Suvi Auvinen kitisee nyt Twitterissä, että sitä nelostiellä kaahaillutta ei olisi saanut ampua
Mä kun kuvittelin, että Auvinen osaisi keskustella, mutta käykääpä lukemassa sen keskusteluja aiheesta. Voiko ihminen enää lapsellisempi olla?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tapaus tutkitaan kunnolla ettei ampumisessa ollut mitään r....?. amerikan tyyliin.
Mitä r*sistista siinä on jos (musta) poliisi ampuu (mustan) rosvon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suvi Auvinen ja ketä kiinnostaa henen mielipiteensä ja miksi? Ei olisi saanut silti ampua.
Mitä olisi pitänyt tehdä? Katsoa vierestä, kun mies puukottaa naisen hengiltä?
Jos et sitä itse tiedä, niin olkoon. Vaihtoehtoja on. Kukaan meistä ei tiedä yksityiskohtia. Ja poliisia ei ollut edes hälytetty tehtävään, vaan tuli puskista.
Niin että jos poliisia ei ole hälytetty tehtävään, niin esim puukotukseen ei saa puuttua vaan pitää odottaa että uhri soittaa hätäkeskukseen?
Suvi on aina ollut oikeassa. Epäkohtiin tulee puuttua. Toivottavasti tämä tapaus tutkitaan kunnolla ilman enakkoluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suvi Auvinen ja ketä kiinnostaa henen mielipiteensä ja miksi? Ei olisi saanut silti ampua.
Mitä olisi pitänyt tehdä? Katsoa vierestä, kun mies puukottaa naisen hengiltä?
Jos et sitä itse tiedä, niin olkoon. Vaihtoehtoja on. Kukaan meistä ei tiedä yksityiskohtia. Ja poliisia ei ollut edes hälytetty tehtävään, vaan tuli puskista.
Naista oli puukotettu kaulan ja pään alueelle, vammat olivat hengenvaarallisia. Miestä kehoitettiin lopettamaan ja sen jälkeen ammuttiin ensin jalkaan, mutta sekään ei saanut häntä lopettamaan. Mitä vaihtoehtoja poliisilla oli siis jäljellä naisen hengen pelastamiseksi?
Oletko sä se poliisi, kun noin tarkkaan tiedät? Ainakin olit paikalla.
Seuraan uutisia muualtakin kuin iltapäivälehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Tapaus vaan vahvistaa poliisien suhtautumista vähemmistöryhmiin. Suvi on oikeassa.
Siis anteeksi kuinka? Poliisin ei olisi pitänyt pelastaa ko. naista, koska se vahvistaa poliisien suhtautumista vähemmistöryhmiin? Olet yhtä sekaisin kuin tuo anarkosaasta.
No tietenkin huutanut poliisille pää punaisena että ammu nyt s**tana tämä hullu!!!!