Miten pettämisestä voi selvitä?
Sain tietää että minua on petetty. Mies ei halua erota. Itse olen aivan sekaisin, enkä pysty miestä jättämään ja pyysin häntä jättämään minut. Olemme olleet 5vuotta yhdessä. En tiedä miten voin selvitä tästä kaikesta kun olen ihan rikki. En pysty puhumaan edes ystävilleni. Minun täytyisi aloittaa työt uudessa työpaikassa, mutta en voi mennä sinne. Tällä hetkellä tuntuu että ainut vaihtoehto on lähteä kauas pois tästä koko maasta. En voi koskaan enää löytää rakkautta enkä luottaa ihmisiin. Tuo mies oli se kenet halusin, en muita. En voi ikinä kuvitella olevani muiden kanssa. Minut on tuhottu täysin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä selviää puhumalla ja anteeksiannolla. Täytyy muistaa että parisuhteessa on sekä ylä-että alamäkiä. En syyttele apta, mutta jokin biologinen vietti tähän on johtanut, suhteessa voi toki myös olla skismaa. Puhukaa rakkaat suomalaiset enemmän teidän mokistanne läheisillenne ilman viinaa, niin elämä on paljon kevyempää. Täydellisyyden esitys ei oikeasti ole siististi cool n ykypäivänä. <3
Mielenvikaiset alapeukutaa taas näköjään. Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehen suhteessa tunteet mukana vai ei? Jos se vain tuikkasi pippelinsä jonkun pimppiin niin onko se sitten niin maata kaatavaa oikeasti?
Itse kuulun niihin ihmisiin joille seksi parisuhteen ulkopuolisen ihmisen kanssa ei ole niin maata kaatavaa. Mutta en silti tuputa omaa näkökantaani muille. Jos se jollekulle on maata kaatavaa, hänellä on täysi oikeus ajatella ja tuntea niin.
Hei,
pettäminen tuntuu olevan trendikästä ja kaikkihan sitä tekee. Toiset vain hoitaa asian paremmin mitä toiset. Molemmista on kokemusta, valitettavasti.
Olen 4-lapsen äiti. Parisuhde on varmaan se klassinen, tavattiin nuorena baarissa ja vajaan kahden vuoden päästä huomasin olevani raskaana. Kyllä, ehkäisystä huolimatta. Avopuoliso sitten minua ekan kerran petti esikoisen raskauden aikana. Kuulemma säikähti. Asia selvisi esikoisen ristiäisen jälkeen. Mies pihalle ja totottelin. Kunnes mies pääsi lähelleni ja niin asia käsiteltiin. Annoin anteeksi, jotta esikoisellani olisi ollut ehjä perhe ja se ydinperhe. Jostain syystä naimisiin en halunnut mennä, siihen mieheni ja molempien äidit painosti. Joten menimme naimisiin, ennen häitä miehelleni ilmoitin että ensi kerran kun petät se on sitten siinä.
Naimisissa oltiin vajaa 7v sinä aikana tuli toinen lapsi, talon ostot/auton ostot. Kolmas sai tulla jos tulee, ja niinhän siinä kävi että aloin odottamaan identtisiä kaksosia. Lapsia syntyi 5v aikana sitten 4. Vanhin lapsi 5v, keskimmäinen 1,5v ja kaksoset. Olihan se mutta olin silloin onnellinen. Siinä samassa kouluttaiduin uudelle alalle ja vaihdoin työpaikkaa. Myyjän työstä, toimisto töihin. Olin onnellinen, vihdoinkin saisimme viikonloput perhekeskeistä aikaa, taloudellinen tilanne kohentuisi.
Kunnes mieheni minua petti, ei yhden kerran vain puolen vuoden ajan.
Pettämistä aavistin lähes heti heidän tavattua mutta mies kiisti ihan kaiken.
Olin vainoharhainen, luulosairas, sairas ja olihan noita nimiä saanut/ja raivon kun yritin saada asioita selville. Sinä aikana sairastuin suolistotulehdukseen, stressistä.
Kunnes eräänä kesäiltana lapseni alkoi sanomaan, että eroa isästä koska itken kotona liikaa ja kun hän on poissa niin olet onnellinen. Lapsen sanoista sain voimaa alkaa miettimään avioeroa. Laitoin paperille ylös mitä osaan kotona tehdä ja paljonko tarvitsen rahaa säästöön ennen kuin saadaan elarit jne kaikki kuntoon. Reilu kaksi kuukautta siinä meni kunnes olin asian kanssa sujut. Sitten vain ilmoitus...
3.10.14 on tuskan päivä. Sinä iltana kun olin lasteni isää jättämässä ja hänelle syyksi sanoin, etten enää jaksa. Hänelle sitten ojensin valmiiksi pakatun matkakassin ja sitten hän sanoi, että hän pettää ja hän ei enää jaksa elää kaksoiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Aika parantaa haavat, tai jos vielä tunnet samalla tavalla kuukauden kuluttua, niin ei kai siinä auta kuin erota.
Kuukausi on tosi lyhyt aika. Vuosi mulla jo mennyt, nyt ei enään koko ajan mielessä. Mutta nyt ajattelen et olisi ollut parempi vaan heti lähteä. Yhdessä 18-vuotta.
Oliko miehen suhteessa tunteet mukana vai ei? Jos se vain tuikkasi pippelinsä jonkun pimppiin niin onko se sitten niin maata kaatavaa oikeasti?