liian laihana???? Olet truuläskidenisliasti!
Mitähän työtä sä teet? Tarjoilet vai oletko vaatekaupassa?
Se jonka kylkiluut näkyi 70kiloisenaTyöni on fyysisdessa rasittavuudessa verrattaviss tarjouluun.
Ja se on sun mielestä semiraskasta? Anna mun kaikki kestää.
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva vartalostasi, Celine.
Voisib ehkö laittaakin, minkälainen? Mitä kirjoittan paperille jotta todistan ettöä se olen minä
AV Violet 4.10.2016
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä usko. Ellei ole provo vaan oikeasti niissä mitoissa missä kertonut olevansa, niin varmaan aika karu näky. Liika laihuus ei ole kaunista. Ja mikäli luonteeltaan on se minkä on täällä meille näyttänyt, niin ei ei. Paska luonne rumentaa entisestään.
T.läskidebialisti
Olen kerran seurustellut naisen kanssa joka oli 170/59 ja hän oli aivan liian laiha,ei hänellä ollut yhtään lihaksia eikä voimaa tehdä mitään vähänkään raskaampaa.
Ahaa?! Ei voimia????? Teen semiraskasta työtä fyysisesti lährs jokainen päivä! Olrt seurustellut läskin.naisen kanssa ja pidit jopa sitä liian laihana???? Olet truuläskidenisliasti!
Se jonka kylkiluut näkyi 70kiloisenaTyöni on fyysisdessa rasittavuudessa verrattaviss tarjouluun.
Juoksebb koko ajan ja ja kannnsan tavaroita. Kyllö, se on SEMIraskasta
Olen ollut tarjoilijana ja kevyintä hommaa ikinä. Viime kesän raksalla ja se oli semiraskasta.
Hei söpöa! Miten meni osastol? Saitko nostettua painoa?
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisib ehkö laittaakin, minkälainen? Mitä kirjoittan paperille jotta todistan ettöä se olen minä
AV Violet 4.10.2016
Tee näin, Violet! Jos olet todella niin tikissä kunnossa kuin sanot olevasi niin mammat tukehtuvat kateuteensa!
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.läskidebialisti
Juoksebb koko ajan ja ja kannnsan tavaroita. Kyllö, se on SEMIraskasta
Olen ollut tarjoilijana ja kevyintä hommaa ikinä. Viime kesän raksalla ja se oli semiraskasta.
Rakds on RASKASTQ, tarjoilija idosda ja suositussa ravuntolassa SEMI OK????
Isossa ja suositussa ravintolassa olin ja edelleenkään ei ollut edes semiraskasta. Sulla täytyy olla helvetin huono kunto, jos tarjoilu on susta semiraskasta.
Kävi varmaan itse aloittamassa tän keskustelun :DDD Voi luoja miten säälittävää oikeasti, provo tai oikeasti syömishäiröinen mutta sairas joka tapauksessa :D Ja varmaan tulee tähän inisemään jotain että läskidenialisti yms, mutta sori vaan, itsekin pidän HOIKKUUTTA kauniina, en luurankomaisuutta niinkuin sinä Roosa ;)
Vierailija kirjoitti:
Kävi varmaan itse aloittamassa tän keskustelun :DDD Voi luoja miten säälittävää oikeasti, provo tai oikeasti syömishäiröinen mutta sairas joka tapauksessa :D Ja varmaan tulee tähän inisemään jotain että läskidenialisti yms, mutta sori vaan, itsekin pidän HOIKKUUTTA kauniina, en luurankomaisuutta niinkuin sinä Roosa ;)
Ei käynyt. Minä tein aloituksen. Ap
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV Violet 4.10.2016
Tee näin, Violet! Jos olet todella niin tikissä kunnossa kuin sanot olevasi niin mammat tukehtuvat kateuteensa!
Mm. En ukdo että kuksan olisi kateellinen minullr sillä en ole itrsekään vielä tyytyväinrn varsinkik kun.olen lihonut!!!! Enkä laihtunut!!!!
Mikä pointti tuollaisessa siansaksa kirjoittamisessa on?
Onko sulla joku hahmotushäiriö,vai oletko umpihumalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käynyt. Minä tein aloituksen. Ap
Pakko se on uskoa, Celineltä ei onnistuisi edes tuon pituisen viestin kirjoittaminen ilman kirjoitusvirheitä...
Voi ei, Sössön nimimerkki poistettiin jälleen :D. Enkä ihmettele, joko se provoaa tai ei oikeasti kykene asialliseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Sössön nimimerkki poistettiin jälleen :D. Enkä ihmettele, joko se provoaa tai ei oikeasti kykene asialliseen keskusteluun.
Tais olla uus ennätys, sehän saa yleensä riehua ainakin pari viikkoa ennen poistoa?
Se jonka kylkiluut näkyi 70kiloisena