Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana uusi mies, mutta päällimmäinen tunne on pelko

Vierailija
03.10.2016 |

Aivan perseestä!

Suhde, jossa tulin rankasti manipuloiduksi päättyi vuosi sitten. Jokin aika sitten tapasin vahingossa miehen, johon ihastuin. Ajattelin koko ajan etten ole valmis uuteen suhteeseen mutta niin siinä vain kävi.

Tämä mies on mahtava. Kiltti ja älykäs. Kaikin puolin sitä mitä mieheltä olen toivonut.

Alkaa vain oma käytös pikkuhiljaa vituttaa. Pelkään ja odotan koko ajan, että hän valehtelee, pettää ja ei tahdokaan olla minun kanssani. Kaiken tämän mielessäni hyväksyn koska minähän olen niin kamala ja huono ihminen.

Miten tuosta paskasta päässäni pääsee eroon? Ihan kuin exäni asuisi pääni sisällä. Vituttaa. Onko psykologi ainoa vaihtoehto vai löytyykö jotain muita vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja itselläni sama juttu. Vaimo petti ja nyt uudessa suhteessa on koko ajan pieni pelko, että sama toistuu. Kai sitä sitten ei kuitenkaan ole valmis uuteen suhteeseen, jos ei toiseen voi luottaa. Toisaalta olen myös miettinyt, että se luottamus ehkä kasvaa, kun suhde etenee. Asiasta kannattaa varmaan myös jutella uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
2/4 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla myös ikävästä mutta sinänsä järkevästä arkirealismista: olemme oppineet, millaisia ihmiset voivat olla, ja nyt joudumme ottamaan sen huomioon aina jatkossa.

En tiedä, ehkä ainoa keino saada elämänsä tyydyttävään kuntoon, on puhua asiasta uudelle kumppanille ja pyytää, että jos pettämishaluja ilmenee, niin ensin erotaan ja sitten vasta annetaan haluille periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologille mars

Vierailija
4/4 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on alettava ajattelemaan, että elämä vie. Et voi pitää kaikkia naruja käsissäsi. Jos uusikin mies manipuloi tms.niin sitten taas uutta miestä etsimään. Ihan turhaan vellot pelkokuvissa kun sinä et yksin päätä. Anna nyt kuitenkin uudelle tuttavuudelle mahdollisuus. Olisi iso moka jos menettäisit hänet omien keksittyjen kuvitelmien kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi