Suvi Auvinen kitisee nyt Twitterissä, että sitä nelostiellä kaahaillutta ei olisi saanut ampua
Mä kun kuvittelin, että Auvinen osaisi keskustella, mutta käykääpä lukemassa sen keskusteluja aiheesta. Voiko ihminen enää lapsellisempi olla?
Kommentit (46)
Hyvä että Suvi kyseenalaistaa täman tapauksen kulun. Poliisi on saatava vastuuseen teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suvi Auvinen ja ketä kiinnostaa henen mielipiteensä ja miksi? Ei olisi saanut silti ampua.
Mitä olisi pitänyt tehdä? Katsoa vierestä, kun mies puukottaa naisen hengiltä?
Heh, joku oli kysynyt Suvilta, että pitäiskö paikkoja hajottava anarkisti lynkata ennen kuin poliisit saapuu paikalle, niin oli blokannut ko. käyttäjän. :D
Suvi kyllä hokee jatkuvasti sitä natsi sanaa, mutta osaako hän mitään muuta? Aika heppoisilla tiedoilla ja taidoilla Suvi yrittää maailmaa rakentaa. Tuon Suvin energian kun saisi valjastettua johonkin järkevään niin lopputulos olisi paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suvi Auvinen ja ketä kiinnostaa henen mielipiteensä ja miksi? Ei olisi saanut silti ampua.
Jos et sitä itse tiedä, niin olkoon. Vaihtoehtoja on. Kukaan meistä ei tiedä yksityiskohtia. Ja poliisia ei ollut edes hälytetty tehtävään, vaan tuli puskista.
Tässä sen taas huomaa, miten naisia pidetään arvokkaampina kuin miehiä.
Toivottavasti tapaus tutkitaan kunnolla ettei ampumisessa ollut mitään r....?. amerikan tyyliin.
Tää Auvinen on juuri sellanen keppihevosilla ratsastelija, joista mm. Halla-aho puhui. Käytetään kaikki mahdollisuudet oman aatteen häikäilemättömään ajamiseen, oli kyse sitten poliisin aseenkäytöstä tai uusnatsin tekemästä pahoinpitelystä. Ei sillä, etteikö toinenkin laita tätä harrastaisi, mutta nämä Auviset anarkistikamuineen on kyllä ihan omassa luokassaan.
Suvin mielestä poliisi on vihollinen.
Mietin kanssa olisiko voinut olla natsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et sitä itse tiedä, niin olkoon. Vaihtoehtoja on. Kukaan meistä ei tiedä yksityiskohtia. Ja poliisia ei ollut edes hälytetty tehtävään, vaan tuli puskista.
Naista oli puukotettu kaulan ja pään alueelle, vammat olivat hengenvaarallisia. Miestä kehoitettiin lopettamaan ja sen jälkeen ammuttiin ensin jalkaan, mutta sekään ei saanut häntä lopettamaan. Mitä vaihtoehtoja poliisilla oli siis jäljellä naisen hengen pelastamiseksi?
Kiva että Suville olisi ok ottaa puukosta vaikka kuolettavasti kunhan se puukottaja jäisi henkiin. Onko se vihdoin vastannut siihen että mitä sen mielestä siinä tilanteessa olisi pitänyt tehdä kun kerran olisi pitänyt toisin toimia, antaa naisen kuolla?
Vierailija kirjoitti:
^Kappas, Suvi löysi paikalle. :D
Nauroin pitkän aikaa ääneen ajatukselle siitä että Suvi tulee itse tänne kirjoittamaan, että Suvilla on hirveä nenä. :D Jäänyt taas yöunet mulla vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ei kai tos tainnut olla kuin kaksi vaihtoehtoa lopputuloksen kannalta.
Sattumalta paikalle tullut poliisi sai ehkä käännettyä asian niin, että se heikompi ja aseistautumaton säilytti tällä kertaa henkensä (lisäksi valtio säästyi lisäksi turhilta vuosien aikaisilta kuluilta)
Voisi ehkä todeta asiasta mitään muuta tietämättä, kuin sen että ehkä maailmasta tuli tuon tapauksen johdosta hieman turvallisempi paikka olla ja asua. (myös tuolle uhatulle naisellekin)
.
Suvilla on joitakin hyviä ajatuksia, kuten feminismi ja vegaanius, mutta ai jumakekka kun naurattaa hänen näkemyksensä taloudesta.
Nukketeatterikoulutuksen voimin neuvotaan, että pitää palata kommuuneihin joissa vallitsee suunnitelma-ja vaihtotalous. Ja kapitalismi murskaksi, vaikka kyseinen järjestelmä on osoittautunut tehokkaimmaksi tähän mennessä poistamaan köyhyyttä ja nälkää sekä tukemaan demokratiaa (eikun ainiin, sekin järjestelmä on väärä).
Suvi sitten haravoinnilla maksaisi vaikka esim. elintärkeän leikkauksensa, koska kaikki työ on yhtä arvokasta. Se miten se lääkäri (jota ei joka kommuunissa voisi millään olla), saisi vaihtoehtotaloudellaan hankittua kaiken lääkkeistä välineisiin jääköön arvoituksekso jonka vain Suvi anarkistiaivoillaan voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista oli puukotettu kaulan ja pään alueelle, vammat olivat hengenvaarallisia. Miestä kehoitettiin lopettamaan ja sen jälkeen ammuttiin ensin jalkaan, mutta sekään ei saanut häntä lopettamaan. Mitä vaihtoehtoja poliisilla oli siis jäljellä naisen hengen pelastamiseksi?
Oletko sä se poliisi, kun noin tarkkaan tiedät? Ainakin olit paikalla.
Suvi on ollut aina oikeassa ja sitä on vaikea persujen ym. kriitikoiden myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin pitkän aikaa ääneen ajatukselle siitä että Suvi tulee itse tänne kirjoittamaan, että Suvilla on hirveä nenä. :D Jäänyt taas yöunet mulla vähemmälle.
Itsekin naurahdin, kun huomasin, että joku ehti tuohon väliin lykätä sen nenäkommentin. 😂
Voi luoja. Viekää edes se lapsi pois siltä.