Miehelle harrastus tarkempi kuin perhe!
Ero? Tämän lisäksi vielä sanoi, kun riideltiin: "lopetetaan tämä kärsimys". Eikö selvästi viitannut eroon. Päätin nimittäin jos uhkailee erolla niin sitten erotaan.
Kommentit (28)
Paljon aikaa vievä harrastus on vastuunkannosta pakenemista
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Mistä oletus, että kaikki sopeutuisivat lapsiperhe-elämään?
Turha tällöin hankkia perhettäkään. Turha selittää, että nainen painostaa. Jos ei perhettä halua, sitä ei silloin perusta, oli painostusta tai ei.
Mistä sitä etukäteen tietää sopetuuko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vapaa-aikako miehen pitäisi antaa perheelleen? Liika on aina toki liikaa, mutta kyllä näihin asioihin yleensä se tasapaino löytyy. Minkään yksittäisen asian, kun ei pitäisi olla toista tärkeämpi. Ei edes perhe, koska vain sen kautta ei voi ketää elää tasapainoista elämää. Tasapainoiseen arkeen kuuluu perhe, työ, ystävät, harrastukset, jne...
tuo koskee vain miehiä
nainen ei tarvitse harrastusta, sille riittää perheen ja miehen hoitaminen
Sovinisti.
Se oli naisen kirjoittama, kyseessä siis sarkasmi.
Sinä, my dear friend (peuraystäväni, olet siis misandristi! ;)
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Mistä oletus, että kaikki sopeutuisivat lapsiperhe-elämään?
Turha tällöin hankkia perhettäkään. Turha selittää, että nainen painostaa. Jos ei perhettä halua, sitä ei silloin perusta, oli painostusta tai ei.
Ei sitä voi tietää, sopiiko perhe-elämä itselle vai ei, ennen kuin kokeilee itse. Voit kuvitella tietäväsi, mutta et oikeasti tiedä. Etkö ole lukenut palstaa?
Miehet ovat pesäloisia. Niin kuin käki, haluavat jonkun muun kasvattavan jälkeläisensä.
Kuinka paljon teet itse kotitöitä tai lastenhoitoa?
Ajattelitko ottaa lapset mukaan, kun nyt eroat?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon teet itse kotitöitä tai lastenhoitoa?
Ajattelitko ottaa lapset mukaan, kun nyt eroat?
Miksi en ottaisi, kun siitä kiikastaa että mies laittaa harrastuksensa niin korkeaan asemaan elämässään! Töissä olen vaihdellen matkoineen noin 8-9 h pv ja suoritan opintoja, jotka ovat oikeasti välttämättömät kohta ihan toimeen tulon kannalta. Kyllähän minä oman osuuteni kotitöistä hoidan. Ja kyllä se siihenkin pitää suhteuttaa, onko töissä vai ei. Mies on työttömänä kotona. Ja siis moni asia jää tuon harrastuksen jälkeen. Ei yhtä kauppa reissuakaan (1h) voinu pojan kanssa viikonloppuna tehdä, vaikka lupasi, kun piti päästä harrastaa. Ja toisaalta vaikka ei harrastaisi 24/7 harrastaa sen verran ettei jää oikein jaksamista muuhun.
ap